معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

بنا بر گزارش ها و آمارهای موجود، به طور معمول برای همه ممکن است پیش بیاید که در یادگیری زبان انگلیسی شکست بخورند. بعضی اوقات انتخاب شیوه زبان آموزی غلط ما را به مسیر اشتباه سوق می دهد و گاهی اوقات هم مسیر طولانی یادگیری زبان ما را خسته و از ادامه دادن دلسرد می کند. به خصوص درصورتیکه پایه زبان مورد یادگیری در فرد زبان آموز، صفر باشد، فرآیند آموزش زبان طولانی‌تر هم خواهد شد. این فرآیند آموزشی در مورد کسانی که قصد سفر به خارج از کشور دارند رنگ جدی تری به خود می‌گیرد، چرا که زبان‌آموز باید مهارت‌های زبانی خود را به سرعت بهبود بخشد تا در مدت زمان محدود و معینی، برای آزمون آیلتس یا آزمون تافل آماده شود.

ولی با وجود این ناکامی ها، می توان این بار تصمیم عاقلانه ای گرفت تا یک مسیر کوتاه برای یادگیری سریع زبان انگلیسی جهت اخذ مدرک آیلتس و سایر مقاصد تحصیلی را طی کرد. در واقع، استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به جایی که باید برسیم می رساند. شرکت در کلاس زبان انگلیسی با معلم شخصی میتواند یک دوره آموزشی مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه می توانید با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان به هدف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس بگیرید؟

همه ما تا حدودی با مصائب و مشکلات مهاجرت آشنایی داریم، و می دانیم که در این سفر چه پستی و بلندی‌هایی پیش روی مان هست. همه کسانی که این مسیر را طی کرده اند، از سنگ های موجود در این مسیر بسیار صحبت کرده‌اند. اما در این مطلب ما درباره امید و کاهش این موانع و مشکلات خواهیم پرداخت. دل‌مشغولی بسیاری از زبان آموزان علاوه بر کارهای مهاجرت و سفر، یادگیری هر چه سریعتر مکالمه زبان انگلیسی است تا بتوانند ارتباط راحتی پر کشور خارجی برقرار نمایند و مدرک زبان انگلیسی خود را بگیرند.

به ویژه اینکه اکثر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با استفاده از هر روشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. مراجعه به معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری فوری زبان است. از آنجایی که معلم خصوصی زبان در هر درس متناسب با زمان و اهداف دانش آموز، مراحل آموزش و درس ها را آماده کرده و آموزش را بر اساس سطح شاگرد خود شروع تنطیم می‌کنند. با این سبک آموزش و مطالعه، دانش آموزان در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و دستیابی به مهارت ها را خواهند داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تا حدی مشکل تلفظ و مکالمه دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از توانایی مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های زبان انگلیسی بر اساس سطح بندی

پیدا کردن و دسترسی به منابع کامل و صحیح یادگیری انگلیسی مطمئنا مشکل است. درجه بندی کتاب های آموزش زبان انگلیسی در توان هر زبان آموزی نیست. یک زبان آموز به دلیل تعداد زیاد منابع یادگیری زبان انگلیسی ممکن است دچار گمراهی شود. یکی از مزیت های کلاس های خصوصی زبان این است که بهم ریختگی را از بین می برد. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، او با سالیان متمادی تجربه در آموزش زبان، درک کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و کتاب های دقیق و متناسبی را برای ادامه مطالعه و تمرین بر اساس سطوح زبان آموزان خود ارائه می کند.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی از کجا آغاز کنیم؟

این یک سوال متداول اما بسیار پراهمیت است. بیشتر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما خواهیم گفت که یادگیری زبان انگلیسی باید از نقطه ای آغاز شود که بتوانید هر چه سریع‌تر به هدف و مقصود خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع نموده و توانایی زبانی خود را به روش های مختلف مانند خود آموزی افزایش دهید. اما آیا این شیوه ها می تواند فرد مشتاق یادگیری زبان را خیلی سریع به مقصودش برساند؟ در این مورد باید بگوییم که این شیوه ها چندان مطمئن نیست. انتخاب این شیوه‌ها نیازمند آزمون و خطا و کسب تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج زیادی به همراه داشته باشد، اما دانش آموز زبان می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا و تجربه روش صحیح یادگیری را بیاموزد. یکی از این پیامدها از دست دادن روزها و ساعت های فراوان برای یادگیری است.

ولی به چه دلیل نباید از تجربه دیگران برای رسیدن به مسیر درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان استفاده کنیم؟ افراد مجرب مانند مدرسین خصوصی زبان می توانند این مسیر سریع را دنبال کنند تا زبان انگلیسی را آسان تر یاد بگیرند.

طبق تجربه من، یک مدرس زبان شخصی می داند که روی چه موضوعاتی وقت گذاشته و با حذف مطالب و منابع نامربوط، می تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموز آزاد کند. در کلاس خصوصی، زبان آموز تمرکز بیشتری دارد و مانند کلاس‌های گروهی نیستند، بنابراین معلم خصوصی می تواند راهنمایی دقیق تری به زبان آموزان بدهد.

تدریس خصوصی زبان متناسب با فرد متقاضی کاملا شخصی است و مدرس بر اساس سطح علمی زبان آموز، اهدافش برای یادگیری زبان و تمام محدودیت های زمانی خود آغاز به تدریس می کند. در این تدریس شخصی نظارت و پیگیری مدرس بر یادگیری زبان‌آموزش زیاد است و می تواند در زمان های مختلف میزان یادگیری وی را مورد سنجش قرار دهد.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در خانه

قیمت تدریس خصوصی در منزل نیز یکی از دل‌مشغولی‌های اصلی زبان آموزان برای انتخاب شیوه یادگیری زبان انگلیسی است. چراکه معتقدند هزینه تدریس خصوصی زبان خیلی بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید همزمان به چند فاکتور بسیار مهم فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداختی سه فاکتور بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، یک دانش آموز زبان باید در طی یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. عموماً با توجه به بودجه ای که دارد انتخاب نخست وی شرکت در کلاس های جمعی و شرکت در ترم های متوالی این کلاس هاست. مسلم است که دانش آموز زبان در این محدوده زمانی، نمی تواند با این شیوه، با توجه به هدف و سطح پایین زبان خود به آمادگی لازم برسد. با اینکه در این راه زمان و نیروی فراوانی را صرف رفتن به کلاس ها و درس خواندن کرده است.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

یادگیری فوری زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس با انتخاب سایت آموزشی مناسب زبان

سایت ما به دلیل اشتیاق فراوان زبان آموزان برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، اساتید با استعدادی را در گروه آموزشی خود گردآورده است. شما می توانید با ورود به سایت ما و تماس با کارشناسان ما به این مدرسان حرفه ای دسترسی داشته باشید. با کمک اساتید خصوصی در مجموعه ما راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد، مشروط بر اینکه وقت خود را تلف نکنید و از همین الان شروع کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟