سمپاشی منازل؛ بهترین راهکار رهایی از شر حشرات و حیوانات موذی

نظافت و پاکیزگی منازل یکی از مهم‌ترین نکاتی است که تمامی افراد خانه باید به آن توجه کنند تا با حضور حیوانات و حشرات موذی مواجه نشوند.

سمپاشی منازل؛ بهترین راهکار رهایی از شر حشرات و حیوانات موذی

تصور کنید که در آشپزخانه مشغول شستن ظرف‌ها هستید و ناگهان متوجه حضور یک سوسک می‌شوید، عکس العمل شما چیست؟

معمولا افراد هنگام مواجه با این مشکلات دچار ترس و اضطراب می‌شوند، اما باید به دنبال راه حل مناسبی باشید تا دیگر با چنین صحنه‌ای روبه رو نشوید. برای خلاصی از شر حشرات و حیوانات موذی، ما بهترین‌ و درست‌ترین روش، یعنی سمپاشی منزل را توصیه می‌کنیم. اگر ‌اطلاعاتی در این زمینه ندارید،‌ با ما همراه باشید.

سمپاشی منازل؛ بهترین راهکار رهایی از شر حشرات و حیوانات موذی

سمپاشی منازل برای انواع حشرات و حیوانات

سمپاشی منازل یکی از متداول‌ترین روش‌های ممکن برای مبارزه با حشرات و حیوانات موذی می‌باشد که منجر به از بین بردن میکروب و ویروس‌ها می‌شود. با توجه به استفاده از نوع سم ، حجم اسپری‌ و روش‌های مختلف سم پاشی متفاوت می‌باشند‌ و متناسب با این تفاوت‌ها قیمت متغیری دارند.

برخی از افراد بر این باورند که سم پاشی منازل کار دشواری نیست و می‌توانند خودشان سموم را تهیه کنند  و برای سمپاشی محیط اقدام نمایند، در صورتی‌که این یک اشتباه رایج بین افراد است و توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان خودتان کار سمپاشی را انجام ندهید و این کار را به افراد متخصص در این زمینه واگذار نمایید تا از پاکسازی منزل اطمینان حاصل کنید زیرا از آنجاکه شما اطلاعات دقیقی در زمینه نوع سموم و آفت‌کش‌ها ندارید و شیوه‌ی دقیق سمپاشی را نمی‌دانید، ممکن است در خرید سم دچار اشتباه شوید و چه بسا که این کار خطرات جانی نیز به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مقاله خواهیم گفت که برای سمپاشی منازل و ضدعفونی کردن محیط خانه باید به چه نکاتی توجه داشته باشید و آن‌ها را اجرایی کنید، همراه ما باشید.

سمپاشی اصولی منازل

نکاتی که هنگام سمپاشی منزل باید به آن‌ها توجه داشت تا با اطمینان خاطر اینکار پر خطر انجام شود، عبارتند از:

  1. برنامه ریزی برای سمپاشی

یکی ار مهم‌ترین فاکتورهایی که برای سمپاشی باید به آن دقت داشت، برنامه ریزی است. شما باید بهترین زمان و روز را برای سمپاشی منزل انتخاب کنید، به عنوان مثل روزی که خانه‌ خلوت می‌باشد و افراد سالمند و کودکان حضور ندارند بهترین زمان ممکن برای سمپاشی است.

  1. مشخص کردن هدف سمپاشی

قبل از اینکه اقدام کنید برای سمپاشی باید محل هدف را مشخص کنید، هدف شما در این کار محل تجمع حشرات و حیوانات موذی می‌باشد و اگر مکان‌ هدف را مشخص نکنید به جرئت می‌توان گفت که سمپاشی و ضدعفونی شما بیهوده می‌باشد و ممکن است دوباره سرو کله این موجودات پیدا شود.

  1. تشخیص نوع حشرات

دومین مسئله‌ای که باید به آن توجه داشت نوع حشرات می‌باشد، به عنوان مثال باید تشخیص بدهید آیا حشره مشاهده شده در منزل شما ساس می‌باشد یا کنه، تا متناسب با آن حشره و شرایط خاص از سموم منحصر به فرد استفاده شود، زیرا تجهیزات و سمومی که برای سمپاشی استفاده می‌شود با توجه به نوع حشره و میزان آلودگی متفاوت است.

  1. جمع کردن وسایل خانه

قبل از اینکه پروسه‌ سمپاشی منازل شروع شود باید برای جمع کردن لوازم منزل اقدام کنید و لوازم را به مکانی که قرار نیست سم پاشی شوند منتقل کنید، یا اگر قصد سمپاشی کل منزل را دارید از پوشش پارچه‌ای و پلاستیکی برای لوازم و وسایل منزل استفاده کنید تا در معرض آلودگی قرار نگیرند.

  1. مراقبت از مواد خوراکی

هنگام سمپاشی باید به تمامی خوراکی‌های موجود در آشپزخانه توجه ویژه‌ای داشته باشید و آن‌ها را در معرض مواد و سموم قرارندهید. علاوه بر خوراکی‌ها ظروفی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید نیز نباید در معرض تماس با مواد سمپاشی باشند، برای مراقبت از سلامتی خود و افراد منزل این نکته را جدی بگیرید.

  1. انتخاب شرکت خدماتی مناسب جهت سمپاشی

همانطور که قبلا گفتیم سمپاشی منزل امری نیست خود به تنهایی مسئولیت‌ آن را به گردن بگیرید و بهتر است که انجام آن را به افراد متخصص و وارد به این کار بسپارید، بنابراین باید به دنبال یک شرکت خدماتی معتبر و باسابقه در این زمینه باشید. ما در زمینه سمپاشی اصولی منازل کمک و مشورت با افراد متخصص در شرکت پین ورک (pinwork) را پیشنهاد می‌کنیم.

سمپاشی منزل در تهران

شرکت خدمات آنلاین پین ورک (pinwork) بهترین نیروی متخصص درزمینه سمپاشی را در اختیارتان می‌گذارد. تنها کافیست به وب سایت پین ورک به آدرسwww.pinwork.ir   مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

متخصصین سمپاشی شرکت پین ورک با توجه به متراژ محیط شما و نوع حشره و یا حیوان ، محل مورد نظر را با روش‌های نوین، سمپاشی می‌کنند. اما یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که برای سمپاشی باید به آن دقت کنید، زمان سمپاشی است.  در ادامه بهترین بازه‌های زمانی سمپاشی را برایتان بیان می‌کنیم.

  1. بهترین زمان ممکن برای سمپاشی و ضدعفونی منزل

برای سمپاشی منازل بهتر است همیشه علاج واقعه قبل از وقوع بکنید و حداقل سالی یک‌بار برای سمپاشی منازل خود اقدام کنید تا پای هرگونه موجود و حشره موذی از خانه شما بریده شود.

سمپاشی و ضدعفونی با توجه با نوع حشرات، زمان خاص خود را دارد و لازم است که به آن توجه داشته باشید، به عنوان مثال سمپاشی برای سکوسک‌های فاضلاب زمان خاصی ندارد و به محض مشاهده این موجودات آزاردهنده و موذی باید برای سمپاشی اقدام کنید تا از رشد و تخمگذاری آن‌ها جلوگیری کنید‌.

اما به طور کلی بهترین زمان برای سمپاشی، بهار و تابستان می‌باشد زیرا درست زمانی که هوا گرم‌تر می‌شود سرو کله حشرات و حیوانات موذی مانند سوسک‌ها، مگس و پشه خاکی و سایر حشرات پیدا می‌شود.

سمپاشی ساختمان با مواد شیمیایی غیراستاندارد بسیار خطرناک است. علاوه برآن رعایت نکات ایمنی حین سمپاشی و اقدامات بعد از سمپاشی بسیار اهمیت دارد. پس باید حتما به نکاتی که متخصصان پین‌ورک(pinwork) پس از سمپاشی گوشزد می‌کنند، توجه کنید.

سمپاشی منازل؛ بهترین راهکار رهایی از شر حشرات و حیوانات موذی

قیمت سمپاشی در تهران

قیمت سمپاشی در پین ورک (pinwork) باتوجه به متراژ محل مورد نظر برای سمپاشی، نوع حشره یا جانور و نوع و مقدار سم بکار رفته در سمپاشی تعیین می‌شود. همچنین قیمت سمپاشی از سوی اتحادیه تعیین می‌شود.

سمپاشی پین‌ورک تمام مناطق تهران شامل : سمپاشی غرب تهران، سمپاشی شرق تهران، سمپاشی شمال تهران و سمپاشی جنوب تهران را پوشش می‌دهد.

همچنین پین‌ورک به صورت تضمینی تمام سمپاشی ساختمان، سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی محیط خابگاه، سمپاشی انباری، سمپاشی غذاخوری، سمپاشی آرایشگاه و سمپاشی آپارتمان را انجام می‌دهد.

نحوه دریافت خدمات سمپاشی از پین ورک

بعد از ثبت سفارش سمپاشی در وبسایت پین ورک به ادرسwww.pinwork.ir یا اپلیکیشن پین ورک، متخصصین پین‌ورک شما را از تمام نکات و اقدامات قبل از سمپاشی و اقدامات بعد از سمپاشی آگاه می‌کنند تا هیچ خطری مشتریان را تهدید نکند.

پس برای از بین بردن این موجودات منفور به صورت رایگان سفارش خود را در اپلیکیشن پین‌ورک یا سایت پین‌ورک ثبت کنید یا اگر کار طریق اپلیکیشن برای شما سخت است از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۷۷۰ اقدام به ثبت سفارش نمایید. پین ورک (pinwork) بهترین شرکت‌ها و افراد متخصص سمپاشی را به صورت تضمینی در تمام محله‌های تهران با بهترین کیفیت به محل شما اعزام می‌کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟