استخر خود را لاکچری بسازید

استخر خود را لاکچری بسازید

استخر به عنوان یکی از نماد های زیبایی و لوکس بودن است که در مناطق با آب و هوای گرم و خشک مورد استقبال بیشتری در دسترس عموم قرار می گیرد. استخر، یکی از زیباترین و پر موجودیت ترین اماکن فراغت است که به صورت باز یا سرپوشیده ساخته شده و برای شنا، تفریح یا درمان ، تمرین، ورزش‌ های آبی و گردشگری مورد استفاده قرار می‌ گیرد. استخرهای باز دارای فضایی طبیعی و زیبا هستند که اجازه می‌ دهد تا افراد در کنار آب، به آرامش بیشتری برسند . به علاوه، استفاده از این مکان فقط محدود به تابستان نیست و در تمام فصل های سال برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد .

زیبایی استخر با عوامل زیادی مانند شکل، ابعاد، متریال ساخت، رنگ‌ ها، نورپردازی و تزئینات آن که با هماهنگی دقیق قابلیتی فراهم می‌ کند، بیشتری را به رخ می‌ کشاند. استفاده از رنگ آبی به عنوان رنگ اصلی ساخت و ساز استخر، به خوبی باعث ایجاد جذابیت، معنی‌ داری و عمیقی در آن می‌ شود. همچنین افزودن اثر دیداری خیره کننده از تزئینات به استخر، جلوه زیبایی و چشم نوازی به انسان می دهد .

برای این امر از گذشته تا کنون برای بهبود زیبایی و امنیت هرچه بیشتر شناگران در استخر های سرپوشیده و باز از گریل استخر در ابعاد و اندازه های مختلف ، وابسته به نوع و مکان استخر استفاده می شود که رفته رفته و با گذر زمان گریل ها از کیفیت و جنس های متفاوتی طراحی و ساخته شده اند .

کاربرد های گریل استخر چیست ؟

  • گریل های استخر در ساخت جکوزی و استخر به کار می روند.
  • از گریل های استخر و درپوش ها برای دور استخرهای داخلی و بیرونی (Outdoor) استفاده می شود.
  • گریل های استخری با هر نوع فرم مدل استخری قابل انطباق می باشند.
  • در استخر های مستطیلی و گوشه دار و همچنین دارای انحنا و زاویه کاربرد دارند.

در خرید گریل استخر باید به موارد زیر توجه داشت :

در انتخاب و خرید انواع گریل استخر به موارد گوناگونی نظیر کاربری و محل استفاده (به علت مواد اولیه تشکیل دهنده متفاوت) و همچنین ابعاد آن در نظر گرفت که به شرح زیر می باشند:

  • برای خرید گریل استخر و گریل دور جکوزی در فضای باز ، استفاده از گریل استخر از جنس ای بی اس (Acrylonitrile butadiene styren) و برای فضای داخلی از جنس (Polypropylene) به علت دارا بودن مواد متناسب با محیط کاربری توصیه میشود.
  • دسته ای از گریل های استخری تولید شده به علت تک پبن بودن مانند (گریل استپدار ، گریل موج و …) قابلیت انعطاف پذیری داشته و برای استخرهای دارای انحنا امکان استفاده را فراهم می سازند.
  • ارتفاع گریل به صورت استاندارد و پیش فرض 2 سانتی متر می باشند اما گریل فنری 2.3 سانتی متر و  گریل پر تردد 2.5 سانتیمتر است. (در زمان خرید گریل استخر باید به ابعاد نبشی اجرا شده توجه داشت) .
  • تلرانس لقی مجاز پیشنهادی بین گریل و بدنه کانال (پلاستیکی ، سنگ و یا سرامیک) حدود  1.5 میلیمتر از هر طرف میباشد.
  • پیشنهاد میشود قبل از ساخت بدنه کانال دور استخر حتما یک نمونه از گریل مورد نظر تهیه و در اختیار سازنده کانال دور استخر قرار دهید تا طبق گریل جوب را اجرا کرده و برای خرید به مشکلی بر نخورد.
  • تمامی گریل ها اعم از (فنری , دو پین و سه پین , موج و …) در رنگ های سفارشی مشتریان عزیز قابل تولید می باشند.

گریل های استخر عموما از جنس پلاستیک و در عرض های 14 تا 30 سانتی متر به رنگ استاندارد سفید و یا رنگ درخواستی مشتریان عزیز قابل تولید به صورت سفارشی هستند ، قابل ذکر است که گریل های تولیدی شرکت پرشین گاتر بسته به مکان استخر از سه جنس ، پلی پروپیلن برای استخر های سرپوشیده ، ای بی اس برای استخر های سرپوشیده و باز و گریل استیل برای هر دو مکان قابل استفاده می باشند.

استخر خود را لاکچری بسازید

گریل های پلاستیکی با رنگ بندی های متفاوت بسته به نوع و طراحی استخر در قسمت آج و طراحی های متفاوت عمدتا به صورت پازل و تک تک داخل هم قرار می گیرند که در عرض 14 تا 20 سانتیمتر معمولا دارای 1 تا 2 پین جهت اتصال به یک دیگر دارند و مابقی آن ها که عرض بیشتری از 25 تا 30 سانتی متر دارند تعداد پین اتصال آن ها 2 تا 3 عدد می باشد  که طراحی و کاربری آن با گریل های استیل تفاوت بسیاری دارند ، گریل های استیل در دو مدل پرسی و لیزری به صورت قطعات 50 یا 100 سانتی متری در عرض های ثابت 13 و 20 سانتی متری برای مدل پرسی و عرض و طول دلخواه برای مدل لیزری تولید می شوند.

استخر خود را لاکچری بسازید

 

استخر خود را لاکچری بسازید

 

از مزیت گریل های استیل نسبت به گریل های پلاستیکی می توان به طراحی شیک و لاکچری ، تنوع در برش های سطح گریل ، مناسب برای هرگونه ویلا های بروز و مدرن می باشد که البته قابل ذکر است دوام گریل های استیل به علت ضخامت ورق 1/5 میلیمتر و آلیاژ 304 (مرغوب ترین آلیاژ) از گریل های پلاستیکی بسیار بیشتر می باشد ، اما همچنان فروش گریل های پلاستیکی به علت قیمت مناسب و به صرفه در عین زیبایی و تنوع از پرشین گاتر ، اولین فروشگاه آنلاین کشور در حوزه فروش گاتر و گریل های دور استخری خریداری کنید .

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟