راهنمای صندلی و میز ناهار خوری چوبی، کم جا و جدید

نحوه غذا خوردن بر روی سلامتی و حتی هضم غذا تاثیر می گذارد از این رو مهم است که شما با چه شرایطی غذا می خورید، شما می توانید با انتخاب یک میز ناهار خوری استاندارد راحتی و آرامش خود و اعضا خانواده را در زمان غذا خوردن فراهم کنید.

راهنمای صندلی و میز ناهار خوری چوبی، کم جا و جدید

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را برای خرید یک میز استاندارد راهنمایی کنیم.

 

راهنما خرید میز ناهار خوری

اول بدانید که صندلی های میز ناهار خوری باید به گونه ای باشند که تکیه گاه و نشیمن زاویه 90 درجه را تشکیل دهند تا کمر شما هنگام نشستن در بهترین حالت قرار گیرد.

وقتی بر روی صندلی استاندارد نشستید باید با توجه به قد خود میز ناهار خوری مناسب را انتخاب کنید، میز مناسب شما میزی است که ارتفاع آن تا زیر قفسه سینه شما است زمانی که آرنج خود را بر روی میز قرار می دهید با بدنتان زاویه 40 درجه را تشکیل می دهد.

راهنمای صندلی و میز ناهار خوری چوبی، کم جا و جدید

 

میز ناهار خوری کم جا
در آپارتمان های امروزی با فضا کم جایی برای قرار دادن میز ناهار خوری وجود ندارد.
از این رو تولید کنندگان دست به تولید میزهای ناهارخوری متناسب با زندگی مدرن امروز زده اند.
میزهای ناهار خوری کم جا فضا دنج و گرمی را برای شما و خانوادتان به ارمغان می اورد‌. این میزها جای زیادی را اشغال نکرده و مانع رفت و امد شما نخواهند شد.

راهنمای صندلی و میز ناهار خوری چوبی، کم جا و جدید

 

میز ناهار خوری چوبی

میز ناهار خوری چوبی از میز ها بسیار محکم و مستحکمی است که می تواند سال های سال مورد استفاده قرار گیرد پس اگر دوام و استحکام برای شما اهمیت دارد بهترین گزینه میزهای چوبی هستند که معمولا از چوب گردو، بلوط، افرا و ساج ساخته می شوند.

میزهای ساخته شده از ام دی اف و تخته چند لایه نیز کیفیت خوبی دارند و نسبت به میزهای چوبی از قیمت کمتری برخوردار هستند.

راهنمای صندلی و میز ناهار خوری چوبی، کم جا و جدید

 

میز ناهارخوری شیشه ای

شیشه هایی که بر روی میز ناهار خوری مورد استفاده قرار می گیرند ضد حرارت و ضد ضربه هستند، علاوه بر آن این شیشه ها به رنگ های مختلف تولید می شوند که به شما امکان می دهد تا با توجه به دکوراسیون خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

همانطور که می دانید میز شیشه ای به خاطر سطح شفاف باعث بزرگ بنظر رسیدن فضا منزلتان می شود پس اگر منزل کوچکی دارید این میز برای شما مناسب خواهد بود.

 

میز ناهار خوری تاشو

این روزها مردم بیشتر در خانه های آپارتمانی کوچک زندگی می کنند، قراردادن میز غذا خوری در این خانه ها بیشتر از اینکه کاربردی بوده و فضا را زیباتر کند، دست و پا گیر می شود.

از این رو تولید کنندگان دست به تولید میز و صندلی های تاشو زده اند این میز و صندلی ها، فضایی را اشغال نکرده و فقط در زمان استفاده باز می شوند و وعده های غذایی را برای شما لذت بخش تر می کنند.

 

میز ناهار خوری پلاستیکی

میز ناهار خوری پلاستیکی در برابر آب مقاوم است از این جهت معمولا برای رستورانها از این میزها استفاده می شود. برخی از آنها تماما پلاستیک و برخی دارای پایه های فلزی و رویه پلاستیکی هستند که با چسب به هم متصل شده اند.

 

میز ناهار خوری دست دوم

برخی از وسایل هر چه قدیمی تر باشند ارزش بیشتری پیدا می کنند مثل وسایل چوبی. اگر قصد خرید میز ناهار خوری دست دوم را دارید میز چوبی بهترین انتخاب خواهد بود. این میز هرقدر قدیمی باشد بازهم از ارزش بالایی برخوردار است و ظاهر کلاسیک آن به دکوراسیون منزل شما جلوه ای خاص می بخشد.

راهنمای صندلی و میز ناهار خوری چوبی، کم جا و جدید

 

صندلی ناهار خوری استیل

صندلی های استیل از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود بر روی این صندلی ها منبت کاری های شیک و ظریفی انجام شده و در رنگ های مختلف تولید می شوند.

 

صندلی ناهار خوری کلاسیک

صندلی های کلاسیک منبت کاری های ظریفی در قسمت تاج، دسته و پایه ها دارند. این صندلی ها معمولا برای میز ناهارخوری های کلاسیک یا سلطنتی و دکوراسیون های سنتی استفاده می شوند‌.

 

صندلی ناهار خوری فلزی

اگر سبک دکوراسیون شما از نوع مدرن و مینیمال است یا قصد دارید کافه و رستورانتان طرح و دکوراسیون جدیدی داشته باشد میتوانید از میز و صندلی های فلزی یا صندلی های فلزی برای میز چوبی استفاده کنید.

صندلی های فلزی مقاومت و دوام بالایی دارند، ضد آب هستند و از این جهت از صندلی های چوبی بهتر بنظر می رسند. البته این صندلی ها مدل های متنوعی ندارند و در انتخاب آنها با محدودیت مواجه می شوید.

 

خرید میز ناهار خوری جدید در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید میز ناهار خوری با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com)  که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته ‌بندی‌های مختلف میز ناهار خوری، صندلی ناهار خوری،  و نوجوان و انواع مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
انواع میزهای غذاخوری و ناهارخوری ، راهنمای انتخاب میز غذاخوری ، مدل های جدید میز ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری 4 نفره ، میز ناهار خوری کلاسیک به سبک ویکتوریایی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)