سایبان ماشین (سقف پارکینگ) و بارانگیر

برای این که از ماشین خود در برابر آسیب های مختلف مانند نور آفتاب، باران، برف، گرد و خاک و… مراقبت کنید روش های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از پارکینگ استفاه کنید یا اگر منزل شما دارای پارکینگ نیست می توانید از انواع سقف ها و سایبان ها برای ماشین تان استفاده کنید.

سایبان ماشین (سقف پارکینگ) و بارانگیر

آن ها به شما کمک می کنند تا برای ساعت های طولانی خودرو خود را در محیطی امن پارک نمایید. بسیاری از حیاط ها دارای سقف های متحرک یا ثابت نیستند و به همین دلیل خودرو ارک شده در آن ها، دچار آفتاب سوختگی و خسارت می شود. در این مقاله شما را با این ابزار کاربردی آشنا خواهیم کرد.

سایبان ماشین

سایبان های ماشین سازه های مدرن و کارآمدی هستند که می توان آن ها را در هر محلی که دلخواه تان است قرار بدهید. می توانید آن ها را در ابعاد و شکل های مختلف سفارش دهید و در حیاط تان قرار دهید. آن ها می توانند ماشین شما را در برابر نور خورشید و گرمای حاصل از آن محافظت کنند. با سایبان خودرو دیگر نگران کثیفی خودروتان در هوای بازانی نخواهید بود. نصب آن ها بسیار راحت است و نه تنها برای مصارف شخصی بلکه برای استفاده در فروشگاه های بزرگ نیز مناسب می باشد.

بارانگیر

بارانگیرها، ابزار کارآمد بعدی هستند. آن ها به جای بسیار کمی نیاز دارند و به راحتی به دیوارها وصل می شوند. بارانگیر برای ساختمان های که پارکینگ ندارند و افراد در زیر ساختمان جای پارک دارند، بسیار مناسب می باشد. می توان آن ها را نصب کرد و خودرو را با قرار دادن در زیر بارانگیر، از نور خورشید و آلودگی ها نجات داد. بارانگیرها انواع مختلفی دارند مانند بارانگیر پنجره، تراس، درب ورودی، کنتر برق و حیاط. هر یک از آن ها کاربرد خاصی دارند و فضای متفاوتی را نیز می توانند پوشش دهند.

سقف پارکینگ

سقف پارکینگ نیز انواعی از سایبان ها محسوب می شود و برای پارکینگ های بی سقف مناسب می باشد. اغلب از سقف پارکینگ برای مصارف شخصی استفاده می شود و ان ها می توانند فضای کمی را پوشش دهند. سقف های موقت را می توان از جنس و در ابعاد مختلف سفارش داد. مزیت اصلی آن ها این است که می توان آن ها را بطور دقیق و براساس نیاز محل شما تعیین کرد.

سایبان ماشین (سقف پارکینگ) و بارانگیر

مزیت استفاده از سقف های متحرک

  • سقف های متحرکی که قابل نصب هستند مانند سایبان ها و بارانگیرها مزیت های مختلفی دارند اما مهم ترین آن ها این است که نصب این سازه ها بسیار آسان است. حتی اگر از محلی که در آن هستید نقل مکان کنید می توانید آن را باز کنید و سپس در محل جدید نصب کنید.
  • قیمت آن ها متفاوت است و نیاز به پرداخت هزینه هنگفت نمی باشد. می توان با تعیین جنس فلز آن ها و ابعادشان، قیمت مد نظر را مشخص کرد.
  • آن ها عمر خودرو شما را زیاد خواهند کرد. چون از تابش نور خورشید به ماشین جلوگیری می کنند و می توانند از پوسیدگی فلز خودرو پیشگیری کنند.
  • دیگر به شستشوی مداوم خودروتان نیاز پیدا نخواهید کرد. چون اجازه برخورد آب و گل را با ماشین نمی دهد.
  • عمر آن ها بسیار طولانی است و با یکبار هزینه کردن می توانید تا مدت ها از آن ها استفاده کنید.
  • مقاومت بالایی دارند.
  • در ابعاد دقیق مد نظر شما ساخته می شوند.
  • علاوه بر محافظت از خودرو، جنبه زیبایی نیز برای فضای باز شما خواهد داشت.

توجه به اقلیم منطقه در خرید سقف های متحرک و قابل نصب

هر چند که استفاده از سقف های متحرک بسیار آسان است اما در زمان خرید و انتخاب آن ها توجه به یک نکته بسیار حائز اهمیت است. توجه به اقلیم منطقه می تواند در خرید شما بسیار موثر باشد. شما باید سقفی را تهیه کنید که با آب و هوای شهر شما سازگار باشد.

سایبان ماشین (سقف پارکینگ) و بارانگیر

به عنوان مثال از لحاظ مقاومت و طرح و شکل بتواند در برابر آب و هوا مقاومت نشان بدهد. در زمان خرید تنها به قیمت ها توجه نکنید. سعی کنید سازه ای را تهیه کنید تا علاوه بر داشتن قیمت مناسب، اقتصادی نیز عمل کند. سازه های نامرغوب و بی کیفیت ممکن است در اثر آسیب های شدید، شما را دچار خسارت های شدیدتری کند.

3/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
3/5 - (2 امتیاز)