کانال عمده فروشی عمدباکس

کانال عمده فروشی عمدباکس

موبایل مارکتینگ یکی از روش‌های جدید و کاربردی در کسب‌وکار اینترنتی مدرن می‌باشد که فرصت‌های بسیاری را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است. با گسترش شهرها، مشغله‌های بی‌شمار و از همه مهم‌تر، همه‌گیری کرونا، مراجعه حضوری به تک‌تک فروشگاه‌های مختلف مستلزم صرف وقت و هزینه زیادی است، لذا، افراد ترجیح می‌دهند، با استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام و کانال های آن به جستجو و خرید کالا و خدمات موردنظر خود بپردازند.

به همین دلیل فروشگاه‌های اینترنتی و تلگرامی با استقبال خوب مردم مواجه شده‌اند. این کانال‌ها توانسته‌اند موجب رونق کسب‌وکار فروشندگان و سهولت در خرید و رضایت مشتریان شوند.

درصورتی‌که عمده‌فروش و یا صاحب کسب‌وکار هستید، کانال‌های عمده‌فروشی عمدباکس بستر مناسبی برای دیده شدن کالا هستند.

پس از مطالعه این مقاله، شما با نکاتی مهم در مورد فعالیت فروش عمده در کانال تلگرام آشنا خواهید شد.

چرا عمده‌فروشان، باید در تلگرام فعالیت داشته باشند؟

تلگرام نه‌تنها یک پیام‌رسان حرفه‌ای و پرسرعت است، بلکه یک شبکه اجتماعی پرمخاطب و بستری مناسب برای فعالیت‌های متنوع است. یکی از این فعالیت‌ها که از استقبال خوبی برخوردار بوده است، فعالیت‌های تجاری و اقتصادی می‌باشد. بر اساس آمارها بیش از 28 درصد از واحدهای تجارت الکترونیک، علاوه بر وب‌سایت، از مزیت‌های  شبکه‌های اجتماعی نیز در کسب‌وکار خود بهره می‌برند و بیش از 43 درصد کسب‌وکارها در تلگرام فعالیت دارند. در حال حاضر، بیشتر از 50 میلیون کاربر ایرانی از تلگرام استفاده می‌کنند که اکثریت‌قریب‌به‌اتفاق آن‌ها در گروه سنی 18 تا 49 سال هستند. به‌عبارت‌دیگر، بر اساس علم بازاریابی مشتریان و فعالین اقتصادی جوان و میان‌سال، گروه سنی بااهمیتی هستند که در این بستر فعالیت دارند.

هرچند که این برنامه چندمنظوره، راه را برای صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها هموار می‌کند، اما راه‌اندازی، عضوگیری و مدیریت کانال تلگرامی امری وقت‌گیر و زمان‌بر است و مهارت خاصی می‌طلبد، از طرف دیگر، پیدا کردن عمده‌فروشان محصولاتی که از تنوع بالایی برخوردارند؛ در تلگرام کمی دشوار است. بنابراین نمی‌توان با صرفاً با راه‌اندازی کانال تلگرام به مشتری دست یافت!

برای اینکه زودتر به هدفتان که فروش بیشتر است برسید، راه‌حل کم‌هزینه‌تر و سریع‌تری وجود دارد.

عُمدباکس چیست؟

 عمدباکس(Omdbox) ؛ بزرگترین مرجع عمده‌فروشان آنلاین است که تجار، تولیدکنندگان، و بنکداران من جمله تولیدی‌های شلوار زنانه، کالای خود را به نمایش گذاشته و به‌صورت عمده معامله می‌کنند.

عمدباکس بستری آنلاین برای مبادله بدون واسطه فروش کالای عمده است و از فروشندگان عمده حمایت می‌کند.

هدف عمدباکس(Omdbox) ایجاد بستری برای خریدوفروش کالای عمده است. عمده‌فروشان و تولیدکنندگان می‌توانند با درج آگهی، کالا و خدمات خود را معرفی کنند و بدون واسطه با مشتریان خود به مبادله کالا و خدمت بپردازند. دقت داشته باشید که کالاهای عمده‌فروشان در کانال تلگرامی عمدباکس نیز معرفی می‌شوند تا از فرصت‌های این شبکه اجتماعی نیز بهره‌مند گردند.

چه کالاهایی در عمدباکس به فروش می‌رسند؟

در حال حاضر، عمده‌فروشان اصنافِ پوشاک عمده، کیف و کفش عمده، لوازم آشپزخانه عمده و کالای خواب و حمام عمده، لوازم‌آرایشی و بهداشتی عمده، لوازم‌التحریر عمده، لوازم خرازی و خیاطی عمده، و … در عمدباکس فعال هستند. انواع کالاهایی که در سایت و کانال تلگرامی عمدباکس  به فروش می‌رسند، در حال گسترش هستند و ثبت آگهی فروش خارج از اصناف ذکرشده وجود هم ممکن است.

معرفی کانال عمده‌فروشی عمدباکس (Omdbox)

با فعالیت بیش از 3000 عمده‌فروش در عمدباکس، سایت و کانال تلگرامی عمده فروشی مرجعی متنوع و به‌روز از تولیدکنندگان و عمده‌فروشان تبدیل شده است. روزانه بیش از 40 آگهی در سایت و کانال تلگرامی عمدباکس درج می‌شود.

با صرف هزینه بسیار پایین، آگهی و تبلیغات خریدوفروش اجناس عمده را در کانال عمده‌فروشی عمدباکس درج کنید و مشتریان بیشتری را به خود جلب کنید. بدون واسطه، در سریع‌ترین زمان به خریدوفروش کالای عمده می‌پردازند.

  مزایای کانال عمده‌فروشی عمدباکس

  1. هزینه بسیار پایین درج آگهی

هزینه درج آگهی خریدوفروش کالای عمده در مقایسه با مراجعات حضوری بسیار ناچیز است.

  1. برقراری ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران

در عمدباکس خبری از واسطه نیست و امکان برقراری ارتباط مستقیم بین خریداران و فروشندگان عمده فراهم شده است.

  1. رصد بازار

عمدباکس، با ثبت بیش از 40 آگهی در روز و فعالیت بیش از 3000 عمده‌فروش، مرجعی از قیمت‌های به‌روز است.

  1. بستر پربازدید

هم‌زمانی درج آگهی در سایت و کانال تلگرامی و متصل کردن این دو فضا از ابتکارهای عمدباکس است، که  بازدید آگهی‌ها را بالا برده و فروش را بیشتر می‌کند.

  1. مدیریت و محتوانویسی حرفه‌ای

در کانال تلگرام عمدباکس، آگهی‌های عمده‌فروشی به‌صورت حرفه‌ای نگارش و منتشر می‌شوند، و درتمامی آگهی‌ها، مشخصات کالا، نشانی فروشنده و آدرس شبکه‌های اجتماعی مانند کانال تلگرامی عمده‌فروش و راه‌های ارتباطی برای تماس مستقیم با عمده‌فروش قرار داده می‌شود.

  1. امکان جستجوی کالای عمده

جست‌وجو در کانال تلگرامی عمدباکس به دو صورت انجام می‌شود:

  1. جستجو از طریق قابلیت سرچ کانال تلگرامی

با جست‌وجوی تمام یا قسمتی از مشخصات یا برند کالا در کانال عمدباکس، لیستی از آگهی‌های مرتبط نمایان می‌شود.

  1. دسته‌بندی موضوعی با هشتگ (#)

در کانال تلگرام عمدباکس برای دسته‌بندی کالای عمده و صرفه‌جویی در زمان مخاطب از هشتگ‌ استفاده می‌شود. اگر روی هشتگ‌ها کلیک کنید، وارد صفحه‌ای می‌شوید که تمام آگهی‌هایی که شامل آن هشتگ باشند را پشت سر هم ردیف می‌کند. بنابراین پیام‌هایی که قبل‌تر منتشر شده‌اند گم نمی‌شود و دسترسی به آن‌ها راحت می‌شود.

برای دسترسی به هشتگ‌های مربوط به فروش کالای عمده در کانال تلگرام عمدباکس، لازم است در قسمت سرچ کانال، کالای موردنظر خود را با تایپ هشتگ(#) نوشته و سپس به جستجوی آن کالا بپردازید و یا روی هشتگ‌های هر پست کلیک کنید تا آگهی‌های مشابه نمایش داده شوند. سایر کانال‌های عمده‌فروشی در  تلگرام عمدباکس قابل مشاهده است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟