آشنایی با انواع حوله و راهنمای انتخاب آن

حوله، یکی از اصلی کالاهای مورد نیاز برای هر فرد در زندگی است. این یعنی هر انسان در طول زندگی خود، حداقل یک بار نیاز دارد که به خرید حوله بپردازد! امروزه، حوله‌های شخصی برای تمامی سنین تعریف می‌شود و متناسب با جنسیت و سلیقه افراد در نظر گرفته می‌شود. استفاده از حوله، اهمیت بالایی داشته و اکثر افراد به مهم‎ترین چیزی که در جهت خرید حوله توجه خواهند داشت انتخاب جنس حوله است.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر می‌توان انواع حوله را متناسب با جنس‌های مختلف مشاهده کرد. اگر قصد خرید حوله دارید، در این بخش قصد داریم به معرفی انواع حوله از نظر کارکرد بپردازیم تا هر چه بیشتر با انواع آن اشنا شوید.

آشنایی با انواع حوله و راهنمای انتخاب آن

حوله ست؛ مورد علاقه تازه عروس دامادها است!

این نوع حوله‌های ست که با نام حوله‌های روبدوشامبر شناخته می‌شوند به صورت ست بوده و برای عروس و داماد تعریف می‌شود. عموما درون بسته این حوله‌ها، حوله‌های دست و صورت و حوله استخر نیز موجود است.

حوله دست و صورت؛ نیاز واجب هر منزل است!

این نوع حوله‌ها باید دارای جنسی بسیار لطیف باشند تا قرارگیری آنها بر روی پوست دست و صورت منجر به آسیب بر روی پوست نشود. این حوله‌ها بیشتر از جنس پنبه تولید می‌شوند و دارای ابعاد کوچک به جهت خشک کردن دست و صورت هستند.

حوله آشپزخانه؛ کارآمد و مهم در آشپزخانه است!

این حوله‌ها همان‌طور که از نام آن مشخص است قابل استفاده در آشپزخانه بوده و دارای سایزهای کوچکی هستند و در طرح‌های مختلف و برای مصرف در آشپزخانه به جهت  پاکیزگی وسایل و سطوح از آنها استفاده می‌شود.

حوله تن پوش؛ حوله‌ای پر مصرف در خانه است!

این حوله حمام می‌تواند تمامی نواحی بدن را به جهت خشک کردن بپوشاند و متناسب برای سنین و جنسیت مختلف طراحی می‌شود. حوله تن پوش، یکی از پر مصرف‌ترین نوع حوله‌های حال حاضر شناخته می‌شود.

کیفیت حوله تن پوش، اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا باید آب زیادی را به خود بگیرد که بدن را به صورت کامل خشک کند! یکی دیگر از مواردی که در انتخاب حوله تن پوش اهمیت دارد، سایز حوله است. شما میتوانید در وبسایت حوله ساینا، انواع حوله تن پوش را خرید کنید.

حوله تبلیغاتی؛ هدیه‌ای جذاب برای مشتری

این نوع حوله متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید می‌شود و بسته به کاربرد حوله‌ها همچون حوله دستی و یا حوله استخری مورد استفاده قرار می‌گیرد. حوله تبلیغاتی می‌تواند لوگوی مورد نظر شما را بر روی حوله چاپ کرده و آن را متناسب با مشاغل مختلف طراحی کرد. از جمله مصارف حوله تبلیغاتی می‌توان به حوله‌های استخری اشاره کرد که با چاپ کردن نام مجموعه و یا لوگو به جذابیت هر چه بیشتر این حوله‌ها اضافه می‌شود.

حوله استخر؛ کوچک و سبک در عین حال کار راه انداز

این حوله قابل استفاده در استخر بوده و عموما دارای ابعاد کوچک و سبکی هستند و به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند به جای استفاده از حوله تن پوش در استخر از حوله استخری استفاده کنند. دلیل استفاده از این حوله‌ها نیز راحتی حمل آن نسبت به حوله‌های دیگر است.

دیگر مدل‌های حوله

حوله تبلیغاتی جزو یکی از جدیدترین حوله‌های حال حاضر به شمار می‌رود که متناسب با نیاز متقاضی تهیه و تولید می‌شود و متقاضی می‌تواند در صورت لزوم آرم و لوگو شرکت خود را بر روی این نوع حوله‌ها درج کند. به طور حتم انواع حوله تبلیغاتی را در محیط‌هایی همچون هتل‌ها، قطار، باشگاه، استخر و غیره مشاهده کرده‌اید.

جنس انواع حوله‌ها به چه صورت است؟

همان‌طور که حوله‌ها دارای کاربرد مختلفی هستند و در مصارف مختلفی از آنها استفاده می‌شود به طور حتم دارای جنس‌های مختلفی نیز هستند که در این بخش برخی از آنها را براساس جنس تولید شده بررسی می‌کنیم:

حوله پنبه‌ای؛ یکی از بهترین انواع حوله

اگر می‌خواهید حوله‌ای را تهیه کنید که دارای جذب آب بالایی باشد باید حوله‌هایی از جنس پنبه را تهیه کنید. پنبه می‌تواند بیش از 25 درصد وزن خود آب جذب کند به همین دلیل در بیشتر حوله‌ها همچون حوله دست و صورت و حوله تن پوش از پنبه استفاده می‌شود و دلیل آن نیز نرمی و لطافت بالایی است که این نوع حوله‌ها دارند.

حوله Zero Twist؛ حوله‌ای سبک با جاذب آب بالا

این نوع حوله‌ها بسیار سبک بوده و وزن آن حدود 20 تا 30 درصد سبک‌تر از انواع حوله‌های دیگر عنوان شده است و دلیل آن نیز میزان پنبه کمی است که در این حوله‌ها به کار رفته و موجب شده تا آب کمتری جذب این نوع حوله‌ها شود. حوله Zero Twist سازگار با محیط بوده و آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کند.

حوله ابریشم؛ حوله‌ای لاکچری و ظریف

یکی از جمله حوله‌های لوکس، حوله‌هایی از جنس ابریشم و ساتن هستند که از نخ ابریشم و ساتن بافته می‌شوند و این امر می‌تواند به ظرافت و سبک وزن بودن این حوله‌ها کمک کند. این حوله از قیمت بالاتری نسبت به سایر حوله‌ها برخوردار بوده و اگر در هنگام شستشو آن را به خوبی نشویید دچار آسیب می‌شوند.

حوله پشم ارگانیک؛ حوله‌ای با جنس طبیعی

نوع دیگری از حوله‌ها که بیشتر از پشم حیواناتی همچون گوسفند تهیه و تولید می‌شود و دارای نرمی و لطافت بالایی هستند، حوله پشم ارگانیک بوده اما این حوله‌ها جذب آب بالایی ندارند.

حوله پشم مصنوعی؛ حوله‌ای دم دستی

برخلاف حوله پشم ارگانیک این حوله‌ها جذب مایعات بالایی داشته و می‌تواند گرما را به خوبی منتقل کند.

حوله نایلونی؛ یکی از حوله های ارزان قیمت

حوله‌های ارزانی که می‌توان در بسیاری از حوله تن پوش آنها را مشاهده کرد حوله‌هایی از جنس نایلون است.

نتیجه گیری؛ انتخاب یک مورد از انواع مختلف حوله

اینکه انتخاب شما کدام یک از حوله‌ها باشد بستگی به توانایی مالی شما دارد و نحوه استفاده شما. در نتیجه، با توجه به قیمت هر کدام از حوله‌ها می‌توانید ویژگی‌های مطرح شده را کنار هم دیگر بگذارید و یک نوع را از انواع مختلف حوله انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی حوله ساینا، با به کارگیری به روزترین امکانات تولید حوله توانسته است امکان خرید حوله را برای شما راحت کرده و خیال شما را از کیفیت ارائه شده راحت کند. برخی از محصولات حوله ساینا تبریز (saynatowels.com) شامل: حوله تن پوش، حوله تبریز، حوله اصفهان، حوله تبلیغاتی و … است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟