خرید 41 مدل آنتن تقویتی مودم با کیفیت عالی + قیمت مناسب

امروزه استفاده از اینترنت در همه زمینه ها فراگیر شده و در اغلب خانه ها مودم پیدا می شود. گاهی با افزایش فاصله بین شما و مودم ، ممکن است قدرت اتصال کاهش یابد. برای از بین بردن چنین موقعیت های منفی ، می توان با چند افزونه ارتباط خود را تقویت کرد. لذا آنتن تقویتی مودم می تواند قدرت اتصال را بالا ببرد. در این مطلب بر آن شدیم که به معرفی ابن آنتن کارآمد بپردازیم.

آنتن تقویتی مودم چیست؟

در مواقعی که امکان اتصال اینترنت از بین رفته و یا ضعیف است ؛ می توانید با استفاده از آنتن تقویتی مودم قدرت سیگنال ساطع شده از مودم را افزایش دهید. پس از استفاده از این آنتن های ، برد سیگنال بسیار بالا خواهد بود.

بر اساس توانی که آنتن تقویتی مودم شما ارائه می کند ، اتصال به اینترنت در نقاط خاصی در منطقه ای که مودم شما در آن قرار دارد به راحتی امکان پذیر خواهد بود. اغلب از این آنتن مودم در کافه ها و مشاغل مشابه استفاده می شود.

انتخاب آنتن تقویتی مودم

هنگام انتخاب آنتن تقویتی مودم باید به نکات زیادی توجه کرد. طیف محصولات در این دسته بسیار گسترده است. در این مرحله ، کاربران باید این آنتن ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند.

بر این اساس ، می توانید با در نظر گرفتن قدرت نیروی گرانش ، آنتن تقویتی مودم مناسب خود را انتخاب کنید. در حالی که می توانید به راحتی با انتخاب درست به اینترنت متصل شوید ، اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید ، ممکن است نتوانید اتصال اینترنت را در حداکثر فاصله خود فراهم کنید. در این مرحله، باید با دقت انتخاب کنید.

دامنه سیگنال را گسترش دهید

عنصر آنتن تقویتی مودم برای یک مودم بسیار مهم است. با این آنتن سیگنال ها مستقیماً از مودم به منطقه پخش شده و اتصال اینترنت بی سیم از این طریق محقق می گردد.

قدرت آنتن تقویتی مودم نقش بزرگی دارد. هرچه قدرت سیگنال آنتن بیشتر باشد ، منطقه تحت پوشش گسترده تر است. این به معنای منطقه ای است که اینترنت بی سیم اضافی در آن گسترش می یابد.

اگر نیاز به استفاده در طیف وسیعی دارید ، آنتن تقویتی مودم در این مرحله بسیار دقیق خواهد بود. انواع مختلفی از آنتن های مودم در بازار موجود است. هر یک از این انواع قدرت های محدوده متفاوتی را ارائه می دهند.

قدرت اینترنت در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است. دلیل اصلی این موضوع محدوده است. هرچه قطر ناحیه بزرگ تر باشد ، قدرت اینترنت بی سیم در یک قدرت سیگنال مشخص کمتر است.

استفاده دستگاه ها به طور همزمان از مودم

در عین حال ، تعداد افرادی که از اینترنت بی سیم استفاده می کنند نیز نکته مهمی است. هنگامی که بسیاری از دستگاه ها به طور همزمان به یک مودم با توان مشخص متصل می شوند ، آنتن مودم که توزیع کننده سیگنال است ممکن است به درستی کار نکند.

در این مرحله ، نیاز به یک آنتن تقویتی مودم وجود دارد که بتواند هم برد را به سطح بالاتری برساند و هم به افراد زیادی امکان اتصال همزمان از دستگاه های مختلف را بدهد.

هنگامی که صحبت از آنتن تقویتی مودم به میان می آید ، یکی از پرکاربردترین انواع آنتن به نام آنتن دوقطبی شناخته می شود. با برق اتصال معمولی که آنها ارائه می کنند ، می توانید سیگنال بهینه ای را که باید در یک منطقه خاص باشد ، ارائه و استفاده کنید.

همچنین ممکن است مناطقی وجود داشته باشند که برای چنین سیستم هایی کافی نباشند. آنتن تقویتی مودم که می توانند قدرت سیگنال را به نقطه بالاتری برسانند برای این مناطق مورد نیاز هستند.

آنتن تقویتی مودم مناسب برای نیازها

آنتن تقویتی مودم بی سیم علاوه بر آنتن های دوقطبی به دسته های مختلفی نیز تقسیم می شود. با بررسی این مدل ها ، شما این فرصت را دارید که جهت سیگنال را تعیین کنید.

شما می توانید انواع مختلفی از اتصالات و سیگنال ها را با این دو نوع آنتن تقویتی مودم به نام های همه جهته و جهت دار داشته باشید. با آنتن همه جانبه ، می توانید سیگنالی را به یک منطقه 360 درجه ارسال کنید.

در چنین مواردی ، استفاده از آنتن تقویتی مودم جهت دار صحیح خواهد بود. با این آنتن که سیگنال را در یک جهت ارسال می کند و آن را 360 درجه پخش نمی کند ، می توانید از آن در یک جهت استفاده کنید.

شما می توانید سیگنال اتصال خود را در جهتی که می خواهید با این انواع آنتن شکل دهید، که می توانید آنها را به عنوان یک آنتن تقویتی مودم خارجی دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
  • نحوه نمایش کالاها

خرید آنتن تقویتی مدل I60 - SMA

خرید آنتن تقویتی مدل BT

خرید آنتن TD-Lte تقویتی مدلKLPDA18DBi

خرید آنتن 4G تقویتی مدل W435

خرید آنتن تقویتی 4G مدل 4.5G TF-I60 بسته دو عددی

خرید آنتن تقویتی مدل TDLTE18Dbi10M

خرید آنتن تقویتی بی سیم میکروتیک مدل DynaDish 5

خرید آنتن تقویتی مدل B612-i60

خرید آنتن 4G تقویتی مدل B612-i60 بسته دو عددی

خرید آنتن 4G تقویتی مدل i60 بسته دو عددی

خرید آنتن تقویتی مدل 4db به همراه مبدل IPX به SMA

خرید آنتن تقویتی مدل SMA/HOW

خرید آنتن تقویتی مدل 1357

خرید آنتن تقویتی مدل B315 بسته دو عددی

خرید آنتن تقویتی مدل TopLink 2G+3G+4G

خرید آنتن تقویتی مدل B315 بسته دو عددی

خرید آنتن تقویتی مدل 4db

خرید آنتن 4G تقویتی مدل B612-i60 بسته دو عددی

خرید آنتن تقویتی بیسیم واکی تاکی مدل 01

خرید آنتن تقویتی TD-LTE مدل PEC11DBi SMA 5M

خرید آنتن تقویتی TD-LTE مدل PEC11DBi SMA 5M

خرید آنتن 4G تقویتی مدل i60 بسته دو عددی

خرید آنتن تقویتی TD-LTE مدل KLPDA18DBi-TS9-15MC

خرید آنتن تقویتی TD-LTE مدل KLPDA18DBi-15M

خرید آنتن تقویتی مدل 6040

خرید آنتن تقویتی wifi مدل WT3070 بسته سه عددی

خرید آنتن تقویتی بی سیم یوبیکیوتی مدل NBE-5AC-GEN2

خرید مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

خرید مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V1

خرید مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20

خرید مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

خرید مودم-روتر +ADSL2 تی پی-لینک TD-8816_V1

خرید مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2750U

خرید مودم روتر ایسوس مدل DSL-AX82U

خرید مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR100

  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (2 امتیاز)