هر آنچه که باید درباره ی کیفیت روتختی ترک بدانیم

روتختی ترک سال‌‎ها است که نزد ایرانیان از ارج و قرب بسیاری برخوردار است؛ چرا که همه این روتختی‌‎ها را به عنوان اجناس با کیفیت و با دوام می‌شناسند. اما مسئله این است که در بازار امروز فروشندگانی حضور یافته‌‎اند که کالاهای تقلبی خود را تحت عنوان روتختی ترک به مردم عرضه کرده و آن‎‏‌ها را با ضرر مالی مواجه می‌سازند که در این حالت خریدار به جای یک جنس با کیفیت ترک، روتختی ضعیف و بی‌کیفیتی را خریدرای کرده که از عمر پایینی برخوردار بوده و پس از مدتی مجبور به تعویض آن خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم که قبل از اقدام به خرید این روتختی‌‎ها و اعتماد به هر مرکزی در ابتدا در خصوص ویژگی‎‌های و روتختی ترک اصل تحقیق کرده و با شناخت بیشتر این روتختی‌‎ها، به خرید آن از مراکز معتبر اقدام نمایید.

هر آنچه که باید درباره ی کیفیت روتختی ترک بدانیم

انواع روتختی ترک

لازم به ذکر است که روتختی‌‎های ترک در برندهای متفاوت و توسط مواد اولیه و کیفیت چاپ متفاوتی تولید وعرضه می‌شوند. بنابراین مسلماً تمام برندها از طراحی و کیفیت یکسانی برخوردار نیستند. با توجه به این موضوع مهم‌‎ترین گامی که در راستای خریدی با کیفیت می‌توان برداشت شناخت برندهای معروف و با کیفیت می‌‎باشد. چرا که یک برند معروف که به کیفیت، مشهور است با تولید اجناس بی‌کیفیت خوشنامی خود را از دست نخواهد داد. از جمله برندهای معروف روتختی ترک می‌توان به تاچ، ازدیلک، سارو، ایگجیلر استانبول، فرست چویس و رویال هوم می‌توان اشاره نمود.

  • برند تاچ؛ از جمله برندهای معروف ترکی است که توانسته در بازارهای بزرگ دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد. به طوری که در کشورهای مختلفی از قاره اروپا و دیگر قاره‎‌ها از این برند معروف به دلیل باکیفیت و معتبر شناخته شدن آن استفاده می‌کنند. در حقیقت کیفیت پارچه‌‍‌های مورد استفاده در تولیدات محصولات این برند مورد توجه افراد قرار گرفته و موجب فروش بالای آن در دیگر کشورها شده است. اما با این وجود هستند افرادی که از کیفیت و خوشنامی این برند سوء استفاده کرده و محصولات تقلبی خود را با نام این برند به بازار عرضه می‌کنند.
  • برند ازلیک؛ اگر به دنبال یکی از برندهای قدیمی و معتبر در زمینه‎‌ی کالای خواب و روتختی ترک هستید برند ازلیک با قدمتی قریب به پنجاه سال انتخاب خوبی می‌تواند باشد. این برند علاوه بر تولید کالاهای با کیفیت توانسته در زمینه‌‎ی صنعت چاپ و رنگرزی موفق عمل کند.
  • برند سارو؛ برند سارو نیز از دیگر تولیدکنندگان روتختی ترک بوده که با توجه به قدمت کم و با کیفیت بسیار خوب خود توانسته در میان تولیدکنندگان بزرگ درخشیده و مسیر تبدیل شدن به بهترین برند روتختی‎‌های ترک را طی نماید.

علت پرطرفدار بودن روتختی‌‎های ترک

مسلماً یک برند تنها زمانی می‌تواند به میزان محبوبیت و استقبال بالایی دست پیدا کند که طراحی، زیبایی و کیفیت را در کنار هم به مشتری عرضه کند. روتختی‎‌های ترک نیز به علت طراحی و کیفیت خوب چاپ تصاویر بر روی محصولات خود و البته دوام بسیار خوب در برابر شست و شوی زیاد از جمله محصولات پر طرفدار هستند. از دیگر نکات مثبتی که برای یک روتختی‌‎ ترک می‌توان عنوان کرد استفاده 100 درصد از الیاف پلی استر پنبه که سبب افزایش جذابیت و البته بالا رفتن کیفیت آن شده است.

هر آنچه که باید درباره ی کیفیت روتختی ترک بدانیم

تفاوت روتختی‌‎های ترک اصل

همان طور که در قسمت‌‎های قبل نیز عرض نمودیم بازار خرید و فروش روتختی ترک در دنیای امروز، اطمینان بخش نبوده و نیاز است هر شخص با در نظر گرفتن مواردی خاص و کسب اطلاعات بیشتر به سراغ مناسب‎‌ترین محصول مدنظر خود برود. از جمله نکاتی که در موفقیت این خرید و تشخیص اصل و با کیفیت بودن روتختی ترک تأثیرگذار و تعیین‌کننده است می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • نوع پارچه‎‌ی به کار رفته؛ در خرید حضوری به طور معمول امکان مقایسه و لمس روتختی وجود داشته و شخص تقریباً قادر به تشخیص اصل بودن یا تقلبی بودن روتختی ترک خواهد بود. اما اگر تمایل دارید از خدمات سایت‌‎های آنلاین استفاده کنید توصیه می‌کنیم که حتماً مشخصات ذکر شده در پارچه و نظرات مخاطبین را مطالعه فرمایید تا از طریق این اطلاعات به نحو بهتری به انتخاب و خرید روتختی ترک اصل بپردازید.
  • دوخت روتختی؛ به طور کلی روتختی‌‎های لحاف‌دار ترک دوخت مخصوص به خود را دارند. این دوخت‎‌ها به گونه‌‎ای ‌‎است که شما مربع‎‌هایی بر روی لحاف مشاهده می‌کنید. این نوع دوخت توسط دستگاه‌‎های خاصی انجام می‌شود که در حال حاضر در ایران وجود ندارد. بنابراین اگر تمایل دارید یک جنس با کیفیت و اصل ترک را تهیه کنید حتماً به این موضوع توجه فرمایید.
  • تفاوت قیمت روتختی؛ اگر چه پرداخت هزینه‌‎ی بالا در وضعیت اقتصادی کنونی برای بسیاری از افراد مشکل است اما اگر خواهان دریافت اجناس اصل ترک هستید می‌‎بایست به دنبال کالای ارزان قیمت نباشید چرا که به طور معمول برخی اجناس تقلبی خود را با قیمت پایین‎‌تر تحت عنوان روتختی ترک به فروش می‎‌رسانند که این موضوع ممکن است برای خریدار دردسرهایی را ایجاد کند. اما توجه کنید که برخی از سایت‎‌ها با وجود ارائه اجناس اصل گاهی برای دریافت مشتریان بیشتر و یا جشنواره‌‎های خاص اقدام به فروش محصولات خود با قیمت ارزان‌تر می‌کنند که در این صورت اگر سایت از اعتبار لازم برخوردار باشد، نمی‌توان گفت که اجناس آن تقلبی است بلکه این یک شیوه‎‌ی جذب مشتری است. چرا که تعداد مشتریان معمولاً با کاهش قیمت روتختی ترک افزایش یافته و فروشنده در مدت زمان کوتاهی می‌تواند فروش بالاتری را کسب کند.
  • طراحی منحصر به فرد هر برند؛ برندهای معروف ترک به طور معمول از حق کپی رایت برخوردار نبوده و هیچ شرکت حق سوء استفاده و یا ایجاد طرح‌‎هایی همانند طرح‌‎های آن‎‌ها را ندارد. بنابراین با شناخت طرح‎‌های هر برند و خرید از مراکز معتبر می‌توانید به کیفیت و اصل بودن آن روتختی ترک پی ببرید.
  • برچسب هولوگرام؛ امروزه بسیاری از برندهای معتبر دنیا بر روی اجناس خود از برچسب‎‌های هلوگرام مخصوص به خود استفاده می‌کنند که این امر در کاهش تقلبات و فروش اجناس قاچاق تأثیرگذار بوده و منجر به دسترسی راحت‎‌تر مردم به اجناس با کیفیت اصل می‌شود. پس اگر خواهان روتختی اصل از برندهای معتبر ترکیه هستید حتماً نگاهی بر روی نوع بسته‌‎بندی آن و برچسب‌‎های هولوگرامی ذکر شده بر روی آن داشته باشید.

هر آنچه که باید درباره ی کیفیت روتختی ترک بدانیم

 

فروشگاه اینترنتی کالای خواب و حوله اواریا

در صورت تمایل به خرید اجناس اصل ترک از مرکز معتبر می‌توانید به سایت اواریا عرضه کننده انواع محصولات و کالای خواب مراجعه نمایید. این سایت اجناس با کیفیت خود را با قیمت مناسب و همراه با ضمانت اصالت کالا و متناسب با هر گونه سلیقه و بودجه اقتصادی عرضه می‌کند. این تیم در انتخاب محصولات خود از لحاظ کیفیت و مرغوبیت اهتمام ورزیده و محصولاتی که از الیاف طبیعی مرغوب که دارای استانداردهای جهانی هستند را به مشتریان خود عرضه می‌نماید. جهت مشاهده و خرید محصولات این برند می‌توانید به آدرس evarya.com مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)