پیشنهاد حیرت انگیز ایمن سازی برای امنیت ورودی منازل

امروزه برقراری و ایجاد امنیت منازل و ساختمان‌های مسکونی یکی از دغدغه‌های ساکنان به شمار می‌آید که با استفاده از دزدگیر اماکن و درب آکاردئونی می‌توان تا حدودی این شرایط را مهیا کرد؛ اما برای ایجاد امنیت در خانه و ویلاهای مسکونی و یا محیط‌های کاری راه‌های دیگری نیز وجود دارد. ما در این مطلب قصد داریم بیشتر به همان دو مورد استفاده از دزدگیر اماکن و درب آکاردئونی بپردازیم که تا حد زیادی جهت ایمن‌سازی منازل می‌تواند موثر باشد.

پیشنهاد حیرت انگیز ایمن سازی برای امنیت ورودی منازل

چرا ایجاد امنیت برای منازل ضروری است؟

پیش از آن که به معرفی راهکارهایی برای تامین امنیت بپردازیم، لازم است ببینیم که چرا ایمن‌سازی منازل و محیط‌های کاری ضرورت بالایی دارد؟ همان‌طور که می‌دانید امن بودن و امنیت داشتن به این معناست که شرایطی مهیا شود تا فرد و یا افرادی که در یک محیط زندگی می‌کنند، از آسیب‌های مختلف دور بمانند؛ به عنوان مثال برای ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف می‌توان شرایطی را طراحی و اجرا کرد که بتواند آن‌ها را از آسیب‌های ناشی از زلزله، آتش‌سوزی و سیل و … حفظ نماید.

در خصوص منازل مسکونی نیز همین امر وجود دارد و ایمن‌ سازی کمک می‌کند علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، بتوان خانه را از دستبرد سارقان حفظ کرد. نکته مهم دیگر آن است که سارقان همیشه راه‌های جدیدی برای سرقت از خانه ابداع می‌کنند؛ بنابراین باید کاری کرد که بتوان به راحتی جلوی عملکرد آن‌ها را گرفت. پس اینکه فکر کنید برای حفاظت از خانه بهتر است در خانه حضور داشته باشید، راهی صحیح و منطقی نیست؛ بلکه می‌توان با استفاده از محصولات و راهکارهای گوناگونی که به این منظور طراحی شده، برای ایمنی منازل به‌خصوص در قسمت درب‌ها و پنجره‌ها و ورودی ساختمان و … اقدام کرد.

دزدگیر اماکن چه کاربردی در ایمن کردن منازل مسکونی دارد؟

پیش‌تر اشاره کردیم که با استفاده از دو محصول دزدگیر اماکن و درب آکاردئونی می‌توان تا حد زیادی امنیت را برای خانه فراهم کرد؛ به طوری که زمانی که در خانه نیستید، نگرانی از بابت بروز اتفاقی در خانه نداشته باشید. در حال حاضر شرکت‌ها و برندهای مختلفی دستگاه‌های دزدگیر اماکن را طراحی و تولید کرده‌اند که از امکانات و قابلیت‌های بسیار ویژه‌ای برخوردار است. در خصوص کارکرد دزدگیر اماکن باید گفت این محصول یک سیستم امنیتی است که با نصب آن در خانه چنانچه افراد غریبه وارد محل سکونت‌تان یا کارتان شوند و از حریم مشخص شده عبور کنند، به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید از این سیستم‌های کاربردی که از مزایا و ویژگی‌های مفیدی برخوردارند، جهت ایمن‌سازی محل سکونت خود استفاده نمایید.

دزدگیر از چه بخش‌هایی تشکیل یافته است؟

سیستم دزدگیر از قطعات فیزیکی و الکترونیکی تشکیل یافته که ارتباط این دو بخش با یکدیگر کمک می‌کند تا امنیت و ایمنی محیط شما برقرار شود. دزدگیر اماکن به گونه‌ای طراحی شده که با نصب آن شما دیگر نیازی به استفاده از دزدگیر مرکزی نخواهید داشت. برای این محصول سنسورها و بخش‌های مختلفی طراحی شده که کارایی متفاوتی دارند و شامل موارد زیر می‌شوند.

پیشنهاد حیرت انگیز ایمن سازی برای امنیت ورودی منازل

  • سنسور حرکتی:

این سنسورها در قسمت‌های ورودی ساختمان قراگرفته و می‌توانند حرکت‌ها را تشخیص دهند.

  • سنسور ورود:

این بخش دارای دو قسمت است که یک بخش آن روی درب یا پنجره و قسمت دیگر به چهارچوب‌های درب متصل می‌شود؛ به این ترتیب چنانچه درب یا پنجره‌ها باز و بسته شوند، سنسورها حساس شده و اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

  • سنسورهای حساس به شکسته شدن شیشه‌ها و یا خراب شدن دیوار:

گاهی ممکن است سارقان به جای باز کردن قفل درب‌ها و پنجره‌ها، اقدام به شکستن شیشه ها و یا خراب کردن بخشی از دیوار منزل نمایند. در این صورت نصب سنسورهای حساس به ضربه در این بخش‌ها می‌تواند کمک کند تا با اطلاع‌رسانی سریع، از ورود دزدان به خانه جلوگیری شود.

  • سنسور دود و گاز

در طراحی دزدگیر اماکن نوعی از سنسور نیز به کار گرفته شده است که چنانچه نشتی گاز و یا آتش‌سوزی رخ دهد، می‌تواند بروز گرمای ناشی از حریق، دود و مونو اکسید کربن را شناسایی کرده و چنانچه بیش از حد ممکن باشد و تنفس را با مشکل مواجه نماید، به وسیله آژیر این موارد را اطلاع‌رسانی نماید.

  • آژیر:

این بخش چنانچه فعال شود با توجه به صدای بلندی که دارد سبب ایجاد وحشت در سارقان شده و موجب می‌شود تا آن‌ها به سرعت محل را ترک نمایند. با توجه به آن‌چه درباره دزدگیر اماکن و تامین ایمنی به وسیله آن گفته شد، می‌توان این موضوع را تایید کرد که این دستگاه کاربردهای بسیار عالی دارد؛ به طوری که تا حد زیادی می‌تواند در تامین امنیت ساختمان‌های مسکونی و کاری نقش داشته باشد.

درب آکاردئونی چیست و چه قابلیتی دارد؟

یکی دیگر از مواردی که با استفاده از آن می‌توان تا حد زیادی به ایمن کردن منازل مسکونی پرداخت و از ورود سارقان جلوگیری کرد، درب آکاردئونی است. این نوع درب‌ها قابلیت استفاده برای خانه و مغازه را دارند و به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به راحتی و به صورت ساز آکاردئون که باز و بسته می‌شود، به یک طرف جمع شده و مانعی برای عبور و مرور به شمار نمی‌آیند. دیگر آن که درب آکاردئونی آهنی می‌تواند صد در صد از ورود سارقان به محل کسب یا خانه شما جلوگیری نماید. این نوع درب‌ها در چند مدل ساده، دو جداره، دوبل، ایتالیایی و پیچی طراحی و تولید می‌شوند که از جمله مزایای استفاده از آن برای ایمن‌سازی منازل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اشغال فضای بسیار کم روی درب ورودی
  • استحکام بالا و وزن کم
  • طراحی ظاهری زیبا
  • ضد زنگ بودن به لحاظ استفاده از رنگ‌های کوره‌ای برای رنگ‌آمیزی

اما یک نکته در انتخاب و سفارش ساخت درب‌های آکاردئونی اهمیت دارد و آن هم نوع مدل آن است که می‌تواند علاوه بر استحکام خاصی که به آن می‌بخشد، در قیمت آن نیز موثر باشد. به عنوان مثال درب آکاردئونی در انواع پنج گل (پنج ردیف لوزی) و سه لوزی (دو خم) یا سه لوزی (چهارخم) و مدل چهار لوزی یا تسمه نقش دار و… تولید می‌شود که محکم‌تر از همه آن‌ها مدل پنج گل است.

پیشنهاد حیرت انگیز ایمن سازی برای امنیت ورودی منازل

گروه صنعتی ایمن‌ سازی

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، ایمن‌سازی ساختمان‌های مسکونی و اداری در حال حاضر یکی از پراهمیت‌ترین مسائل به شمار می‌آید که از ابتدای ساخت ساختمان باید تجهیزات لازم را برای آن در نظر گرفت؛ اما برای ساختمان‌های ساخته شده نیز می‌توان بعدها این شرایط را در نظر گرفت. گروه صنعتی ایمن‌سازی یکی از بزرگ‌ترین مراکز تخصصی فروش، نصب و ارائه خدمات در خصوص انواع سیستم‌های حفاظتی و امنیتی، تجهیزات هوشمندسازی ساختمان و اتوماسیون و … به شمار می‌آید که می‌تواند ضمن نصب دزدگیر اماکن و درب آکاردئونی، جک درب اتوماتیک، کرکره برقی، دوربین مداربسته، درب شیشه ای سیکوریت و … خدمات بیشتری را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی خدمات این مرکز پیشنهاد می‌کنیم به سایت این مجموعه به آدرس الکترونیکی https://imensazi.com/ مراجعه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟