جدیدترین مدل‌های روشویی سرامیکی

امروزه یکی از مهم‌ترین وسایل در طراحی هر سرویس بهداشتی که به آن توجه ویژه‌ای شده، روشویی سرامیکی است. روزانه افراد به دفعات از روشویی استفاده می‌کنند. پس وجود یک روشویی که چه از لحاظ کیفی و چه ظاهری مناسب باشد، حائز اهمیت است.

اگر شما هم علاقه‌مند به آشنایی با جدیدترین و مناسب‌ترین مدل‌های روشویی سرامیکی برای سرویس خود هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل‌های روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی دیواری

این مدل، یک انتخاب عالی و بی‌عیب و نقص برای هر نوع سرویس بهداشتی است. فرقی ندارد فضای شما کوچک باشد یا بزرگ، چرا که در ابعادی مناسب برای فضای شما ساخته می‌شود.

روشویی سرامیکی دیواری به راحتی با هر سبکی از جمله کلاسیک، مینیمال، مدرن و… هم سِت می‌شود. از مزایای دیگر آن می‌توان به شستوشوی راحت اشاره کرد. چرا که زیر کار، هیچگونه پایه‌ای وجود ندارد و به سادگی می‌توان فضای زیر روشویی را نظافت نمود.

از دیگر مزایای این روشویی، می‌توان به خاصیت آنتی باکتریالی بودن آن اشاره نمود.

جدیدترین مدل‌های روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی ایستاده

روشویی ایستاده همانند روشویی دیواری، برای فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است و به راحتی با هر سبکی سِت می‌شود. تفاوت این مدل با مدل قبلی، در نحوه‌ی نصب آن است. روشویی ایستاده بر روی زمین قرار می‌گیرد و برای فضاهایی که نمی‌خواهید روشویی را به دیوار بچسبانید، مناسب است.

از مزایای دیگر این مدل، می‌توان به این موضوع اشاره نمود که لوله‌ها را می‌پوشاند و از دید مخفی می‌کند. روشویی سرامیکی ایستاده خاصیت آنتی باکتریالی دارد و در برابر مواد شوینده بسیار مقاوم است. بسته به فضایی که دارید، می‌توانید این مدل را در ابعاد سفارشی و رنگ موردعلاقه‌یتان سفارش دهید.

روشویی سرامیکی کاسه دوقلو

روشویی دو کاسه یا کاسه دوقلو، هم می‌تواند به صورت دیواری ساخته شود و هم به صورت ایستاده ساخته شود. البته پیشنهاد ما به شما این است که این مدل را به صورت دیواری تهیه کنید. چرا که به صورت ایستاده، فقط فضایی را بیهوده اشغال می‌کند. در این مدل برای اینکه لوله‌های فاضلاب دیده نشوند می‌توانید از باکس pvc استفاده نمایید. روشویی دو کاسه برای سرویس‌هایی با فضای بزرگ مناسب است. خانواده‌های پرجمعیتی که نیاز دارند به صورت مستقل از روشویی استفاده کنند، می‌توانند این مدل را تهیه نمایند.

به دلیل ساخته شدن این مدل روشویی از سرامیک، تمامی آن‌ها خاصیت آنتی باکتریالی دارند و در برابر جرم و لکه مقاوم هستند.

جدیدترین مدل‌های روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی به‌همراه باکس pvc

این مدل جزء محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روشویی‌هاست. چرا که در عین سادگی و ظاهری شیک، بسیار کاربردی است. شما می‌توانید وسایل خود را در باکس pvc نظم دهید یا از دید مخفی کنید. همچنین با کمک باکسpvc ، نگران دیده شدن لوله‌های فاضلاب نباشید. رنگ، مدل و ابعاد باکس‌ها بی‌نهایت متنوع است و برای هر سلیقه‌ای باکس مناسب وجود دارد.

جنس این کابین‌ها، از pvc ضدآب است و در برابر آب و پوسیدگی کاملا مقاوم هستند.

جدیدترین مدل‌های روشویی سرامیکی

روشویی سرامیکی کاسه روکار

روشویی کاسه روکار به این صورت ساخته می‌شود که روی یک شلف سرامیکی، یک یا دو کاسه روشویی به صورت جداگانه قرار می‌گیرد. جنس کاسه روکار می‌تواند چینی، فلزی، شیشه‌ای و یا… در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع باشد. کاسه روکار نسبت به کاسه توکار، طرفداران کمتری دارد چرا که نظافت آن کمی سخت‌تر است. اما انتخابی مناسب برای سبک کلاسیک می‌باشد.

فرقی ندارد فضای سرویس و حمام شما کوچک است یا بزرگ، این مدل مناسب هر نوع فضایی است.

کدام مدل روشویی سرامیکی مناسب سرویس من است؟

روشویی سرامیکی برای سرویس شما مناسب است که با رنگ و طرح کاشی و سرامیک فضایتان هماهنگ باشد. علاوه‌بر این، باید ابعاد آن به گونه‌ای طراحی شود که باعث اذیت شدن افراد در باز و بسته کردن درب و حرکت در سرویس نشود. برای اینکه طراحی روشویی به بهترین و بی‌نقص‌ترین حالت ممکن انجام شود، نیاز به برداشت توسط افراد متخصص دارد.

اگر شما هم می‌خواهید مناسب‌ترین انتخاب را برای سرویس بهداشتیتان داشته باشید، بهتر است روشویی سفارشی متناسب با فضایتان تهیه کنید.

مجموعه‌ی باهِر، با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و تولید لوکس‌ترین روشویی‌های سرامیکی، از اندازه‌برداری برای ساخت تا نصب روشویی همراه شماست.

مجموعه‌ی باهِر با هدف ساخت روشویی‌های باکیفیت تاسیس شده است. از این رو، جهت جلب اطمینان مشتریان عزیز 10 سال ضمانت چسب و آبندی روی تمام روشویی سرامیکی‌های خود می‌دهد. در ساخت این روشویی‌ها، از متریال درجه یک و بالاترین کیفیت در ایران استفاده می‌شود. ظرافت و تمیزی مجموعه‌ی باهِر در بازار کم‌نظیر است و امکان خرید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین را برای مشتریان عزیز فراهم آورده است.

هر کجای ایران که هستید، فقط کافی‌ست ابعاد و مدل روشویی موردنظرتان را برای ما ارسال کنید تا طی چند روز درب منزل تحویل بگیرید. اگر هم علاقه دارید به صورت حضوری از مجموعه‌ی باهِر خرید کنید، می‌توانید از شعبه‌ی کرج دیدن کنید. جهت مشاوره؛ اطلاع از قیمت‌ها و مشاهده‌ی نمونه کارهای بیشتر از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

سایت: https://bahertile.ir

تماس و واتساپ: 09122246515

شنبه تا پنجشنبه پاسخگوی شما عزیزان هستیم.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟