شرکت لوله گازی سپاهان دارای انواع لوله گازی api در محصولات دانوب طلامات کسری

خرید لوله گازی سپاهان

شرکت لوله گازی سپاهان از مجموعه های محبوب در این صنعت به شمار می رود که همواره به عنوان یکی از تولید کننده ها لوله های باکیفیت در سطح کشور در حال ارائه محصولات خود است. روش ساخت لوله های گالوانیزه در این شرکت به اسن صورت بوده که پس از تولید لوله فولادی، برای افزایش طول عمر و افزایش استحکام و همچنین عدم خوردگی، به گالوانیزه کردن لوله های فولادی می پردازند.

این مجموعه محصولات خود را به نمایندگی و مراکز تحت فروش عرضه می نمایند. همچنین اینکه محصولاتی همچون لوله api و محصولات دانوب طلامات کسری نیز در این مراکز ارائه می گردد. شرکت لوله سپاهان از برترین ارائه دهندگان در حوزه محصولات فولادی با کیفیت بالا به شمار می رود که تا کنون فروش خود را به ۵٠٠ هزار تن افزایش داده است.

شرکت لوله گازی سپاهان دارای انواع لوله گازی api در محصولات دانوب طلامات کسری

کاربرد و مزایای استفاده از لوله api

لوله api به شکل بسیار گسترده در مواردی از جمله کشتی سازی و ساخت انواع لوله گاز api قطور خطوط انتقال نفت و گاز کاربردی می باشد . جنس این محصول از فولاد می باشد که به طور معمول همان فولادهای کربن – منگنزی را در بر می گیرد که با افزودن مقادیر کم عناصر میکروآلیاژی استحکام آن ها افزایش می دهد. مشخصات لوله هایی که در ساخت لوله های انتقال نفت و گاز کاربرد دارد به وسیله انستیتو نفت آمریکا استاندارد سازی می شود. ویژگی هایی از جمله استحکام تسلیم بالا، تافنس بالا، ازدیاد طول نسبی مناسب و دمای انتقال پایین باعث محبوبیت این دسته از لوله ها شده است. امروزه مراکز زیادی ارائه دهنده ابزار و نجهیزات کاربردی می باشند که در این میان محصولاتی چون لوله گاز سپاهان و فوم الاستومری رولی نیز گنجانده می شود.

ویژگی های لوله API

  • امکان بهره مندی در خطوط طولانی نفت و گاز و آب به علت داشتن هزینه پایین
  • پیگیری از پیشرفت و ادامه ی ترک در خطوط لوله
  • قابلیت استفاده در سیستم های ترش
  • مقاومت بالایی در مقابل نیروهای کششی و ایجاد ترک ناشی از خطوط طولانی لوله دارند
  • برای کار در محیط های ترش و خورنده شدید مناسب بودن
  • جهت استفاده ای دراز مدت نسبتا ارزان و مناسب می باشد

دانوب طلامات کسری

گروه صنعتی دانوب طلامات کسری در سال 1381 در بزرگترین شهرک های صنعتی ایران تاسیس گردید و به این صورت وارد عرصه تولید شد. نگرش مشتری‌مداری حاکم که در فعالیت‌های گروه از همان ابتدای راه وجود داشت منجر به آن شد تا رضایت مشتریان در کنار بهبود کیفیت محصولات، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش به عنوان مهم‌ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌ گروه کسری به شمار رود. برخورداری از استانداردهای تولید و کنترل کیفیت که در این گروه وجود دارد آن را به عنوان یکی از برند های شناخته ی تبدیل کرده است.

ویژگی محصولات دانوب طلامات کسری

برخورداری از ضخامت آبکاری میان بیست تا بیست و پنج میکرون

برخورداری از استاندارد جهانی EN 817

بهره مندی از سرامیک پودری آلمانی

بهره مندی از گریس روان کننده ژاپنی

ویژگی های ست شیرآلات ایده ال چیست؟

ست شیرآلات دانوب به عنوان یک مجموعه از محصولات شرکت ایرانی شیرآلات کسری به شمار می رود. این ست شیرآلات در بر گیرنده شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر حمام و شیر روشویی می باشد.شیرهای موجود دراین مجموعه از ویژگی های مختلفی از جمله گارانتی ، برخورداری از نشان استاندارد، آلیاژ برنج آنالیز شده و سلامت بدنه شیر، آبفشان برنجی و ضد زنگ ، حداقل میزان سرب در ترکیب آلیاژ ، جنس تنه آلیاژ برنج ، نوع پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک، ضمانت کلیه قطعات و قیمت مناسب و کیفیت عالی برخوردار می باشد. این ست شیرآلات بسیار زیبا و خاص از مجموع شیرآلات اهرمی برخوردار است.

شرکت لوله گازی سپاهان دارای انواع لوله گازی api در محصولات دانوب طلامات کسری

نقش محصولات دانوب کروم در دیزاین و معماری ساختمان

ست شیرآلات دانوب به عنوان مجموعه زیبا و چشم نواز از شیرآلات برخوردار است. یک ست شیرآلات ساختمانی بسیار زیبا که به عنوان نقش تعیین کننده ای در دیزاین و معماری سرویس بهداشتی و آشپزخانه می باشد.لذا می بایست تلاش کرد مناسب با مصالح استفاده شده در سرویس بهداشتی و آشپزخانه خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید قبل از اقدام به خرید از فروشگاه شیرآلات قیمت ها را به همراه کیفیت محصول مقایسه نمایید. بزار اتصالات به عنوان کی از مراکز معتبر این محصولات را در کیفیت بالا و قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه می نماید.

شرکت لوله گازی سپاهان دارای انواع لوله گازی api در محصولات دانوب طلامات کسری

مجموعه بازار اتصالات یکی از مراکز معتبر برای ارائه انواع لوازم بهداشتی ساختمان در بازار آهن غرب تهران بوده که در سال 1384 اقدام به شروع فعالیت خود کرد. این مجموعه دارای کادر تخصصی و حرفه ای می باشد که همین موضوع سبب شده تا در مدت زمان 15 سال سابقه کاری و فعالیت مستمر در زمینه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشتری مداری را مهم ترین مورد در ارائه خدمات و محصولات خود بداند . شما می توانید انواع شیر خودکار و فوم الاستومری لوله ای و …. را با اطمینان بالایی از این مجموعه خریداری نمایید. لازم به ذکر است با توجه به خدمات آنلاین نیز می توان محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از وب سایت bazaretesalat.com خریداری نمایید. از اهداف مهم بازار اتصالات توجه به استاندارد و کیفیت بالای محصولات است که در راستای رفاه حال مشتریان عزیز سبد کالا مناسبی تهیه گردد. این مجموعه همواره در طول روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟