بهترین تاسیسات در رشت را بشناسید!

بهترین تاسیسات رشت را‌‌ می‌شناسید؟ اگر قصد دارید تاسیسات ساختمان خود را تعویض کرده یا برای ساختمانی نوساز انواع لوله و شیرآلات را تهیه کنید، باید از شرکتی معتبر خرید خود را انجام دهید. اجرای تاسیسات، بخش مهم و حیاتی هر ساختمان است و اگر به بهترین نحو صورت نگیرد، آرامش ساکنان را بر هم‌‌ می‌زند. برای داشتن یک لوله کشی مناسب و تجهیزات با کیفیت، باید سفارش خود را در شرکتی معتبر ثبت کنید. در شهر رشت می‌توانید شرکت تاسیسات ساختمانی زیادی پیدا کنید، امّا کدام یک معتبر هستند؟ کدام یک کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات را در اختیار شما قرار خواهند داد؟ برای پاسخگویی به این سوالات شما را با چندی از بهترین تاسیسات رشت آشنا خواهیم کرد.

بهترین تاسیسات در رشت را بشناسید!

پارس اتحاد

شرکت پارس اتحاد یکی از بزرگترین مجموعه‌های تاسیساتی در رشت است. این مجموعه فعالیت خود را از 1390 آغاز کرده و با حضورش در پروژه‌های مختلف توانسته است تجربه زیادی کسب کند. اگر هدف شما داشتن یک تاسیسات حرفه‌ای و دقیق است، این مجموعه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه بزرگترین تاسیسات گیلان به شمار می‌رود که می‌توانید علاوه بر درخواست انجام تاسیسات لوله کشی و مشابه آن، انواع تجهیزات آشپزخانه و شیرآلات بهداشتی را نیز از آنجا تهیه کنید.

این مجموعه دو شعبه دارد. یکی از آنها شوروم لوازم آشپزخانه و لوازم بهداشتی بوده و دیگری لوازم ساختمانی و صنعتی را ارائه می‌دهد. نکته مهم این است که می‌توانید هم به صورت حضوری درخواست خود را ثبت کنید و هم با رفتن به وب سایت پارس اتحاد به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

بهترین تاسیسات در رشت را بشناسید!

محصولات متنوع این شرکت تمامی نیازهای شما برای داشتن یک آشپزخانه شیک را برآورده خواهد کرد. آشپزخانه‌ای که هم لوله کشی حرفه‌ای دارد و دیگر نگران پس دادن آب یا ترکیدن لوله نخواهید بود؛ هم در آن انواع هود، فر و شیرآلات برندهای معروف دیده خواهد شد.

شاید تصور کنید با خرید محصولات ارزان از برندهای نامعلوم در هزینه‌های خود صرفه جویی خواهید کرد، در حالی که این تصور کاملا غلط است. محصولات نامرغوب از شرکت‌های نامعتبر خیلی زود خراب‌‌ می‌شوند و لازم است تا چندین برای برای تعویض یا تعمیر آنها هزینه کنید. با ثبت سفارش خود در مجموعه پارس اتحاد، تاسیساتی با کیفیت و کارا به دست خواهید آورد.

زمانی که تاسیسات مرغوب بوده و کارایی درستی داشته باشند، دیگر نیاز نیست که بخواهید برای بازسازی زود هنگام هزینه کنید. همچنین، کیفیت بالای محصولاتی که در ایجاد سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و سیستم آب و فاضلاب به کار برده می‌شود، باعث خواهند شد تا مصرف انرژی به صورت بهینه باشد. در نتیجه، در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی خواهید کرد.

در پارس اتحاد، بهترین تاسیسات رشت، می‌توانید انواع محصولات مختلف را تهیه کنید:

  • لوازم و تجهیزات آشپزخانه (هود، گاز و…) نمایندگی داتیس در رشت
  • شیرآلات بهداشتی و چینی‌های با کیفیت بهداشتی (روشویی توالت فرنگی، کاسه توالت و…) نمایندگی شیرآلات شودر در رشت
  • پمپ و منابع (انبساط، دوجداره، مخازن پلی اتیلن)
  • پکیج و رادیاتور
  • شیرآلات گازی، برنجی، شیرآلات صنعتی
  • ابزار دقیق
  • انواع لوله آب و فاضلاب
  • چسب پی وی سی
  • انواع لوله‌های 5 لایه
  • لوله‌های پلیمری آب گرم و سرد
  • لوله‌های آهنی
  • لوله‌های پلی اتیلن

برای کسب اطلاعات تکمیلی به سایت پارس اتحاد، تاسیسات رشت مراجعه نمایید.

و انواع محصولات با کیفیت را می‌توانید از این مجموعه بخواهید. آیا کالا خاصی مد نظر دارید؟ نگران نباشید، یکی از ویژگی‌های مثبت این مجموعه تامین محصولات مورد نیاز شما است. می‌توانید با مشاوران مجموعه پارس اتحاد صحبت کرده و نیازهای خود را بیان کنید. اگر به وب سایت مجموعه سری بزنید، شماره‌های تماس پشتیبانی را مشاهده خواهید کرد. می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 18 عصر با متخصصان پارس اتحاد در ارتباط باشید و محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

برای مشاهده محصولات یا ثبت سفارش می‌توانید به صورت حضوری نیز به یکی از شعبه‌های مجموعه پارس اتحاد بروید.

آدرس‌های مجموعه:

  • آدرس شعبه لوازم ساختمانی: رشت، بلوار شهدای گمنام، فروشگاه پارس اتحاد
  • آدرس شوروم لوازم خانگی: رشت، بلواری شهدای گمنام، رو به روی شعبه اول، فروشگاه پارس اتحاد

از هر کجای گیلان که باشید، پارس اتحاد محصولات و خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد. این مجموعه بزرگترین تاسیسات رشت است و می‌تواند با مناطق مختلف همکاری کند. با سفارش تاسیسات و محصولات خود از این مجموعه داشتن یک لوله کشی، سیستم‌های گرمایشی مطبوع، آشپزخانه‌ای شیک و حرفه‌ای را برای خود تضمین کنید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این مجموعه می‌توان به ارائه خدمات نوین و به‌روز و قیمت‌های منصفانه اشاره کرد. همچنین با بهترین مواد طبق استانداردهای محلی و ملی و دستورالعمل‌های نظام مهندسی استان گیلان، درخواست شما را انجام خواهند داد.

انتخاب یک شرکت تاسیساتی حرفه ای، سرمایه است. شما با انتخاب صحیح، در هزینه‌های آینده خود صرفه جویی خواهید کرد. با کیفیت‌ترین خدمات و محصولات را تهیه کنید تا عمر سازه­ی خود را افزایش داده و هزینه قبض‌ها را کاهش دهید.

فروشگاه مهیار

ازجمله مجموعه‌های فعال در زمینه تجهیزات آشپزخانه که فعالیت خود را از شهر خمام آغاز کرد. تمرکز اصلی مجموعه ارائه محصولات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی است. این فروشگاه که از سال 1362 تا به امروز فعال است، دو شعبه دارد. شعبه اصلی که می‌توانید محصولات مختلف آشپرخانه را در آن مشاهده کنید و شعبه شیرآلات که می‌توانید تمامی تجهیزات روشویی، سینک و غیره را از آنجا تهیه نمایید. انواع شیرآلات از برندهای معروف را می‌توانید در این فروشگاه مشاهده کنید. همچنین، نصب و خدمات پس از فروش محصولات توسط فروشگاه مهیار پشتیبانی می‌شود. همچنین پیش از خرید می‌توانید با مشاوران مجموعه تماس گرفته و از شرایط نصب و هزینه‌ها آگاه شوید. این فروشگاه به صورت تخصصی خدمات نصب تجهیزات توکار آشپزخانه را ارائه می‌دهد. آیا به فر یا هود توکار نیاز دارید؟ این مجموعه بهترین محصولات توکار از برندهایی مانند اسنوا و بوش را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، نصب کامل آنها توسط متخصصان مهیار انجام خواهد شد. می‌توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کرده یا به آدرس‌های زیر مراجعه نمایید:

  • آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، مهیار استور

بهترین تاسیسات در رشت را بشناسید!

شرکت تاسیسات قائم

تاسیسات قائم که از سال 1374 در زمینه ارائه محصولات ساختمانی و تاسیسات فعالیت می‌کند، از شرکت‌های فعال در رشت محسوب می‌شود. تامین سیستم آبرسانی مصرفی و سیرکولاسیون شوفاژ، تامین سیستم لوله کشی فاضلاب و سرد و گرم، تامین سیستم حرارتی و برودتی و تامین سیستم‌های آشپزخانه، حمام و سونا، کاشی و سرامیک و… از خدمات و محصولاتی هستند که در این مجموعه ارائه می‌شوند. شرکت‌های تولید کننده مختلفی مانند سیستما، بوتان، شیرآلات صنعتی فاراب، اخوان، پرشین استاندارد و… در تاسیسات قائم نمایندگی دارند.

آدرس: رشت، میدان شهید بهشتی، 100 متری به سمت میدان رازی، پلاک 263

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مقاله، به بررسی و معرفی تاسیسات برتر و معتبر در شهر رشت پرداختیم. تاسیسات معرفی شده در این گزارش عبارتند از شرکت‌ها و موسساتی که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند و خدماتی با کیفیت و استاندارد را به شهروندان ارائه می‌دهند. این شرکت‌ها از لحاظ تخصصی، تجهیزات، نیروی انسانی و رضایت مشتریان برتری داشته و نقش مهمی در پیشرفت و توسعه شهر رشت ایفا می‌کنند. همچنین، مشتریان این شرکت‌ها از کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در آنها رضایت دارند و به عنوان بهترین تاسیسات رشت شناخته می‌شوند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)