خرید کولر گازی اورینت از تاسیسات بانک

کولر گازی اورینت امروزه در جایگاهی که به خود اختصاص داده است توانسته بسیار عالی بدرخشد. همچنین عملکرد خارق العاده ای از خود به جای بگذارد. این برند علاوه بر بهره مندی از شکل و شمایل زیبا و همچنین متنوع از کیفیت و ساختار و امکانات بالای سخت افزاری برخوردار است. بنابراین به همین دلیل می باشد که موفق شده نگاه های بیش تری را در بازار کار تاسیسات برودتی به سمت خود بکشاند و مورد توجه دیدگان عموم قرار بگیرد.

کولر گازی اورینت ضمن این که از سیستم های تهویه مطبوع بسیار پیشرفته، با کیفیت و همچنین همان گونه در بالا اشاره شد یک برند پرفروش در بازار ایران می باشد، موفق شده و توانسته که مطابق با جدیدترین و نیز مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا که مطابق اصول بین المللی می باشد در ساختار کولر گازی های خود از آنها استفاده نماید تا بتواند محصولات با کیفیت خود را به مشتری های خود ارائه نمایند.

خرید کولر گازی اورینت از تاسیسات بانک

بررسی انواع کولر گازی اورینت

مدل هایی که در کولر گازی اورینت موجود می باشند با گرید یا سطح انرژی A در نمونه های گرم و سرد معمولی و اینورتر هستند. قرار دادن کمپرسور های روتاری در ساختار این مدل کولر گازی باعث شده تا قابلیت آن را داشته باشه که در شرایط آب و هوایی متنوع در هر منطقه ای از کشور یا دنیا قابل استفاده باشد.

در اسپلیت اورینت از ظرفیت  های هوادهی متنوع که شامل 9 ، 12 ، 18 ، 24 و 30 BTU/H می باشند در ساختار آن استفاده شده است. سیستم های تهویه مطبوع برند اورینت به دلیل دارا بودن طراحی زیبا و متفاوت، از کیفیت ساخت بالا و قطعات فنی با دوام برخوردار می باشد. همین دلیل باعث شده تا سهم قابل توجهی در بازار فروش را با قاطعیت به خود اختصاص دهد.

ویژگی های کولر گازی اسپلیت ایران رادیاتور

بهره مندی از ماشین آلات مدرن و تمام اتوماتیک در پروسه تولید و ساخت این اسپلیت ها دوام، کیفیت، بازدهی و راندمان بسیار بالایی در برداشته است. همان گونه که در بالای صفحه به آن اشاره شد به دلیل شکل ظاهری فوق العاده لوکس و مدرنیته زیبایی و گیرایی بصری دکوراسیون محل مورد نظر را چند برابر می نماید.

در کولر گازی اورینت مدل DC inverter  با دارا بودن از کیت اینورتر، و داشتن انرژی گرید A امکانات کاربردی از سیستم های تهویه مطبوع بسیار کارآمد تلقی می گردد. کولر گازی اینورتر اورینت در سه ظرفیت هوادهی مختلف تقسیم گردیده است. شامل 12 ، 18 و 24 بی تی یو بر ساعت می باشد. همچنین این دستگاه به دلیل قابلیت به مجهز شدن سیستم توربو آماده سازی سرمایش محیط مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن را به آسانی محقق می سازد. این سیستم از این ویژگی نیز برخوردار است که عملکرد حالت خواب، درجه صدای بسیار پایین را در هنگام کار کرد دستگاه به دنبال داشته باشد .

خرید کولر گازی اورینت از تاسیسات بانک

اما مهم ترین ویژگی ها و مشخصات کولر گازی اورینت

در مطالب گذشته به طور جامع و کلی با کولر گازی اورینت آشنا شدیم و همان طور که اشاره نمودیم این کولر گازی در دو نوع معمولی و اینورتر دار تولید و روانه بازار می گردد و در ادامه با دیگر ویژگی های این برند آشنا خواهیم شد.

اسپلیت اینورتر اورینت

اسپلیت های دیواری دی سی اینورتر برند اورینت، به دلیل تجهیز گردیدن به فناوری موتور و کمپرسور اینورتر، باعث شده تا پایین ترین مقدار مصرف انرژی برق و بالاترین میزان کارآمدی را در بر داشته باشد. امکانات خارق العاده این دستگاه، موجب کاهش بسیار چشم گیر سطح صدای یونیت خارجی و یونیت داخلی در زمان کار شده است. این کولر گازی به دلیل مجهز بودن به فیلتر یون پلاسما، ضمن پاکسازی و تصفیه هوا، موجب گردیده تا تمامی ذرات و معلقات گرد و غبار و نیز سایر آلاینده ها به طور شگفت انگیزی کامل از بین ببرد.

یکی دیگر از ویژگی های خاص کولر گازی اینورتر اورینت می توان اشاره کرد به مجهز شدن آن به کمپرسور   GMCC که سبب افزایش قابل توجه توان و قدرت خنک کنندگی دستگاه گردیده است. از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه باید اشاره کرد به کارایی بودن در شرایط آب و هوای معتدل، ریموت کنترل، کار کرد کم صدا، گاز مبرد  R134a ، همچنین تایمر 24 ساعته که تمامی این ویژگی ها سبب گردیده کولر گازی اینورتر اورینت در بازار کار علاقه مندان بسیاری را به سمت خود بکشاند تا بتواند از این کولر گازی بهرمند شوند.

کولر گازی سرد و گرم اورینت

این مدل کولر گازی با ظرفیت و قابیلت های هوا دهی متنوع و همچنین کمپرسور روتاری تولید برند توشیبا در بازار تاسیسات برودتی و حرارتی به چشم می خورند. در کولر گازی های معمولی این امکان فراهم گردیده است که در بازه زمانی بسیار گسترده و وسیع در دمای منفی 5 درجه الی مثبت 50 درجه سانتی گراد عملکردی مطلوب از خود به جا بگذارد.

در ساختار و طراحی صفحه نمایش پنل یا یونیت داخلی این کولر گازی از نوع  LED به کار گرفته شده است، تا بتواند تمامی عملکرد و حالت های مختلف سیستم را به خوبی و با کیفیت بالا به معرض نمایش بگذارد . گازی در این دستگاه استفاده میگردد گاز R410a می باشد که سازگار با محیط زیست نیز می باشد. دارای فیلتر هوای یون پلاسما، حالت توربو، و همچنین نیز طراحی ظاهری بسیار جذاب را دارا می باشد. این دستگاه از کیفیت ساختاری بسیار بالا، کارکردی کم صدا و ریموت کنترل می باشد و بسیاری قابیلت خاص دیگر از مشخصات این کولر گازی معمولی اورینت به حساب می آیند.

خرید کولر گازی اورینت از تاسیسات بانک

لیست قیمت کولر گازی اورینت

شرکت اورینت به منظور دسترسی راحت تر مصرف کننده به این محصولات در سراسر کشور دارای نمایندگی مجاز فعال می باشد. این محصولات با کیفیتی رقابتی و قیمتی معقولانه در بازار مصرف عرضه می شوند. جهت خرید کولر گازی اورینت از تاسیسات بانک میتوانید با مراجعه به وبسایت تاسیسات بانک نسبت به خرید آنلاین این محصول اقدام نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟