بهترین مارک هندزفری و هدفون برای استایل مدرن شما

اگر می‌خواهید استایلی زیبا، درخشان و در عین حال مدرن بسازید گجت‌های دیجیتال را فراموش نکنید. ساعت هوشمند، هندزفری و هدفون، مچ‌بند و … گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با آن‌ها استایل‌تان را هوشمند‌تر کنید. استایلی که دوستش دارید. در اینجا از استایل آپ که مرجع تخصصی خرید لوازم جانبی هوشمند است بشنوید و ببینید کدام مارک هندزفری برای استایل مدرن شما ایده‌آل است.

برندهای زیادی در حوزه‌ی هندزفری و هدفون فعالیت دارند. به احتمال زیاد اسم آن‌ها را شنیده‌اید. اپل با ایرپادهایش تمام رکوردهای فروش هندزفری را در هم شکست، سامسونگ ایربادهای کوچک و قدرتمند گلکسی بادز را روانه‌ی بازار کرد، سنهایزر، جبرا، شیائومی، جی‌بی‌ال و صدها برند دیگر به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالند. اما فکر می‌کنید کدام برند خوش‌استایل‌ترین هندزفری و هدفون‌ها را تولید می‌کند؟‌ توجه داشته باشید که برندهایی که در ادامه معرفی می‌شوند کیفیت بالایی هم دارند و فقط خوش‌استایل بودن آن‌ها مدنظر نیست.

بهترین مارک هندزفری و هدفون برای استایل مدرن شما

  1. ایربادها

ایربادها هندزفری‌های کوچک بی‌سیم هستند که داخل گوش قرار می‌گیرند. سیم ندارند و با بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند. استایل خاصی دارند و به شدت محبوب هستند. احتمالا شما هم هر روز تعداد زیادی از افراد را می‌بینند که ایرپاد دارند و همیشه داخل گوش‌شان است. در میان ایربادهای بی‌سیم این برندها حرف اول را می‌زنند:

  • اپل: ایرپادهای نسل اول و دوم و همچنین ایرپاد پرو را روانه‌ی بازار کرده است.
  • سامسونگ: با گلکسی بادز و بادز پلاس و بادز لایو خوش درخشید.
  • سونی: نسخه True Wireless سونی که طراحی خوش‌فرمی دارد و در مدت زمان کمی محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرد.
  • سنهایزر: نسخه‌ی مومنتوم از نظر طراحی و استایل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

همانطور که می‌دانید ایربادها قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های هندزفری سیمی دارند. در نتیجه این استایل برای شما هزینه‌بر خواهد بود. قبلا در مطلبی به بهترین مارک هندزفری و هدفون پرداخته بودیم که نسخه‌های نسبتا ارزان‌تر را هم معرفی کرده‌ایم. این راهنمای خرید هندزفری را از دست ندهید.

  1. هندزفری سیمی

بهترین مارک هندزفری و هدفون برای استایل مدرن شما

هندزفری سیمی طرفداران خاص خودش را دارد. خیلی‌ها دوست ندارند از هندزفری بی‌سیم استفاده کنند. چون استایلی که هندزفری سیمی دارد خاص‌ است و می‌توان رنگ‌های مختلف سیم را هم امتحان کرد. هندزفری سیمی قیمت کمتری هم نسبت به مدل‌های بلوتوثی دارد. به سادگی از طریق جک 3.5 میلی‌متری به گوشی وصل می‌شود و می‌توانید موزیک گوش کنید و مکالمه داشته باشید.

از نظر استایل هندزفری‌ سیمی سونی گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است. نسخه‌ی سیمی WF سونی گزینه ایده‌آلی است. سامسونگ با نسخه‌ی AKG حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این هندزفری در داخل بسته‌بندی گوشی‌های جدید سامسونگ وجود دارد و اکثر کاربران از کیفیت صدا و مکالمه‌ی آن رضایت دارند. بسیار خوش‌استایل است و اگر مدل اورجینال آن را خریداری کنید می‌توانید تا مدت‌ها از آن استفاده کنید چون جزو بادوام‌ترین‌هاست.

سنهایزر در هندزفری‌های سیمی جزو بهترین‌هاست. BeyerDynamics هم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. برای استایل هندزفری سیمی بیشتر به رنگ‌بندی و نوع سری‌های هندزفری توجه می‌شود. مسلما باید راحتی و مقاومت سیم در برابر پارگی هم در نظر گرفته شود. کیفیت صدا را هم فراموش نکنید.

  1. هندزفری دور گردنی

هندزفری Collar-Style یا دور گردنی هم بخشی از استایلی است که هر روز در خیابان و جاهای مختلف می‌بینیم. مدلی از هندزفری که می‌توانید آن را دور گردن‌تان قرار دهید و سری‌هایی سیمی آن را داخل گوش‌تان بگذارید. البته خود هندزفری با بلوتوث به گوشی وصل می‌شود اما یک قسمت سیمی هم دارد که سری‌ها را به بدنه دور گردن وصل می‌کند.

این هندزفری‌ها برای ساختن استایل مدرن فوق‌العاده عمل می‌کنند. هر طرح و رنگی که دوست دارید را انتخاب می‌کنید. بدنه می‌تواند رنگ متفاوتی داشته باشد و خود هندزفری در حالتی که دور گردن شماست استایل ویژه‌ای به شما می‌بخشد.

بهترین مارک هندزفری دور گردن که محبوبیت بسیار بالایی هم دارد سامسونگ است. Level U ، Level U Pro و Level U Flex سه مدل اصلی سامسونگ هستند. هر کدام استایل خاص خودشان را دارند و از نظر کیفیت و کارایی هم تفاوت‌های نسبتا زیادی با هم دارند. در رنگ‌های متنوع هم عرضه شده‌اند. سایر برندها مانند جبرا و سونی هم هندزفری‌های دور گردنی باکیفیتی دارند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. قیمت هندزفری دور گردنی نسبت به مدل‌های سیمی (در شرایط کیفیت برابر) بیشتر است.

نکات مهم در خرید یک هندزفری خوش‌استایل

گفتیم که برای خرید هندزفری خوش‌استایل نباید فقط به استایل و شکل و فرم آن توجه داشته باشیم. اما همچنان بخش مهمی از انتخاب ما به فرم هندزفری بستگی دارد.

  • راحتی را در اولویت قرار دهید. اگر حین گوش دادن به موزیک یا مکالمه راحت نباشید هر چقدر هم که هندزفری خوش‌استایل و باکیفیت باشد همچنان اذیت‌کننده خواهد بود.
  • کیفیت صدا، عمق صدا، بازه‌ی فرکانسی هندزفری و مواردی از این دست را به خوبی بررسی کنید. حتما از یک وبسایت معتبر خرید کنید تا از اورجینال بودن و کیفیت آن مطمئن باشید.
  • نوع اتصال هندزفری و هدفون هم به خود شما بستگی دارد. معمولا اتصال بلوتوث باعث می‌شود شارژ گوشی زودتر تمام شود. یا اگر می‌خواهید با هندزفری بی‌سیم گیم بازی کنید شاید یک تاخیر چند صدم ثانیه‌ای داشته‌ باشید و از این نظر ممکن است مشکل‌آفرین باشد.
  • هندزفری‌های بی‌سیم شارژی هستند. اما یک کیس شارژر دارند که حکم یک پاوربانک را دارد و هندزفری شما را چندین بار فول‌شارژ می‌کنند.
  • برای ساختن استایلی بهتر و درخشان‌تر بهتر است روی تطابق رنگ سیم هندزفری و رنگ لباس و یا شال‌تان هم کار کنید. اگر رنگ‌های روشن می‌پوشید ممکن است یک هندزفری با رنگ تیره یا یک رنگ دیگر استایل شما را به طور کامل تغییر دهد. همه چیز به انتخاب خود شما بستگی دارد.

خوش‌استایل‌ترین هندزفری‌ها را از کجا پیدا کنیم؟

استایل آپ به عنوان مرجع تخصصی لوازم جانبی بهترین و باکیفیت‌ترین هندزفری‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. هندزفری‌هایی که از هر نظر ایده‌آل هستند. اطلاعات کامل و کافی در مورد این هندزفری و هدفون‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد و عکس‌های باکیفیتی هم از هر مدل می‌بینید که می‌توانید دقیقا مدلی را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با استایل شما داشته باشد.

همین حالا می‌توانید بهترین هندزفری‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)