جدیدترین تلویزیون های 2022 » مناسب خانه های لوکس و لاکچری

جدیدترین تلویزیون های 2022 » مناسب خانه های لوکس و لاکچری

یک منزل جذاب و لاکچری با دکوراسیون داخلی فوق العاده را تصور کنید که همه چیزش عالی است به جز تلویزیون روی دیوار آن که یک مدل ال سی دی دو دهه قبل است. بعد از اینکه همه اتاق ها را دیدید و جذابی خانه برای تان مشخص شد چه چیزی بیشتر از همه خود نمایی می کند؟ معلوم است آن تلویزیونی که اصلاً جایش اینجا نیست. البته این سناریو کمی تخیلی و غیر واقعی است چرا که هر منزلی با دیزاین لوکس و زیبا قطعاً یک تلویزیون باریک و جذاب را هم در کنار خودش دارد. در ادامه می خواهیم جدیدترین تلویزیون های 2022 که مناسب منازل لاکچری هستند را معرفی کنیم، پس اگر به دنبال یک دیزاین جذاب برای خانه خود به خصوص در پذیرایی هستید، لیست تلویزیون های جدید 2022 را از دست ندهید.

از وقتی تلویزیون های کوچک جیبی وارد بازار شده اند شاید کمی از تاثیر برادر بزرگ ترشان کاسته باشند اما هنوز هم این تلویزیون است که اعضای خانواده را کنار هم جمع می کند. این تلویزیون است که می تواند کلاس واقعی یک خانه را نشان دهد و باز هم این تلویزیون است که موقع تماشای مسابقات هیجان را دوباره به خانه ها می آورد.

جدیدترین تلویزیون های 2022 » مناسب خانه های لوکس و لاکچری

جدیدترین تلویزیون های ال جی 2022

تلویزیون های جدید ال جی 2022 مدل های جذابی را شامل می شوند که هر کدام برای منازل مختلفی ساخته شده اند. تلویزیون های بی نهایت باریک اولد آنقدر باکلاس هستند که از دیدنشان سیر نمی شوید. نانوسل و کیوندهای ال جی هم ظاهری باابهت و کلاس خاص دارند که جذابیت ویژه ای به پذیرایی ها می دهند. ال جی از پایه های دوشاخه ای و هلالی در ساخت نمایشگرهایش استفاده می کند که هر کدام برای سلایق مختلف می توانند عالی باشند. در بخش زیر جدیدترین تلویزیون های ال جی 2022 را معرفی می کنیم. برای مشاهده بررسی کامل و مشخصات هر مدل می توانید به وبسایت افرالند – Afralland مراجعه کنید.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون ال جی G2

 

OLED Evo
تلویزیون ال جی C2

 

OLED Evo
تلویزیون ال جی QNED90

 

MiniLED
تلویزیون ال جی NANO90

 

NanoCell
تلویزیون ال جی UQ8000

 

LED
تلویزیون ال جی UQ7500

 

LED

 

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ 2022

به عنوان یک رقیب سرسخت Samsung هم تلویزیون هایی با طراحی عالی تولید می کند. جدید ترین تلویزیون های 2022 سامسونگ شامل مدل های متنوعی هستند که اولد هم شاملشان می شود. تلویزیون OLED سامسونگ با ضخامت باریک تر از یک گوشی هوشمند فقط برای کسانی ساخته شده که بهترین دکوراسیون را برای خانه شان می خواهند. مدل های دیگر سامسونگ شامل تلویزیون های کیولد، نئو کیولد و ال ای دی های کریستالی هستند. سامسونگ سعی کرده تا همه تلویزیون هایش را باریک بسازد. این استراتژی باعث متمایز شدن سامسونگ به نسبت برندهای دیگر شده است و یک ویژگی مثبت برای این برند کره ای به حساب می آید.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون سامسونگ S95B

 

QD-OLED
تلویزیون سامسونگ QN90B

 

NeoQLED
تلویزیون سامسونگ Q80B

 

QLED
تلویزیون سامسونگ Q70B

 

QLED
تلویزیون سامسونگ Q60B

 

QLED
تلویزیون سامسونگ BU8000

 

Crystal LED
تلویزیون سامسونگ BU7000

 

Crystal LED

 

جدیدترین تلویزیون های 2022 سونی

تلویزیون های جدید سونی امسال با کیفیت تر از همیشه هستند. ال ج و سامسونگ برندهای کره ای فعالی هستند که به رقابت با سونی می پردازند و سونی پرقدرت تر از همیشه محصولاتش را تولید می کند. تلویزیون های سونی فقط برای خانه های لاکچری ساخته می شوند چون نهایت کیفیت قطعات و تصویر را در خود دارند. این نمایشگرها به قدری جذاب طراحی شده اند که با دیدن جزئیات محصول محو کیفیت آن ها می شوید. قیمت تلویزیون هایی که این چنین کیفیتی دارند هم مطمئناً بالا خواهد بود و نباید انتظار یک تلویزیون ارزان قیمت را داشته باشید. مدل های اولد این برند جزو گرانترین تلویزیون های سال 2022 هستند و می توان گفت لاکچری ترین تلویزیون ها هم هستند. حتی ال ای دی های سونی هم با کیفیت عالی تولید می شوند و همان ویژگی های جذاب و متمایز بودن را در خود دارند.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون سونی A95K

 

QD-OLED
تلویزیون سونی A90K

 

OLED
تلویزیون سونی A80K

 

OLED
تلویزیون سونی X95K

 

MiniLED
تلویزیون سونی X90K

 

LED
تلویزیون سونی X85K

 

LED
تلویزیون سونی X80KLED

 

چند نکته در مورد تلویزیون و دیزاین خانه

در ادامه چند نکته در خصوص استفاده بهتر از تلویزیون در دکوراسیون منزل را مطرح می کنیم، چرا که هر یک از این موارد به ظاهر ساده می تواند تاثیر قابل توجهی در طراحی و ظاهر منزل تان داشته باشد.

سعی کنید تلویزیونی باریک بخرید. شاید گفتن این نکته خیلی هم ضروری نباشد چون هر کس در زمان خرید باید به آن توجه کند ولی مرور کردنش به خاطر اهمیت زیادش است. دیگر زمان آن نمایشگرهای ضخیم و جعبه ای گذشته باید باریک ترین تلویزیونی که بودجه تان ساپورت می کند را خریداری کنید چون فقط در این صورت از خرید تلویزیون رضایت خواهید داشت.

تلویزیونی با زاویه دید بالا بخرید. اگر پذیرایی تان بزرگ است پس حتماً مهمان هایتان دور تلویزیون گرد هم می آیند و افرادی در زاویه های کناری تلویزیون قرار می گیرند. زاویه دید گسترده یعنی تلویزیون حتی از کنار هم کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد و در نتجیه مشکلی برای آن بیننده های حاشیه نیشین پیش نخواهد آمد.

تلویزیون با سایز بزرگتر، تماشایی تر است. اگر واقعاً به دنبال بهترین تجربه سینمایی در خانه خود هستید، تلویزیونی با سایز بزرگ بخرید. اینکه سایز 65 یا 75 یا 85 اینچ را انتخاب کنید، بسته به متراژ خانه و البته که بودجه خودتان دارد ولی می توانید با توجه به سلیقه تان یک تلویزیون با سایز بزرگ خریداری کنید.

غیر تلویزیون 4k نخرید. شاید کیفیت تصویر خیلی به دکوراسیول منزل ربط نداشته باشد اما وضوح تلویزیون وقتی که روشن است قطعاً در دکوراسیون نقش دارد. رزولوشن فورکی کیفیت عالی دارد و نیازی به 8k خریدن ندارید. فکر خرید تلویزیون فول اچ دی هم به کلی فراموش کنید.

سلیقه خودتان مهم تر است. در مورد اینکه تلویزیون را روی پایه و میز قرار دهید یا اینکه آن را به دیوار متصل کنید کاملاً خودتان آن اصل کاری هستید. اگر دوست دارید تلویزیون تان به دیوار متصل باشد باید همینکار را بکنید اما اگر دوست دارید آن را روی میز بگذارید باز هم خودتان حرف حساب را می زنید. در نهایت کسی که قرار است بیشتر از همه به تماشای تلویزیون بنشیند خود شما هستید پس آن طوری که خودتان می خواهید دکوراسیون را هم بچینید.

جدیدترین تلویزیون های 2022 » مناسب خانه های لوکس و لاکچری

قبل از خرید مشاوره لازم را دریافت کنید. تا اینجای کار در مورد جدیدترین تلویزیون های 2022 صحبت کردیم. اگر در خصوص قیمت تلویزیون و یا خرید تلویزیون های جدید به اطلاعات بیشتر نیاز دارید می توانید به فروشگاه افرالند مراجعه کنید. قیمت تلویزیون های افرالند به نسبت فروشگاه های دیگر تخفیف دارند و از لحاظ اصالت هم محصولات شان را ضمانت می کنند.

برگرفته از وبسایت افرالند: https://afralland.com/

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)