آیا طرفدار پر و پا قرص چای هستید و نمی‌توانید حتی برای یک لحظه از این نوشیدنی دست بکشید؟

اگر جز این دسته از افراد هستید، بی‌شک برای نگهداری تی بگ‌هایتان بارها نقشه کشیده‌اید و به دنبال یک جعبه مناسب بوده‌اید.

آیا طرفدار پر و پا قرص چای هستید و نمی‌توانید حتی برای یک لحظه از این نوشیدنی دست بکشید؟

 جعبه تی بگ شیشه‌ای همان چیزی است که می‌تواند تی بگ هایتان را از نم و رطوبت در امان نگه دارد.

این جعبه شکیل و زیبا را می‌توانید به‌عنوان یک شی تزیینی روی میز جلو مبلی‌تان قرار دهید و هر وقت که نیاز به چای داشتید، یک تی بگ از این باکس زیبای شیشه‌ای بردارید و روزی خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید.

جعبه تی بگ شیشه‌ای کمند چه برتری‌هایی نسبت به باکس‌های دیگر دارد؟

آیا طرفدار پر و پا قرص چای هستید و نمی‌توانید حتی برای یک لحظه از این نوشیدنی دست بکشید؟

اگر برای خرید یک جعبه تی بگ شیشه‌ای تردید دارید و بار اولتان است که می‌خواهید سراغ این ظرف‌ها بروید، بی‌شک به دنبال دلیل قانع‌کننده‌ای برای این انتخاب هستید. در اینجا برتری‌هایی که این جعبه‌ها نسبت به سایر روش‌های بسته‌بندی تی بگ ها دارند را آورده‌ایم تا با چشمِ باز بتوانید این محصولات را تهیه کنید.

  • جعبه‌های تی بگ شیشه‌ای قابل شستشو هستند. می‌توانید هر چند وقت یکبار این جعبه‌ها را بشویید و تمیز کنید.
  • این جعبه‌ها به نحوی طراحی‌شده‌اند که شبیه یک اثر هنری هستند. به همین خاطر به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را روی اپن آشپزخانه یا میز جلو مبلی قرار دهید و یک عنصر جذاب به دکوراسیون منزلتان اضافه کنید.
  • از این جعبه‌ها می‌توانید برای نگهداری دمنوش‌های متنوع هم استفاده کنید. با توجه به شفافیت جعبه‌های شیشه‌ای، به‌راحتی می‌توانید دمنوشتان را انتخاب کنید و نیازی نیست که هر بار کل دمنوش ها را زیر و رو کنید.
  • این جعبه‌ها را می‌توانید هم در منزلتان استفاده کنید و هم آن‌ها را برای شرکت یا اداره در نظر بگیرید و تی بگ ها و دمنوش ها را درون آن‌ها قرار دهید.
  • اگر مالک کافی‌شاپ هستید، این جعبه‌های شیشه‌ای می‌توانند یک عنصر متفاوت برای مشتریان شما باشند. می‌توانید دمنوش ها و تی بگ ها را درون این جعبه‌ها قرار دهید و روی میز بگذارید تا مشتری آزادانه بتواند نوشیدنی دلخواهش را انتخاب کند.
  • اگر می‌خواهید برای یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان هدیه ببرید و به دنبال یک گزینه خاص هستید، جعبه تی بگ شیشه‌ای یک انتخاب منحصربه‌فرد برایتان است. این جعبه را می‌توانید به کسانی که چای‌دوست هستند یا علاقه زیادی به دمنوش ها و نوشیدنی‌های گرم دارند هدیه بدهید.
  • با توجه به اینکه قسمت‌های مختلف جعبه شیشه‌ای از هم جدا شده‌اند، می‌توانید تنقلات را هم در کنار تی بگ‌هایتان داشته باشید. با این روش می‌توانید یک میز خلوت و مینیمال با خوشمزه جات دلخواهتان آماده کنید.
  • جعبه شیشه‌ای تی بگ کمند یک در شیشه‌ای هم دارند. با وجود این درب خیالتان از بابا اینکه گرد و غبار روی تی بگ ها و تنقلاتتان قرار نمی‌گیرد و این خوراکی‌ها نم و رطوبت نمی‌گیرند راحت است.
  • این جعبه‌ها را می‌توانید برای چیدمان متفاوت دکوراسیون مغازه هم استفاده کنید. البته به شرطی می‌توانید این کار را انجام دهید که چندین نمونه از این محصول را داشته باشید و هر بار مجبور نشوید برای مشتری‌ها از پشت ویترین مغازه جعبه شیشه‌ای تی بگ بیاورید و چیدمان ویترینتان به هم بخورد.

قیمت جعبه تی بگ شیشه‌ای کمند چقدر است؟

در قسمت بالا همه‌چیز را درباره جعبه‌های تی بگ شیشه‌ای و علت انتخاب آن‌ها آوردیم، اکنون نوبت بررسی قیمت این جعبه‌ها رسیده است. باوجوداینکه این جعبه‌های شیشه‌ای دستِ کمی از یکشی تزیینی لوکس ندارند، اما قیمت آن‌ها نسبت به لوازم تزیینی بسیار کم‌تر است.

آیا طرفدار پر و پا قرص چای هستید و نمی‌توانید حتی برای یک لحظه از این نوشیدنی دست بکشید؟

البته در مقایسه با جعبه‌های چوبی موجود در بازار که نسل اولیه جعبه‌های ارائه‌شده برای تی بگ ها هستند هم قیمت این جعبه‌ها مناسب‌تر است.

آیا فروش عمده جعبه تی بگ کمند امکان‌پذیر است؟

اگر به دنبال خرید چند نمونه از این جعبه‌ها برای استفاده در شعبه‌های مختلف سازمانتان هستید یا اینکه می‌خواهید به‌عنوان هدیه برای چند نفر این محصولات را خریداری کنید، می‌توانید از کمند انواع جعبه تی بگ را به‌صورت عمده تهیه کنید.

اگر مغازه‌دار هستید و می‌خواهید یک محصول متفاوت به مشتریانتان عرضه کنید، جعبه‌های شیشه‌ای تی بگ کمند بهترین گزینه پیش رویتان هستند. کیفیت این جعبه‌ها تضمین‌شده است و زیبایی آن‌ها از هر خریداری دلبری می‌کند. البته باوجوداینکه ایرانی‌ها علاقه زیادی به چای و دمنوش دارند، می‌توانید سهم خوبی از فروش این جعبه‌ها داشته باشید و هر بار تعداد سفارش‌هایی که دارید بیشتر می‌شود.

کمند تولیدکننده جعبه‌های شیشه‌ای تی بگ است. با خرید از این شرکت می‌توانید دست واسطه‌ها را حذف کنید و این جعبه‌ها را ارزان‌تر تهیه کنید. در فروش عمده جعبه تی بگ، کمند روی محصولاتش تخفیف در نظر می‌گیرد. با این وجود می‌توانید با

خرید عمده جعبه شیشه‌ای تی بگ و فروش تکی آن، حاشیه سود بیشتری داشته باشید.

آیا طرفدار پر و پا قرص چای هستید و نمی‌توانید حتی برای یک لحظه از این نوشیدنی دست بکشید؟

به‌محض سفارش جعبه‌های شیشه‌ای تولید شده توسط کمند، این محصولات به‌صورت مناسب بسته‌بندی می‌شوند و به درب منزل یا مغازه شما ارسال می‌شوند. هزینه را درب منزل می‌پردازید و در صورتی که محصولی صدمه‌دیده باشد یا با اصل سفارش شما مغایرت داشته باشد، می‌توانید آن را به کمند برگردانید.

کمند یک اثر هنری ویژه را به شما هدیه می‌کند و مشتری مداریش حرف ندارد. همین حالا می‌توانید چند مدل از این جعبه‌ها را سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟