نکات مهم در تهیه چراغ سقفی روکار و لوازم روشنایی ساختمان

اگر به طراحی روشنایی در قدیم و حال حاضر نگاهی بینیدازید، می بینید که یک چراغ سقفی روکار ساده مثل لامپ، جای خود را به انواع چراغ های توکار و روکار با طراحی زیبا و لوکس داده اند. این چراغ ها حتی نه در سقف بلکه در دیوارها و بخش های مختلف خانه نیز ممکن است قرار گیرند و طراحی خاصی را به فضا بدهند. اگر هنوز به مرحله اجرای روشنایی منزل خود نرسیده اید، بهتر است کمی در مورد خرید چراغ توکار و روکار و سیستم روشنایی اطلاعات داشته باشید. همچنین اهمیت این موضوع را بیشتر بدانید.

نکات مهم در تهیه چراغ سقفی روکار و لوازم روشنایی ساختمان

انواع چراغ خطی توکار

نکات مهم خرید صنایع روشنایی که باید بدانید!

امروزه انسان ها به نسبت مشکل پسندتر از گذشته شده اند. از طرفی روی سلامت خود هم حساسیت بیشتری دارند. به همین دلایل، در تمام بخش های زندگی خود سعی دارند تا بسیار هوشمندانه عمل کنند. هنگامی که نوبت روشنایی و طراحی نور داخل محیط می شود، علاوه بر این که باید خرید چراغ توکار و روکار را انجام دهید، باید به فکر میزان روشنایی و مهندسی و طراحی نور محیط هم باشید. مسئله ای که مهم تر از خرید ابزار روشنایی است، همین مهندسی میزان نور محیط، تعداد چراغ و نوع آنهاست. در ادامه مهم ترین نکاتی را که هنگام خرید چراغ سقفی روکار یا دیگر صنایع روشنایی باید به آن ها توجه کنید، بررسی می کنیم.

میزان نور محیط و تعداد چراغ روکار و توکار مورد نیاز

در ساختمان های استاندارد، میزان نور مورد نیاز را بر اساس موارد مختلفی مثل کاربری فضا، میزان جذب نور توسط محیط، طراحی داخلی و… تعیین می کنند. حال این روشنایی با خرید چراغ خطی روکار، خرید چراغ سقفی توکار و مدل های مورد نظر مشتری تأمین می شود. بهتر است بدانید که میزان نوری که برای محیط مسکونی نیاز است با میزان نور محیط های کاری و مدارس با هم تفاوت دارند و باید هنگام طراحی میزان نور حتماً کاربری در نظر گرفته شود.

چراغ روکار یا توکار؟ کدام بهتر است؟

هنگامی که می خواهید طراحی داخلی محیط را اجرا کنید، باید از همان ابتدا این موضوع را در نظر بگیرید که قصد دارید چراغ توکار استفاده کنید یا از انواع چراغ روکار بهره ببرید. همچنین چراغ ها خطی باشند یا سقفی؟ اگر برنامه ریزی درستی داشته باشید، در زمان اجرای مواردی مثل کناف، دیوارپوش ها، گچبری و… این موارد را نیز طراحی می کنید. به عنوان مثال برای این که خرید چراغ سقفی توکار را انجام دهید، ابتدا باید فضای آن را هنگام طراحی داخلی ایجاد کرده باشید. از طرف دیگر خرید چراغ خطی روکار یا توکار و دیگر ابزار روشنایی تا حد زیادی بسته به سلیقه افراد دارد و تا محدوده ای خاص می توانند نظر خودشان را در انتخاب نوع چراغ دخالت دهند.

نکات مهم در تهیه چراغ سقفی روکار و لوازم روشنایی ساختمان

خرید چراغ سقفی روکار

هزینه های در دسترس هنگام خرید چراغ سقفی روکار و توکار

چه بخواهید چراغ های توکار را استفاده کنید یا انتخابتان خرید چراغ سقفی روکار باشد، باید هزینه هایتان را به عنوان یک عامل مهم بشناسید. برنامه ریزی که برای هزینه های برق کشی و روشنایی در نظر گرفتید، باید مشخص باشند. باید بدانید که چقدر می توانید هزینه کنید. قطعاً خریدهایتان را باید بر اساس این هزینه ها در نظر بگیرید و ممکن است نیاز باشد آن ها را محدودتر کنید. هنگامی که به مراکز فروش چراغ روکار و توکار می روید، به عنوان مثال، می بینید که قیمت چراغ توکار خطی در محدوده ارزان تا گران قیمت هستند. به خصوص قیمت چراغ روکار سقفی به علت طراحی های لوستر و چراغ ها، تفاوت زیادی با هم دارند. پس باید بدانید که چه هزینه ای در دسترس دارید.

تلفیقی از هزینه ها و نور مورد نیاز

حال که هزینه های در دسترستان را برآورد کردید، نکته مهم دیگر در خرید چراغ سقفی توکار و روکار این است که میزان نور مورد نیاز را بتوانید با این هزینه ها تأمین کنید. پس اگر توان پرداخت هزینه های بیشتری دارید، می توانید به جای مدل های ساده تر، مدل های لوکس تر و گران تر را انتخاب کنید. قیمت چراغ توکار سقفی یا مدل های روکار را می توانید ببینید و هر موردی را که برایتان مناسب تر بود، انتخاب کنید.

انتخاب یک برند خوب هنگام خرید چراغ خطی توکار و روکار

هنگامی که می خواهید صنایع روشنایی مورد نیاز برای محل کار یا زندگیتان را انتخاب کنید، برندهای خوبی را برگزینید. در این صورت به مرور زمان کیفیت روشنایی و نور آن ها کاهش پیدا نمی کند. امرصنعت یکی از برندهای خوش سابقه در این زمینه است که می تواند بسیاری از چراغ های متنوع را به مشتریان ارائه دهد. عامرصنعت سابقه خوبی در محصولات روشنایی دارد و رضایت بالای مشتریان نشان می دهد که آمرصنعت توانسته است جزو برندهای محبوب باشد. برندهای خوب معمولاً قیمت های مشخصی را بر روی محصولات خود قرار می دهند. به همین علت در مراکز معتبر فروش و نمایندگی ها، برندهای اصل را با قیمتی متناسب با کیفیت می بینید و نگرانی از بابت خرید محصولات با هزینه های اضافی نخواهید داشت.

خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید

حال که تمام اصول روشنایی ساختمان خود را انجام دادید و میزان روشنایی و تعداد لامپ یا چراغ روکار و توکار و نوع آن را مشخص کردید، نوبت به خرید محصولات می رسد. این بخش بسیار مهم است و در صورتی که همین نکته را رعایت نکنید، اصلاً مهم نیست که نکات قبلی را در نظر گرفته اید یا خیر! فروشگاه های معتبر و نمایندگی های مجاز، مکان هایی هستند که شما با اطمینان خاطر از آن ها خرید می کنید. هر برندی را که در این مراکز خریداری کنید، از اصل بودن آن اطمینان دارید.

نکات مهم در تهیه چراغ سقفی روکار و لوازم روشنایی ساختمان

آلتون رای مرکز خرید صنایع روشنایی مرغوب

نمایندگی آلتون رای در مشهد و خرید انواع صنایع روشنایی

اگر به دنبال یک مرکز معتبر هستید که بهترین صنایع روشنایی و انواع چراغ روکار و توکار را خریداری کنید، آلتون رای مشهد بهترین انتخاب شماست. مهم نیست چقدر مشکل پسند باشید؛ آلتون رای روشنایی مد نظرتان را به شما ارائه می دهد. انواع چراغ سقفی و خطی روکار و توکار با تنوع بسیار بالا را می توانید در این فروشگاه ببینید. اگر محصولات لوکس و روز دنیا را می پسندید، باز هم آلتون رای می تواند جوابگوی نیاز شما باشد. از طرفی قیمت محصولات آلتون رای بر اساس کیفیت چراغ سقفی توکار یا مدل های خطی و روکار تعیین می شود و می توانید با اطمینان از این فروشگاه معتبر و خوشنام خرید کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟