فروش لوله PVC در تهران (نوین لوله)

دانستنی های لازم در مورد لوله پی وی سی

پلی وینیل کلراید (PVC) سومین پلیمر پلاستیکی تولید شده در سراسر جهان است. فرم این نوع لوله طوری است که کاربردهای متنوعی دارد. لوله های پلی وینیل کلراید (PVC) متداول ترین مواد لوله کشی پلاستیکی هستند. لوله های پی وی سی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. آنها به طور گسترده در سیستم های فاضلاب، آبیاری، خطوط خدمات آب، دریچه های فاضلاب تخلیه و صنایع مختلف استفاده می شوند.

خواص لوله های PVC شامل ایمنی، استحکام، کارایی هزینه، عملکرد زیست محیطی و قابلیت بازیافت است که به آنها اجازه می دهد تا برای اهداف متعدد، از حمل آب گرفته تا جابجایی زباله های صنعتی یا شیمیایی مورد استفاده قرار گیرند.

فروش لوله PVC در تهران (نوین لوله)

مشاهده محصولات نوین لوله: قیمت لوله برق PVC 

شرکت نوین لوله تولید کننده لوله های پلی آمید ( خط دار ، دو جداره ) به صورت شاخه ای و کلاف – تولید کننده لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶  رنگی و طرح نسوز ، تولید کننده لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان ، تولید کننده اتصالات لوله ( زانو های pvc ، قوطی کلید ، زانو ، تقسیم ، فرم ، جعبه مینیاتوری ) ، نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت ، عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی

مزایای کاربردی لوله پی وی سی

  • لوله های پی وی سی تجهیزاتی مناسب و ارجح برای انتقال آب و برق در بخش های مختلف هستند. مقاومت بالای آنها در برابر حرارت و خوردگی از عوامل اصلی استفاده گسترده آنها است.
  • به دلیل سطح صافی که دارند، آن را به یک ماده ترجیحی برای لوله هایی که مجرای تامین آب هستند تبدیل نموده است.
  • سبک وزن است و حمل و نقل آن در فواصل زیاد به عنوان خط لوله آسان است. در نتیجه سوخت کمتری برای حمل و نقل آنها مصرف می شود و آنها را دوستدار محیط زیست می کند.
  • از آنجایی که برای تولید انبوه آن از یک فرآیند نسبتا ساده استفاده می شود، مقرون به صرفه است.
  • قالب گیری آن به اشکال مختلف آسان است و آن را به یک ماده همه کاره با طیف وسیعی از کاربردها تبدیل می کند.
  • قوی و بادوام است و در برابر فشارهای زیاد مقاوم است. این باعث می شود که ماده ای مناسب برای لوله های زیرزمینی و لوله هایی باشد که سیالات تحت فشار باید از آن عبور کنند.
  • نصب، جداسازی و نگهداری لوله های پی وی سی آسان است. میزان شکست آن در مقایسه با مواد قدیمی بسیار کم است.

فروش انواع لوله و اتصالات در لاله زار تهران

لوله ها در انواع مختلفی نظیر لول ههای چدنی، پی وی سی، یو پی وی سی، لوله های بتنی، لوله های فولادی گالوانیزه و غیره تولید و روانه بازار میشوند. هر کدام از این لوله های کارایی مخصوص به خود را دارند. و این سوال برای کاربران پیش می آید که لوله آب، لوله زهکشی و یا لوله فاضلاب کدام نوع است؟ و یا اینکه از کجای بازار باید این تجهیزات را خرید؟

تولیدکنندگان و فروشندگان معتبری هستند در بازار که می توانید از آنها انواع لوله برای هر مصرفی را تهیه کنید. یکی از آنها مجموعه نوین لوله است که در لاله زار تهران جزو تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر انواع لوله به حساب می آید.

فروش لوله PVC در تهران (نوین لوله)

مشاهده محصولات نوین لوله: قیمت لوله خم سرد

بهترین قیمت لوله برق خم سرد و گرم در کارگاه نوین لوله ،نوین لوله با سالها تجربه در صنعت ساخت و تولید انواع لوله های pvc به خصوص تولید لوله برق خم سرد توانسته به این مهم دست یابد که از نظر کیفیت و قیمت رضایت مشتریان را به خود جلب کند و این خود باعث خرسندی و افتخار مجموعه نوین لوله می باشد،قیمت مناسب لوله برق خم را از نوین لوله بخواهید

لوله برق خم سرد و گرم در سایز متنوع از بهترین مواد در کارخانه نوین لوله تولید  می شود.

درباره نوین لوله

این شرکت بیش از 25 سال است که در امر تولید لوله و اتصالات برقی در حال فعالیت است. در امر تولید لوله های پلی آمید (خط دار، دو جداره) به صورت شاخه ای و کلاف – لوله های خرطومی در سایزهای ۱۱ و ۱۳ و ۱۶ (رنگی و طرح نسوز)، لوله های pvc سه ستاره نوین نسوز سمنان، تولید اتصالات لوله (زانوهای pvc، قوطی کلید، زانو، تقسیم، فرم، جعبه مینیاتوری)، لوله پلیکا و … مشغول به کار است. همچنین نمایندگی لوله های pvc سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت را بر عهده دارد و عامل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی را نیز است.

مشاهده محصولات نوین لوله:

لوله و اتصالات آن توانسته اند جایگاه خود را به دلیل تمایل زیاد بشریت به زندگی بهتر، محکم نموده و بیشترین کارایی را در صنایع مختلف داشته باشند. به طوریکه از انواع لوله و اتصالات در تاسیسات، صنایع، کلیه پروژه های ساخت و ساز و دیگر موارد استفاده میکنند. بنابراین بازار فروش آنها نیز گسترده است. به همین منظور مدیران گروه تولیدی نوین لوله بسیار می کوشند تا محصولاتی از جمله لوله پی وی سی، لوله پلیکا و … را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند.

  • آدرس : تهران.لاله زار جنوبی.پاساژ بزرگ نور.طبقه همکف.پلاک ۳۲
  • تماس با ما:
    ۰۲۱-۳۳۹۲۳۸۵۷
  • ۰۲۱-۳۳۹۲۴۲۹۵
  • ۰۹۱۲۲۸۴۸۶۸۲
  • ۰۹۱۹۲۸۴۸۶۸۲
چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟