راهنمای سفارش لوازم و قطعات یدکی خودرو عمده و تک

قطعاتی که وظیفه مشابه قطعات روی خودرو را بر عهده می گیرند ، تحت عنوان قطعات یدکی خودرو همان کارایی را دارند. نکته مهم در انتخاب آگاهانه و خرید صحیح محصول بوده ؛ به طوری که با خودرو سازگاری کامل داشته باشند. در ادامه به نحوه انتخاب و خرید قطعات یدکی خودرو عمده و تک می پردازیم.

قطعات یدکی خودرو با خدمات پس از فروش

قطعات یدکی خودرو بسیار مهم است. از اصلی ترین قطعات یدکی خودرو می توان به قطعات بدنه ، قطعات شاسی و قطعات موتور اشاره کرد. این قطعات توسط سازنده یا شرکت های واسطه مجاز برای فروش عرضه می شوند.

در این مرحله یکی از مهم ترین موضوعات ، نسبت سازگاری قطعات است. قطعات یدکی خودرو باید به طور 100 درصد با خودرو سازگاری داشته باشند. همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. در برخی فروشگاه ها قطعات ناایمن و غیر اصل ارائه می گردد که شامل گارانتی نمی شوند. محصولات اصلی همیشه کیفیت بهتری دارند.

راهنمای سفارش لوازم و قطعات یدکی خودرو عمده و تک

برخی از قسمت های خودرو را عوض می کنیم؟

همانطور که مشخص است وسایل نقلیه دارای زمان نگهداری مشخصی هستند. در طول این زمان‌ های نگهداری ، فیلتر هوا ، فیلتر روغن و فیلتر سوخت خودرو تعویض می ‌گردند. استفاده از قطعات یدکی خودرو اصلی که در طول دوره های تعمیر و نگهداری دوره ای با توجه به مدل و برند خودرو تعویض می شوند ، مهم است. به این ترتیب عمر خودرو افزایش یافته و عملکرد کارآمد آن تضمین می شود.

علاوه بر این ، مهم است روغن موتوری که در طول دوره های تعمیر و نگهداری تعویض می شود ، از کیفیت مناسب و گارانتی برخوردار باشد. تسمه تایم ، پمپ آب ، واشر سرسیلندر و باتری از مهم ترین قطعات خودرو هستند که در دوره های مختلف نیاز به تعویض دارند.

لازم است خرید عمده قطعات یدکی خودرو برای اتومبیل مناسب و بدون ایراد باشند تا خودرو عملکرد بالایی داشته باشد. به علاوه لاستیک ها ، رینگ ها ، برف پاک کن ها و چراغ های جلو و عقب که جزو قسمت های بیرونی هستند ، نیز دارای لوازم یدکی هستند. قطعات یدکی با کدهای مختلف توسط شرکت مجاز نامگذاری می شوند. لوازم یدکی را می توان با توجه به ویژگی های قطعه ای که در خودرو نیاز به تعویض دارد ، از شرکت های مختلف تهیه کرد.

راهنمای سفارش لوازم و قطعات یدکی خودرو عمده و تک

قطعات یدکی خودرو سازگار با نقلیه

سازگاری قطعات یدکی خودرو با مدل و برند خودرو دارای اهمیت است. با دانستن این موارد می توانید به راحتی مناسب ترین قطعه را برای وسیله نقلیه خود پیدا کنید. برای مثال محصولات لوازم یدکی BMW با برندهای سیتروئن ، پژو ، ولوو و فورد سازگار است. محصولات قطعات یدکی رنو می توانند با برندهای داچیا ، نیسان و مرسدس سازگاری داشته باشند. علاوه بر این ، مدل های لوازم یدکی هیوندای جایگزینی برای قطعات یدکی برند کیا هستند. مفصل سازان با ارائه بهترین محصولات و قطعات یدکی در خدمت شما مشتریان گرامی است.

شما می توانید اطلاعات شرکت ارائه دهنده قطعات یدکی خودرو سازگار با وسیله نقلیه خود را از خدمات مجاز یا سازنده مطلع شوید. بنابراین در مدت زمان کوتاهی قطعه یدکی مورد نظر خود را تهیه می کنید. برخلاف تصور عموم ، داشتن این قطعات از افت ارزش خودرو جلوگیری می نماید. جایگزین های اصلی ارائه شده باعث افزایش راحتی رانندگی و سلامت موتور می شوند.

وقتی قطعات یدکی برای برند خودرو وجود ندارد ، ممکن است انتخاب مناسبی برای استفاده از برندهای سازگار باشد. به این ترتیب از کارکرد خودرو با حداکثر کارایی اطمینان حاصل می شود. علاوه بر این ، استفاده از قطعات یدکی خودرو سازگار با خودرو باعث افزایش طول عمر اتومبیل شما می گردد.

کدام برندها دارای قطعات یدکی خودرو ارزان هستند؟

در کشور ما عموماً خودروهای کلاس متوسط ​​بیشتر هستند. بر این اساس جدا از مدل های تولید داخل کشور ، برندهای فیات ، فورد ، رنو و هیوندای که مدل های زیادی در گروه خودروهای کلاس اقتصادی دارند ، دارای قطعات یدکی خودرو با قیمت مناسب هستند.

به طور کلی مردم برای ارزان بودن به این وسایل نقلیه تمایل دارند. البته قطعات تولیدی مربوط به موتورهای این برندها گران است. به همین دلیل ، قطعات موتور برندها ممکن است گران تر از بدنه ، لوازم جانبی و قطعات بیرونی باشند. قطعات آسیب دیده ، تاریخ مصرف گذشته یا نیاز به تعویض را می توان با قطعات یدکی مقرون به صرفه جایگزین کرد.

توصیه می شود از قطعات یدکی خودرو اورجینال استفاده کنید تا بازدهی بالایی از وسیله نقلیه خود داشته باشید و راحتی رانندگی شما را کاهش ندهد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟