قیمت و خرید مبلمان و مبل کلاسیک مدرن، ارزان و فرانسوی

مبل کلاسیک چیست؟

مبل کلاسیک یکی از انواع مبلمان است که دارای منبت کاری بوده و برای دکوراسیون های سنتی و کلاسیک از آن استفاده می شود. نکته مهم در مورد طراحی این مبل این است که معمولا طراحی های آن از هنر و تاریخ الهام گرفته شده و این منبت کاری ها بسیار ظریف هستند.

قیمت و خرید مبلمان و مبل کلاسیک مدرن، ارزان و فرانسوی

 

راهنما خرید مبل کلاسیک

اگر قصد خرید مبل کلاسیک را دارید باید اتاق پذیرایی بزرگی داشته باشید تا این مبل بتواند جلوه کرده و زیبایی خود را نشان دهد.

در زمان خرید در مورد متریال استفاده شده در ساخت، نوع پارچه و فوم استفاده شده در مبل سوال کنید و سعی کنید مبلی تهیه کنید که از بهترین متریال ها ساخته شده باشند.

مبل کلاسیک با کیفیت باید کلافی از جنس چوب توسکا، راش و گردو یا روس داشته، فوم نشیمن آن از نوع سرد یا اسفنج 30-35 کیلویی باشد، پارچه آن با کیفیت بوده و دوخت و منبت کاری های با دقت و ظرافت انجام شده باشد.

قیمت و خرید مبلمان و مبل کلاسیک مدرن، ارزان و فرانسوی

مبل کلاسیک فرانسوی

مبلمان کلاسیک فرانسوی به نسبت سایر مبل های کلاسیک از ظرافت بیشتری برخوردار بوده و معمولا برای رنگ آن ها از رنگ های خنثی و بیشتر از هر رنگی از رنگ سفید استفاده می شود.

 

مبل کلاسیک ترکیه

مبل کلاسیک ترکیه ای بسیار معروف بوده و در ایران افراد زیادی اقدام به خرید این نوع مبل می کنند. مبل کلاسیک ترکیه طراحی ساده و مدرنی داشته و از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است و البته قیمت آن نیز به نسبت از سایر مبل های کلاسیک گران تر است.

مبل کلاسیک ترکیه در دکوراسیون به آسانی در کنار مبل های راحتی قرار گرفته و برای افرادی که قصد دارند دو دست مبل برای خانه خود خریداری کنند گزینه بسیار مناسبی است.

 

پارچه مبل کلاسیک

برای انتخاب پارچه فضا منزلتان را در نظر بگیرید اگر فضا بزرگی در اختیار دارید از پارچه های طرحدار و اگر فضا کوچکی دارد از پارچه های ساده استفاده کنید البته شما می توانید تلفیقی از پارچه های ساده و طرح دار را انتخاب کنید. پارچه های شانل و کریستال از پارچه های مرغوب و با کیفیتی هستند که برای روکش این مبل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت و خرید مبلمان و مبل کلاسیک مدرن، ارزان و فرانسوی

مبل کلاسیک ارزان

مبل کلاسیک از چوب های با کیفیتی مثل راش، توسکا و گردو ساخته می شود از این رو این مبلمان معمولا قیمت بالایی نیز دارد. این روزها تولید کنندگان با استفاده از متریال بی کیفیت و نامرغوب اقدام به تولید این مبلمان می کنند که قیمت و کیفیت کمی دارد.

 

آف دکور، از کارخانه به خانه با تخفیف ویژه

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید مبل کلاسیک با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com)  که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته ‌بندی‌های مختلف مبل کلاسیک، مبل راحتی، مبل ال، مبل چستر، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
جدیدترین مدل مبل استیل ، خرید مبل کلاسیک ، مبل سلطنتی ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4.3/5 - (3 امتیاز)