قیمت چمن مصنوعی

اگر بدنبال آراستن بالکن، حیاط خلوت، اتاق بازی کودک، روف گاردن، راه پله ها، حیاط مدارس و مهد با چمن مصنوعی ارزان هستید به فروشگاه اینترنتی نیاورون مراجعه کنید. کادرفروش مجموعه ما با ارائه مشاوره حضوری و تلفنی رایگان شما را در انتخاب چمن مصنوعی مناسب یاری میکند و شادترین ، سرسبزترین محیط را برای شما می آفرینیم.

تنوع چمن مصنوعی

این محصول ساخته دست انسان، دارای شباهت زیاد به چمن طبیعی بوده و نیاز به مراقبت و آبیاری نخواهد داشت. چمن‌مصنوعی دارای تنوع ظاهری و الیاف می‌باشد. از جمله تنوع در رنگ، بافت، ضخامت، جنس، کاربرد و تراکم، که موجب شده تا مطابق هر سلیقه و بودجه ای عرضه شود. چمن‌مصنوعی پاییزه و بهاره، تک بافت و دوبافت، چمن‌مصنوعی ورزشی و تزیینی و چمن مصنوعی موکتی یا طرح موکت از انواع چمن مصنوعی هستند.

کاربرد چمن مصنوعی

در عرصه ورزش قیمت چمن مصنوعی فوتبال ، بیسبال، تنیس، گلف، و زمین های مینی فوتبال استفاده می شود و در دکوراسیون داخلی و خارجی در مدرسه، مهدکودک، تراس و بالکن، حیاط خلوت و باغچه و روف کاربرد بسیاری دارد و همچنین در راه پله، دیوار، جلوی مغازه و رستوران، تالار، کافه استفاده بسیاری دارد.

قیمت چمن مصنوعی

ویژگی های چمن‌مصنوعی

مقاومت در برابر گرما و سرما و نور خورشید از ویژگی های چمن مصنوعی است. علاوه بر این تنوع در تراکم، بافت، ارتفاع و در نتیجه تنوع قیمت چمن مصنوعی نیز یکی دیگر از ویژگی های چمن مصنوعی است. نظافت آسان بوسیله جارو برقی و قابل شستشو بودن و همچنین بهداشتی بودن این محصول موجب شده تا برای کودکان مناسب و بی خطر باشد.

نداشتن تغییر رنگ در برابر اشعهuv  و نصب راحت چمن مصنوعی موجب شده تا این محصول بهترین جایگزین برای چمن طبیعی باشد.

خرید چمن مصنوعی

مراجعه به مراکز معتبر فروش چمن مصنوعی در تهران و شهرستان ها که دارای تنوع محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستند و محصول دارای گارانتی به خریداران خود عرضه میکنند و امکان بازدید از سمپل ها را برای مشتریان خود فراهم میکنند بهترین گزینه برای خرید چمن مصنوعی هستند. و یا میتوانید به جای مراجعه به نمایندگی فروش چمن مصنوعی در شیراز و یا شهرهای بزرگ، با خرید اینترنتی چمن مصنوعی، لذت خریدی آسان با تنوع بالا را داشته باشید. فروشگاه اینترنتی نیاورون با ارائه انواع چمن مصنوعی طرح موکت یا همان موکت چمن مصنوعی با ارتفاع کم تا ارتفاع های بیشتر و چمن مصنوعی 25 میل تا 40 میل، چمن مصنوعی دوبافت و ارائه مشاوره رایگان تلفنی و حضوری و امکان بازدید حضوری از سمپل چمن مصنوعی شما را در خرید آنلاین چمن مصنوعی یاری خواهد کرد.

فروشگاه نیاوران با تیم حرفه ای نصب و ارائه متریال نصب مانند چسب چمن مصنوعی، ژئوتکستایل، سیلیس، گرانول و نوار اتصال، از مشاوره تا نصب با شما خواهد بود و شما را با دنیای چمن آشنا خواهد کرد.شما را به لذت خرید آنلاین چمن مصنوعی دعوت میکند ارسال سریع به همه نقاط کشور و ارائه گارانتی چمن مصنوعی از خدمات مجموعه ماست.

قیمت چمن مصنوعی

چمن‌مصنوعی موکتی و دو بافت

این مدل دارای ارتفاع کمی است و البته پرتراکم که موجب می شود تا در بحث نظافت راحت تر از چمن‌مصنوعی با ضخامت بیشتر باشد. ولی این مدل دارای نرمی و ضربه گیری بالایی نیست. اگر به دنبال چمن‌مصنوعی نرم با ظاهر طبیعی تر هستید که ضربه گیر نیز باشد به دنبال چمن‌مصنوعی بلندتر باشید.

چمن‌مصنوعی دو‌بافت دارای دو نوع نخ در بافت میباشد که اصطلاحا چمن‌مصنوعی پاییزی نام دارند. این مدل ظاهر طبیعی تر داشته و دارای نخ های سبز و زرد می‌باشد.

از نظر تراکم نیز ین مدل دارای تراکم بیشتری به نسبت چمن‌مصنوعی تک بافت می‌باشد.

چمن‌مصنوعی در محوطه سازی

یکی از کاربردهای این محصول که امروزه با استقبال زیادی رو‌به‌رو شده است استفاده در محوطه سازی و نوسازی است. اکثر شرکت های طراح فضای سبز و معماری و نوسازی از چمن‌مصنوعی در حیاط، روف گاردن، تراس، محوطه ویلا، منازل، مراکز اداری و تجاری، رستوران و کافه استفاده می‌کنند.

در محوطه سازی برای کار بین سنگی که همان بین موزاییک و یا واش بتن هست نیز انجام می‌شود. چمن مناسب برای کار بین سنگی 25 میل خواهد بود.

با قرار دادن مبلمان فضای باز، چترو سایبان نیز میتوانید از بودن در فضای سبز محوطه ویلا یا روف گاردن، کافه و یا رستوران لذت ببرید.

قیمت چمن مصنوعی

چمن‌مصنوعی مهد و مدارس

این محصول از نظر بهداشتی بودن الیاف مناسب کودکان بوده و فضای سبزی برای بازی کودکان و نوجوانان در مدارس و مهد ها ایجاد می‌کند. فضای بازی و زمین مینی فوتبال در مدرسه نیز با چمن‌مصنوعی به ضخامت های بلندتر تا 50 میل ایجاد می‌شود.
در مهد کودک نیز بهتر است از چمن نرمتر استفاده شود و ضخامت نیز باید به گونه ای باشد تا ضربه گیر بوده و در برابر زمین خوردن از کودکان محافظت کند و به دلیل تماس با بدن کودک باید نرمی بیشتری دااشته باشد.فروشگاه نیاورون با عرضه انواع چمن‌مصنوعی، تاتامی و کفپوش گرانولی برای مهد و مدارس با قیمت مناسب و ارسال سریع به همه نقاط کشور شما را به خرید آنلاین راحت و مطمعن از فروشگاه اینترنتی دعوت می‌کند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟