جالباسی های مدرن در فروشگاه طراحان آرک

جالباسی های مدرن در فروشگاه طراحان آرک

استفاده از جالباسی نیز مانند بسیاری از لوازم­خانگی دیگر، مثل مبلمان اداری، مبلمان خانگی و… در دنیای امروز، امر بسیار مهمی برای نظم­دادن به محیط و زیباسازی فضای خانه است. با پیشرفت صنعت مد و میل افراد به خرید انواع لباس برای مناسبت­های گوناگون، ساخت تجهیزات یا مکان­هایی مخصوص، برای نگهداری البسه، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.‌

این لوازم که برای نظم­دادن به لباس‌ها و جلوگیری از چروک ­شدن آن‌ها استفاده می‌شوند، در انواع مختلف و مدرنی تولید شده و با انتخاب هر کدام می‌توانید علاه‌بر نظم بخشیدن به اتاق به زیبایی و جذاب­شدن آن نیز کمک کنید.

جالباسی مدرن چیست؟

رخت‌آویزها به 2 صورت مدرن و کلاسیک وجود داشته که هرکدام بسته به سلیقه و سبک دیزان خانه برای نوعی محیط خاص مناسب است. در این بین، جالباسی‌های مدرن با تنوع و زیبایی خاصی که دارند از محبوبیت و استفاده بیشتری برخوردارند.

با استفاده از مدل‌های مدرن و شیک می‌توانید دیزاین اتاق یا هرمکان دیگری که برای نگهداری از لباس‌ها در نظرگرفته‌اید را بسیار جذاب طراحی کنید.کافیست در این انتخاب کمی دقت داشته و بهترین نوع رخت‌آویز مناسب خود را تهیه و از آن استفاده کنید. در ادامه چند نوع پرکاربرد این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

آیا جنس جالباسی اهمیتی دارد؟

بعد از آشنایی با انواع جالباسی، بهتر است در رابطه با جنس آن‌ها نیز اطلاعات کاملی به‌دست آورید. این محصول پرکاربرد در طرح‌های مختلف و از جنس‌هایی مانند چوب، فلز و ام‌دی‌اف ساخته می‌شود.

از محبوب‌ترین جنس این محصول می‌توان به نوع چوبی اشاره کرد. رخت‌آویزهای چوبی از نظر زیبایی و همچنین استحکام دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای است. بالا رفتن استحکام تاثیر مستقیمی بر طول عمر جارختی‌ شما دارد.

جالباسی مدرن یا کلاسیک مدنظرتان، هر جنسی که داشته باشد قلاب‌های آن از فلز ایجاد می‌شود. این امر برای بالا بردن استحکام قلاب‌ها است. در بین فلزات نیز استیل از محبوبیت بیشتری برای تولید قلاب برخوردار می‌باشد. برای خرید این محصول می‌توانید از فروشگاه‌های متعبر و آنلاین کمک بگیرید.

رخت‌آویز ایستاده و ویژگی‌های آن

این مدل از جالباسی، در گروه سنتی یا کلاسیک قرار دارد و همچنین می‌توان نمونه‌هایی از آن را در دسته مدرن قرار داد. از نظر ظاهری این رخت آویز شامل یک پایه که از چندین شاخه‌ی متصل شده به قلاب تشکیل شده و برای نگهداری لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشغال فضای کم و توانایی در نگهداری حجم بالایی لباس از مزیت‌های مهم این رخت‌آویز است. البته سعی کنید در قراردادن لباس‌ها روی آن توازن را حفظ کنید. در غیر این‌صورت امکان واژگونی چوب‌لباسی وجود دارد.

‌شاخه‌های این رخت اویز با استفاده از قلاب‌های فلزی پوشانده شده تا علاوه‌بر بالا بردن مقاومت، از آسیب و نخ کش شدن لباس‌ها نیز جلوگیری کند. البته در موارد کمی نیز از قلاب‌های پلاستیکی برای آن‌ها استفاده می‌شود. در ادمه به بررسی چند مدل از این نوع رخت اویز می‌پردازیم.

معرفی ویژگی‌های جالباسی ایستاده مدل Flora FL101

یکی از انواع این مدل رخت اویز مدل فلورا می‌باشد که بسیار پرطرفدار است. استفاده از آن بیشتر در محیط‌های خانگی و اداری انجام می‌شود. اگر می‌خواهید لباس‌هایتان کاملا صاف و بدون چروک باقی بماند، پیشنهاد می‌کنیم مدل فلورا را انتخاب کنید.

از نظر قیمت نسبت به دیگر مدل‌های ایستاده کمی گران‌تر است اما باتوجه به کیفیتی که دارد باز هم نمی‌توان گفت در رنج رخت‌آویزهای گران‌قیمت قرار دارد.

پایه فلزی مستحکم، که با رنگ پودری پوشش داده شده در جذابیت و زیبایی این مدل بسیار تاثیر گذاشته است. همچنین مقاومت بالای این فلز دربرابر واژگونی باعث اهمیت و محبوبیت آن شده ‌است.

تسریع در پاک‌سازی و تمیز شدن با یک‌ دستمال کشیدن ساده باتوجه به بدنه پلی‌پروپلین آن، از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول است. ضمنا مقاومت این مدل دربرابر نور خورشید و عدم تغییر رنگ آن نیز بسیار مورد توجه قرار داد.

معرفی ویژگی‌های جالباسی Arc-100

این محصول که با نام باران نیز شناخته می‌شود، توسط مجموعه طراحان آرک ارئه شده است. طراحی زیبای مدل باران که ترکیبی از چوب و فلز است به آن جذابیت بالایی بخشیده و بسیار محبوب است.

برای آویز کردن انواع لباس، کلاه، کیف و… می‌توان به‌راحتی از آن استفاده کرد. معمولا در 2 رنگ فندقی و رنگ طبیعی چوب راش تولید شده و بدنه آن نیز مشکی می‌باشد.

جالباسی های مدرن در فروشگاه طراحان آرک

معرفی ویژگی‌های جالباسی ایستاده رز Arc-102

این چوب‌لباسی نیز مانند مدل باران از ترکیب فلز و چوب طراحی شده که باعث ایجاد زیبایی بصری و کاربردی‌تر شدن آن می‌شود.

جنس چوب استفاده شده در این مدل راش گرجستانی بوده و معمولا در همان رنگ طبیعی استفاده می‌شود. اگر در محیط‌های کوچک و دفاتر خود نیاز به رختاویز ساده و شیک دارید مدل رز می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

معرفی ویژگی‌های چوب‌لباسی ایستاده سایه Arc-101

برای آویزان کردن لباس‌ها و جلوگیری از چروک شدن آن‌ها مدل سایه به کمک شما آمده است. این رخت‌آویز برای قراردادن کیف، کلاه و انواع لباس کاربردی می‌باشد.

مانند دیگر محصولات گفته شده مدل سایه نیز از چوب راش گرجستانی تولید شده و دارای استقامت بالایی است.

جمع‌بندی

جالباسی، یک ابزار و وسیله ضروری برای هر خانه محسوب می‌شود. این کالا علاوه ‌بر نگهداری لباس‌ها و نظم­دادن به خانه می‌تواند جلوه‌ی شیک و زیبایی به خانه شما دهد. انواع مختلفی از جارختی مدرن و کلاسیک وجود داشته که از جمله آنها می‌توان به مدل سایه، رز، باران و… که همگی به‌صورت ایستاده تولید می‌شوند اشاره کرد.

در هنگام خرید این محصول به جنس و استحکام بالای آنها توجه کنید. برای داشتن خریدی امن می‌توانید از فروشگاه طراحان چیدمان آرک کمک بگیرید. این فروشگاه در زمینه طراحی و ارائه مقاومت‌ترین رخت اویزهای مدرن و ایستاده فعالیت می‌کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟