روشویی سنگی خوبه؟

روشویی سنگی خوبه؟

روشویی های سنگ طبیعی جایگزینی برای گزینه های دکور معمولی حمام و آشپزخانه به صاحبان خانه ارائه می دهند. انواع مختلفی از مصالح سنگ طبیعی وجود دارد که روشویی های زیبایی را می سازد، از سینک های سنگی معمولی مانند گرانیت، مرمر گرفته تا انواع کمیاب تر مانند تراورتن و اونیکس. قبل از اینکه از زیبایی این روشویی های سنگی کلاسیک غافلگیر شوید، باید بدانید که آیا آنها برای شما و خانه شما مناسب هستند یا خیر. در ادامه با مزایا و معایب روشویی های سنگی بیشتر آشنا می شوید و در انتها متوجه خواهید شد که آیا روشویی سنگی خوبه؟

مزایای روشویی سنگی

روشویی سنگی دارای مزایای بسیاری است که شما می توانید با خرید روشویی سنگی از آنها بهره مند شوید.

+ طراحی کلاسیک و منحصر به فرد

روشویی های سنگی به دلیل لکه های زیبا، چرخش و رگه هایشان تحسین می شوند. هرگز دو روشویی سنگی یکسان پیدا نخواهید کرد. از این رو، صاحبان خانه هایی که عاشق سبک های کلاسیک هستند، به دلیل منحصر به فرد بودن و ظرافت خود، جذب روشویی های سنگ طبیعی می شوند.

+ روشویی های سنگ طبیعی همه کاره هستند

روشویی سنگی به شکل طبیعی خود، هم زینتی و هم کاربردی است که می تواند به راحتی با طراحی همه کاره خود با دکوراسیون منزل شما هماهنگ شود.

شما می توانید یک تضاد زیبا و شیک در مواد بین میز و روشویی ایجاد کنید. اگر از طرفداران سرسخت کانترهای سنگ طبیعی هستید، می توانید با استفاده از همان متریال ظاهری بدون درز برای میز و روشویی خود ایجاد کنید. یک کانتر گرانیتی مشکی پررنگ را تصور کنید که با یک روشویی گرانیتی همرنگ جفت شده است. چنین ظرافتی!

روشویی سنگی خوبه؟

+ محکم و بادوام

روشویی های سنگ طبیعی قوی و بادوام هستند. آنها در برابر فرورفتگی یا زنگ زدگی حساس نیستند. مگر اینکه از نیروی بیش از حد استفاده کنید، روشویی های گرانیتی و مرمری تقریباً تخریب ناپذیر هستند. با نگهداری مناسب، روشویی سنگی شما می تواند یک عمر برای شما دوام بیاورد!

+ مقاومت در برابر حرارت

به طور کلی روشویی های سنگی مقاومت نسبتا بالایی در برابر حرارت دارند. سنگ گرانیت به طور طبیعی خنک است. سنگ های طبیعی با عناصر درجه حرارت خشن تری مواجه شده اند. کمی آب گرم به روشویی شما آسیب نمی رساند.

معایب روشویی سنگی

– برای استفاده های سنگین مناسب نیست

در حالی که از نظر طراحی همه کاره است، روشویی های سنگی برای استفاده سبک مناسب تر هستند. اگر خانواده شلوغی دارید، استفاده مکرر و تمیز کردن روشویی ممکن است لایه محافظ را از بین ببرد.

روشویی سنگی زیبایی که تصور می کردید ممکن است بهترین قطعه مناسب در یک محیط عملی نباشد.

– نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد

بیشتر روشویی های سنگ طبیعی طبیعت متخلخل دارند. روشویی هایی که از سنگ مرمر و گرانیت ساخته شده اند برای جلوگیری از لکه دار شدن و نگهداری باکتری ها باید آب بندی شوند. روشویی های سنگ برای حفظ رنگ باید روغن کاری شوند.

– سنگین است

روشویی های سنگ طبیعی سنگین تر از روشویی های معمولی مصنوعی هستند. برخی از روشویی های سنگ برای نصب آنها به نیروی چهار نفر نیاز دارند. این یک قطعه مناسب برای آشپزخانه و حمام است.

از این رو، قبل از تصمیم گیری در مورد روشویی سنگی، باید اندازه و جنس میز خود را در نظر بگیرید. آیا میز شما می تواند وزن روشویی سنگی را تحمل کند؟ همچنین، ممکن است برای تحمل وزن کانتر و روشویی خود به تقویت بیشتری نیاز داشته باشید.

اگر حمام یا آشپزخانه کوچکی دارید، این زیبایی سنگین ممکن است همیشه برای خانه شما مناسب نباشد. روشویی سنگی خوبه؟

– تمیز کردن سخت است

روشویی های مرمر، اگرچه کاملاً خیره کننده هستند، اما در صورت استفاده از یک ماده تمیز کننده اسیدی، مستعد خراش هستند. هنگام تمیز کردن روشویی خود با سرکه و جوش شیرین مراقب باشید. ممکن است راه حل همه کاره در مورد روشویی مرمری شما نباشد.

همچنین، اگر از یک نظافتچی برای خانه خود استفاده می کنید، باید به آنها در مورد نحوه تمیز کردن روشویی سنگی خود آموزش دهید. ممکن است به طور تصادفی با تمیز کردن شدید با مواد تمیز کننده اسیدی به سطح سنگ شما آسیب برساند و خراش دهد.

یکی دیگر از دلایل نگرانی لکه شدن از آب سخت است. منبع آب شیر شما معمولا حاوی مواد معدنی مانند آهن و کلسیم است. هنگامی که رسوبات معدنی اکسید می شود، لکه آشکار می شود.

پس از اینکه با مزایا و معایب روشویی سنگی آشنا شدید، این شما هستید که باید برای خرید روشویی سنگی و روشویی کابینتی انتخاب کنید.

روشویی های سنگی خوب است؟

شیفتگی روشویی های سنگی طبیعی به دلیل بی انتها و ظریف بودن آنها موجه است. با این حال، قبل از اینکه تصمیم بگیرید خانه خود را با این ویژگی منحصر به فرد تزئین کنید، باید مزایا و معایب را بسنجید و نیازهای سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.

اگر به دنبال راه حل عملی طولانی مدت برای نیازهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود هستید، به فروشگاه اینترنتی دکومکور مراجعه کنید. شما می توانید برای دریافت مشاوره به صورت رایگان با کارشناسان دکومکور ارتباط برقرار کنید.

صرف نظر از اینکه چه چیزی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که یک روشویی ضد نشتی قابل اعتماد انتخاب کنید که می تواند در دراز مدت با حداقل تعمیر و نگهداری در هزینه شما صرفه جویی کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟