کدام ایرلاین‌ها پرواز تهران گرگان را انجام می‌دهند؟

کدام ایرلاین‌ها پرواز تهران گرگان را انجام می‌دهند؟

در صورتی که به دنبال بلیط لحظه آخری تهران گرگان هستید، باید بدانید چه ایرلاین‌های در این مسیر پرواز داشته و به طور مداوم زمان پروازها را چک کنید. مسیر تهران گرگان یکی از مسیرهای پرتردد داخل شهری است که بسیاری از ایرلاین‌ها به صورت روزانه آن را برگزار می‌کنند. اگر شما نیز قصد تهیه بلیط لحظه آخری تهران گرگان هستید، خواندن این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات کلی سفر تهران به گرگان

برای تهیه بلیط لحظه آخری تهران گرگان باید بدانید که پروازها در فرودگاه گرگان به زمین نشسته و مبدا می‌تواند فرودگاه بین المللی مهر آباد و امام خمینی باشد. فاصله هوایی تهران تا گرگان چیزی حدود 300 کیلومتر است که به طور میانگین زمان آن حدود 50 دقیقه طول خواهد کشید. البته مدت زمان سفر با توجه به شرایط آب و هوایی می‌تواند بیشتر از این زمان نیز طول بکشد. برای مثال مدت میانگین سفر در روزهای بارانی و برفی و یا مه آلود که میزان دید کمتر از روزهای صاف و آفتابی است، بیشتر طول خواهد کشید.

پرواز تهران گرگان در چه روزهایی و توسط چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، پرواز تهران به گرگان به دلیل درخواست‌های زیاد مسافران به صورت روزانه انجام شده و شما برای انتخاب زمان سفر خود محدودیتی ندارید. برای تهیه بلیط پیش از هر چیز باید بدانید که بلیط خود را از چه ایرلاینی تهیه کرده و یا در واقع کدام ایرلاین‌ها در این مسیر پرواز دارند. در حال حاضر ایرلاین‌های مختلفی در این خط هوایی پرواز دارند که از میان آن‌ها می‎توان به ایران ایر، آسمان، کیش ایر، تابان و پارس ایر اشاره کرد.

قیمت بلیط تهران به گرگان چقدر است؟

مانند هر بلیط هواپیما و سفر دیگر، بلیط تهران به گرگان نیز می‌تواند با توجه به فاکتورها و شرایط مختلف، متفاوت باشد. در صورتی که به دنبال تهیه بلیط ارزان هستید، بلیط لحظه آخری گرگان تهران می‎تواند بهترین گزینه برای شما باشد. بلیط تهران به گرگان به طور معمول هزینه‌ای حدود 700 تا 900 هزار تومان دارد. عوامل زیر می‌تواند بر هزینه بلیط تاثیرگذار باشد.

کدام ایرلاین‌ها پرواز تهران گرگان را انجام می‌دهند؟

کلاس پرواز

به طور کلی پروازها در سه کلاس تجاری، فرست کلاس و اکونومی یا اقتصادی برگزار می‌شود. کلاس پروازی فرست گران ترین و لوکس‌ترین کلاس پروازی است که تنها برای برخی از سفرهای دراز مدت خارجی اجرا می‌شود. هزینه پرواز فرست کلاس می‌تواند تا چند برابر پروازهای دیگر باشد.

کلاس تجاری

گروه دوم از کلاس‌های پروازی، کلاس تجاری است. همان طور که از نام این کلاس پیدا است، بیشتر مناسب افرادی است که برای تجارت و کسب و کار سفر رفته و نیاز دارند در طول سفر محیطی آرام‌تر داشته تا بتوانند از لپ تاپ یا وسایل دیگر استفاده کرده و خود را برای جلسه کاری آماده کنند. کیفیت خدمات در این سفر در مقایسه با پرواز اقتصادی بالاتر بوده و بلیط آن نیز گران‌تر خواهد بود. کلاس تجاری نیز مخصوص به پروازهای بیش از 7 ساعت است که در ایران تنها توسط تعداد محدودی از ایرلاین‌ها ارائه می‌شود.

کلاس اقتصادی یا اکونومی

بهترین و البته در دسترس‌ترین گزینه برای تهیه بلیط لحظه آخری تهران گرگان، کلاس اقتصادی است. در این پرواز صندلی‌ها فاصله کمی از یکدیگر داشته و خدمات و امکانات سفر در مقایسه با کلاس‌های دیگر بسیار کمتر است. طبیعی است که هزینه بلیط در این مورد در مقایسه با انواع دیگر نیز کمتر خواهد بود. از آن جا که اغلب پروازهای داخلی در زمان کوتاهی انجام می‌شود، تقریبا تمامی پروازهای داخلی توسط همگی ایرلاین‌ها به صورت اقتصادی برگزار می‌شود.

کدام ایرلاین‌ها پرواز تهران گرگان را انجام می‌دهند؟

خرید بلیط لحظه آخری تهران گرگان، چارتر یا سیستمی

برای تهیه بلیط هواپیما در هر مبدا و مقصدی شما دو گزینه بلیط چارتر و سیستمی در دسترس دارید. آیا تفاوت این دو نوع بلیط را می‌دانید؟ پروازهای سیستمی پروازهایی هستند که برنامه آن‌ها از چند روز، چند هفته و یا چند ماه قبل مشخص است و شما می‌توانید در زمان بسیار زودتر از زمان پرواز آن‌ها را تهیه کنید. هرچه شما زودتر نسبت به تهیه بلیط سیستمی اقدام کنید، هزینه بلیط شما ارزانتر خواهد بود. پروازهای چارتری پروازهایی هستند که توسط یک شرکت هواپیمایی رزرو و یا کرایه شده‌اند و شما هزینه بلیط خود را به آن‌ها پرداخت خواهید کرد.

در صورتی که به دنبال بلیط لحظه آخری تهران گرگان هستید، باید بدانید که تنها گزینه موجود، بلیط چارتر است. زیرا زمانی که ساعات پایانی مانده به پرواز، شرکت هواپیمایی متوجه می‌شود تعدادی از صندلی‌های اجاره شد هنوز خالی است، آن را با قیمت کمتری برای مسافران به عنوان بلیط لحظه آخری ارائه کرده و افراد می‌توانند بلیط را گاهی با 70 درصد تخفیف تهیه کنند.

خرید بلیط آنلاین یا حضوری

در صورتی که به دنبال تهیه بلیط لحظه آخری تهران گرگان هستید، بهترین گزینه برای شما خرید آنلاین است. شما می‌توانید به راحتی در هر زمان و هر مکانی که هستید، سایت و شبکه‌های اجتماعی ایرلاین ها و آژانس‌های مسافربری را چک کنید. این شرکت‌ها به طور آپدیت شده بلیط‌های لحظه آخری خود را در سایت و شبکه‌های مجازی معرفی کرده و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟