راهنمای خرید گل آنلاین در تهران

اگرچه اغراق آمیز به نظر می آید ولی بی شک گلها به هر زبانی میتوانند سخن بگویند و قطعا  با رنگهای دلفریبشان، چشم نوازند و با عطرشان روح را جلا میدهند. تفاوتی نمیکند عیادت مریض باشد یا رفع کدورت، تنها چیزی که میتواند بهترین و ساده ترین هدیه باشد یک ”دسته گل”خواهد بود و ساده تر و راحت تر آنکه همین گل را از طریق خرید اینترنتی تهیه کنید.

یک گل میتواند در تمامی شرایط و مناسبتها، احساساست پیچیده و عمیق شما را به زبانی ساده اما شیوا به مخاطبتان منتقل کند اما همه چیز به همین سادگی نیست و گلها هم قوانین خاص خودشان را دارند، مثلا در انتخاب گل متوجه خواهید شد که هر گلی را بهر کاری ساختند.

انواع گل

نوع گل، رنگ گل و رایحه اش میتواند آنرا برای استفاده ای خاص اختصاص بدهد. بعنوان مثال “گلایول” از آن دسته گلهایی است که صرفا کاربردش در مراسم های عزا و همدردی خواهد بود. خیلی ها معتقدند رنگ سفید در گلها باعث میشود حس پاکی و صداقت در ذهن تداعی شود پس هم در مراسمهای عزا هم در شادی گلهای سفید کاربردی هستند. در تسخیر قلب و ابراز محبت هیچ رنگی به اندازه قرمز کاربردی نیست.

از هرکس بپرسید برای ابراز عشق چه گلی و چه رنگی مطلوب است بی شک همه یکصدا پاسخ میدهند رز قرمز. این قوانین نانوشته باعث شده ریسک خرید اینترنتی گل و دسته گل برای مراسم های خاص بسیار کاهش یابد پس میتوانید با ترکیب چند رنگ متفاوت یا میکس چند نوع گل، یک خرید ایده آل داشته باشید. اگر بخواهیم چندین گل پرفروش و محبوب را براساس فروش نام ببریم: رز،گلایول و لیلیوم سه جایگاه اول را به خود اختصاص میدهند.

گل رز

گل رز به ملکه گلها مشهور است و بیش از یکصد و پنجاه گونه دارد دایره کاربردی رز به هدیه دادن ختم نمیشود و در عطر سازی و تهیه مربا و چای نیز بکار میرود. رز های هلندی ساقه­ای با خار کمتر و گلبرگ مخملی و طول عمر ده تا بیست روزه از گلهای رز ایرانی قابل تفکیک و تشخیص هستند.

راهنمای خرید گل آنلاین در تهران

گل داوودی

گل داوودی نیز از محبوب ترین گلها بشمار میرود، داوودی رشته ای، عنکبوتی، منگوله ای و خوشه ای نیز از این دسته میباشند؛ رنگهای جذاب زرد و نارنجی و سفید جز رنگهای متداول این گونه محسوب میشوند و بواسطه برگهای سبز تیره ای که دارند اگر آنها را در کنار رز قرار دهیم زیبایی آنها دوچندان خواهد شد.

گل ارکیده

اگر بخواهیم ارکیده را به اختصار معرفی کنیم به سه کلمه میرسیم ظریف، پرفروش و گرانبها. ارکیده آنچنان زیباست که در هر دسته گلی بکار رود جلوه ای چشم نواز به ان میبخشد. تفاوتی نمیکند که در کنار چه گلهایی قرار بگیرد او میداند چگونه دلبری کند!

گل تاج خروس

گل تاج خروس از آن گلهایی است که جذبه خاص خود را حتی بعد از خشک شدن از دست نمی دهد به همین دلیل طرفداران بی شماری دارد. تنوع رنگ آن باعث شده در تزیین بسیار کاربردی باشد و اگر بدانید استفاده خوراکی دارد و موادی همچون کلسیم، مس، منیزیم و حتی فسفر دارد حتما ارادت بیشتری به آن پیدا خواهید کرد!

گل سوسن

سوسن هم از آن گلهایی است که خیلی ها وجودش را در دسته گل نامزدی و عروس ضروری میدانند گرچه ساقه ساده و کوتاهی دارد ولی ترکیب رنگ فوق العاده و ظاهر جذاب آن هوش از سر شما میبرد. طول عمر تقریبا سه هفته ای آن (البته در شرایط ایده آل) را به نقاط قوت فراوان آن نیز اضافه کنید.

گل مریم

گل مریم بیش از آنکه یک گل باشد در لباس یک رایحه ایفای نقش میکند! گل مریم ایرانی بدلیل معطر بودن در دنیا منحصربه فرد است . این نوع گرچه سفید است اما با تغییرات نژادی رنگهای دیگری هم از آن یافت میشود.

گل همیشه بهار

همیشه بهار گلی پر طرفدار است که در همه جا دیده میشود.

ظاهر زیبایش به همراه رنگهای متنوع باعث محبوبیت دو چندانش شده است. رنگ­های زرد و نارنجی این گل بسیار متداول است و به وفور یافت میشود. صبحگاهان می­شکفند و شامگاه بسته میشوند، بعلاوه چای آن بسیار خوش طعم است. از خواص درمانی آن نیز نمیتوان گذشت! روغن کالاندولا، که برای درمان سوختگی بکار میرود از این گل تهیه میشود.

گل آنتریوم

آنتریوم اگر در یک کلمه معنا شود قطعا به بادوام خواهیم رسید!

راهنمای خرید گل آنلاین در تهران

عمر بیش از هفت هفته ای آن باعث شده طرفداران بخصوصی داشته باشد. تنوع رنگ در این گونه بسیار است؛ قرمز، سفید و صورتی در کنار عمر بلندش  سبب شده تا در بیشتر مهمانی ها  و مناسبت های شاد در اولویت های اول خرید جای بگیرد. برگهای مخملی آن باعث میشود در گل آرایی هم جایگاه و رتبه ممتازی داشته باشد.

گل ادریسی

گل ادریسی که با نام هورتانسیا  نیز مشهور است به دلیل زیبایی خاص و جلوه روح نوازی که دارد غالبا در دسته گل عروس و در تزیین ماشین عروس بکار میرود. ناگفته نماند آنچه بعنوان گل در این گونه مشاهده می­کنید کاسبرگ رنگی آن است نه گلبرگش!

همه اینها تنها نمونه ای کوچک از دنیای زیبا و رنگارنگ گلها بود و قطعا نام های بیشمار یا ویژگی های منحصر به فردی زیادی از قلم افتاده است. تمام ویژگی های برشمرده در بالا همگی اختصاص به همان گل دارند اما برای خرید گل باید شرایط خود را هم ملاک عمل قرار بدهید.

راهنمای خرید گل آنلاین در تهران

برای دریافت هرگونه مشاوره پیرامون خرید گل با مشاوران سایت وارتانو در تماس باشید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟