بهترین صندلی های پشت میز نشینی برای کار در منزل

اگر مجبور هستید که در خانه کار کنید، پشت و شانه های شما به دلیل خم شدن در استفاده از لپ تاپ روی مبل یا میز آشپزخانه خسته و خمیده خواهد شد، در اینجا ما بهترین صندلی های اداری برای راه اندازی یک محیط مناسب کار در خانه را معرفی نموده ایم.

بسیاری از ما مجبور شده ایم که به صورت ناگهانی با کار در خانه سازگار گردیم. برای برخی از ما که از قبل چنین بخشی در خانه داشته ایم تنها یک خوش آمد گویی بوده است اما برای برخی دیگر پیاده سازی یک نظم جدید را به همراه داشته است. مهم نیست که شما جزء کدام دسته هستید، در هر صورت شما نیاز به یک صندلی راحت برای نشستن پشت میز دارید.

بهترین صندلی های پشت میز نشینی برای کار در منزل

اگر شما ساعت های زیادی را برای انجام پروژه ها صرف می کنید در حالی که بدنتان ناراحت و آویزان است، زمان آن رسیده که به پشت خود استراحت بدهید زیرا که بین وضعیت خوب بدن و میزان بهره وری شما رابطه مستقیمی وجود دارد. پس زمان آن رسیده یک نگاهی به این مجموعه از صندلی های پشت میز نشینی در محیط خانه بیاندازید، چه دنبال پشتی هایی با حالت حمایت بیشتر چه قابلیت تنظیم و انعطاف بیشتر هستید، این صندلی ها می توانند به جلوگیری از درد کمر و شانه در محیط جدید کار شما در خانه یاری دهنده باشند.

محصولات با بودجه مناسب:

بهترین صندلی های پشت میز نشینی برای کار در منزل

فروشگاه آرک صندلی اپن رویال سیستم کد 134

بخش های عمده ی یک صندلی را رها کنید و به یک صندلی مینیمالیستی رو بیاورید. دوخت های برجسته ظاهری زیبا و شکیل در عین حال ساده به آن داده است، تنها با فشردن یک اهرم از تنظیم ارتفاع لذت ببرید به لطف جک پنوماتیک به کار رفتن در آن. شما می توانید این صندلی را با پایه چرخدار سفارش دهید.

فروشگاه آرک صندلی اپراتوری آفو مدل P762

این صندلی ساده، قالب بدن شماست، هم در نشیمن و هم در پشتی، بدن شما در آن جای می گیرد، در ترکیبی از پارچه، فوم، فلز و پلاستیک. این صندلی با قیمتی مناسب به شما اجازه می دهد که برای ساعات طولانی پشت میز بنشینید و خستگی زیادی را تجربه نکنید،

فروشگاه آرک صندلی اپن استیل آمون مدل پاشا

اگر دوست دارید که در هنگام کار حرکت کنید، از این صندلی قدردانی خواهید کرد. در هنگام تایپ کردن احساس رهایی سخره، کشش و تعادل را تجربه می کنید. این صندلی با دادن آزادی برای حرکت های ثانویه برای افراد شلوغ و پر انرژی ایده آل است.

فروشگاه آرک صندلی کارشناسی آفو مدل MC92

این صندلی به شما یا حساب بانکی تان آسیبی نمی زند، این مدل با بالشتک های پر کننده ای که دارد، همراه با یک پشتی و تکیه گاه پهن، کاملا کارایی یک مبل را دارد. این صندلی با طراحی خاص، حالت حمایتی پشت و قیمت مناسب به شما کمک می کند که همواره در بالاترین سطح بهره وری خود باشید.

محصولات با بودجه متوسط:

بهترین صندلی های پشت میز نشینی برای کار در منزل

فروشگاه آرک صندلی انتظار استیل هامون مدل رها

این صندلی برای خانه ایده آل و برای فضاهای چند منظوره دنج و شیک است. دارای حداقل دوخت و پایه های کرومی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. مواجهه با این موضوع که چقدر راحت این صندلی در اتاق ها و نشیمن شما جای می گیرد شما را متعجب خواهد کرد.

فروشگاه آرک – صندلی مدیریت پاکرو مدل T901

صاف و ساده، اگر دنبال گردش هوا هستید، یک صندلی ایده آل است. پشتی مِش آن جریان هوا را انتقال داده و انحنای طبیعی ستون فقرات شما را حفظ می کند. با استفاده از تنظیم ارتفاع و مکانیزم چند حالت آن در هر حالت و ارتفاعی که می خواهید از آن استفاده کنید.

فروشگاه آرک – صندلی مدیریت نداکو مدل M1090

از بهترین پیشنهاد نداکو لذت ببرید. این صندلی دارای کوسن های ممتاز با روکش چرم می باشد. فضای گسترده آن به شما امکان یافتن یک موقعیت راحت را می دهد. به قدری فضای آن گسترده است که حتی کسانی که دوست دارند هنگام کار کردن به صورت متقاطع بنشینند هم مناسب می باشد.

فروشگاه آرک – صندلی مدیریت استیل هامون مدل تانگو

با این گزینه یک روز طولانی همراه با پروژه های کاری را روی یک صندلی بالدار و الهام بخش سپری کنید. تشک خاص آن به گونه ای طراحی شده که از قسمت های مختلف بدن شما از جمله قسمت سر و کمر به خوبی پشتیبانی کرده و از خستگی آن ها جلوگیری می نماید. این صندلی نهایت جذابیت برای استفاده از تشک مجزا و دو رنگ را به نمایش می گذارد.

محصولات با بودجه بالا:

بهترین صندلی های پشت میز نشینی برای کار در منزل

فروشگاه آرک صندلی مدیریت آفو مدل H9190

اگر تا به حال خواب دیده اید که یک صندلی برای بدن شما ساخته شده باشد می توانید این خواب را در واقعیت تجربه کنید. به سختی می توانید صندلی ای مناسب تر از این برای خود پیدا کنید، حمایت کامل از بدن هنگام کار، یک صندلی استوار در عین حال نرم برای کارهای طولانی.

فروشگاه آرک صندلی مدیریت کامپی سیستم مدل 2530

برای قدردرانی از ویژگی های خاص این صندلی نیازی نیست که حتما یک مدیر باشید. چرم چند تکه و چند رنگ ارتفاع مناسب پشتی، ساختار چند تکه و جدا شده از هم کفی، پشتی و پشتی سر، یک کیفیت عالی برای نشتنی طولانی را برای شما فراهم می کند. در صورتی که انتخاب شما این صندلی است می توانید آن را در بیش از ده رنگ مختلف انتخاب نمایید.

فروشگاه آرک – صندلی مدیریت نیلپر کد SM812

وقتی ترکیبی از طراحی ارگونومی، سادگی، و قابلیت تنظیم را با هم بخواهید به این صندلی خواهید رسید. پشتی این صندلی از پروفیل فولادی ساخته و به منظور ایجاد حالت ارگونومیک در آن از ابر و پوشش مش استفاده است. دسته ها و پشتی سر قابل تنظیم، به شما امکان بیشتری برای شخصی سازی صندلی با نیاز خود را فراهم می آورد.

فروشگاه آرک صندلی مدیریت آفو مدل H2000

وقتی تصمیم می گیرید که یک مبل راحت ولی قابل تنظیم را برای کار انتخاب کنید به صندلی H2000 برخورد می کنید. یک صندلی بی اندازه راحت، با طراحی منحصر به فرد، ترکیب چرم و چوب در دسته ها، استفاده از پایه های چوبی، طرح دکمه دار، همگی یک مبل صندلی بی نظیر را برای شما فراهم کرده است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟