تعمیر یخچال در محل

امروزه یکی از مهم ترین وسایل در منزل، یخچال فریزر و یا ساید بای ساید می‌باشد و زندگی بدون آنريال تقریباً غیرممکن شده است. در بازار امروز و با نوسانات قیمت نیز نمی‌توان به راحتی یخچال فریزر خود رت تعویض کرد. بنابراین در هنگام خرابی یخچال فریزر باید آن را تعمیر کنیم.

تعمیر یخچال در محل

اما اکثر یخچال فریزر های امروزی دارای بخش های مختلفی بوده و تعمیر آن نیاز به دانش و تخصص بالا و همچنین ابزار و لوازم تخصصی دارد.

مرکز ریک سرویس با بیش از 25 سال تجربه در تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که تمام تعمیرات یخچال توسط تکنسین متخصص ریک سرویس، در محل شما انجام شده و دارای 1 سال ضمانت کتبی می‌باشد.

تعمیر یخچال سامسونگ در محل

تعمیر یخچال در محل

یخچال فریزر ها و ساید بای ساید های سامسونگ در ایران محبوبیت بالایی دارد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. این یخچال فریزر ها معمولاً دارای کیفیت و طول عمر بالا بوده و حدوداً 10 سال بدون هیچ مشکلی کار می‌کند.

بنابراین اگر پس از این مدت، متوجه بروز ایرادات کوچک و بزرگ در یخچال فریزر سامسونگ خود شدید، اصلاً نگران نباشید!

مرکز ریک سرویس با بهره گیری از تکنسین حرفه ای و دوره دیده، در خدمت شما عزیزان می‌باشد و تعمیر یخچال سامسونگ شما را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

شما می‌توانید در وبسایت ریک سرویس که آدرس آن در انتهای مقاله ذکر شده است، آموزش های متنوعی را مشاهده کنید و با استفاده از این آموزش ها، ایرادات جزئی و کوچک یخچال را خودتان در منزلتان، رفع کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این آموزش ها از خرابی برد یخچال یا خرابی موتور یخچال مطلع شوید و در صورت نیاز با مرکز ریک سرویس تماس بگیرید تا تکنسین تعمیرکار را برای تعمیر و رفع مشکل یخچال به محل شما اعزام کند.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل

تعمیر یخچال در محل

یخچال فریزر ها و ساید بای ساید های GE از آن دسته از یخچال فریزر هایی است که تعمیر آن نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد. این یخچال فریزر ها ساخت امریکا بوده و دارای طول عمر بالایی هستند، اما همانطور که می‌دانید با توجه به تحریم ها، قطعات مربوط به این یخچال فریزر ها کمی دشوار تر در بازار ایران یافت می‌شود.

مرکز ریک سرویس دارای بیش از 25 سال تجربه در امر تعمیر یخچال جنرال الکتریک می‌باشد و در طول این مدت، به انواع یخچال فریزر های GE مسلط شده و می‌تواند با بهترین کیفیت آن را تعمیر کند.

همچنین همانطور که بالاتر نیز گفتیم، تمام تعمیرات در ریک سرویس دارای 1 سال گارانتی می‌باشد و تمام قطعات مورد استفاده در این مرکز 100% اورجینال می‌باشد. بنابراین می‌توانید با خیال راحت تعمیر یخچال GE را به ریک سرویس بسپارید.

تعویض موتور یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل

موتور یا همان کمپرسور در تمام یخچال فریزر ها به یک صورت کار می‌کند و وظیفه ی کمپرسور در یخچال ، تولید سرما می‌باشد. طرز کار کمپرسور یخچال به این صور است که گاز مایع را فشرده می‌کند و با فشرده سازی گاز مایع آن را به حالت گاز تبدیل می‌کند و این گاز تولید شده، خنک می‌باشد و در یخچال و فریزر جریان پیدا میکند.

پس در نتیجه اگر کمپرسور در یخچال خراب شده باشد یخچال نمی‌تواند سرمای مورد نیاز در بخش یخچال و بخش فریزر را تولید کند و به سرعت مواد غذایی در آن فاسد می‌شود.

در بسیاری از مواقع موتور یخچال زمانی که خراب می‌شود، قابل تعمیر نیست و باید حتماً آن را تعویض کنیم.

شما می‌توانید در لینک : قیمت موتور یخچال قیمت های روز انواع کمپرسور یخچال را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید طبق آموزش هایی که در وبسایت ریک سرویس قرار داده شده است از خرابی کمپرسور یخچال مطمئن شوید و در صورت نیاز به تعمیر آن، با یکی از شماره های ریک سرویس تماس بگیرید.

تمام مراحل تعویض موتور یخچال در محل شما انجام می‌شود و کمپرسور مورد استفاده در ریک سرویس 100% اورجینال می‌باشد.

چرا ریک سرویس؟

مراکز زیادی در زمینه تعمیر یخچال فریزر فعالیت می‌کنند، بنابراین ممکن است دوست داشته باشید تا برخی از ویژگی های ریک سرویس را بدانید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید که برای تعمیر یخچال فریزر با کجا تماس بگیرید…

  • ریک سرویس تمام تعمیرات خود را 1 سال گارانتی می‌کند و می‌توان با خیال را حت تعمیر یخچال خود را به آنها بسپارید.
  • تعمیرات در مان و مکان دلخواه شما و بدون نیاز به جابجایی یخچال انجام می‌شود.
  • در اکثر نقاط تهران، تعمیر یخچال در کمتر از 1 ساعت و قبل از اینکه سرمای داخل یخچال از بین برود، انجام می‌شود.
  • هزینه تعمیرات در ریک سرویس پایین است.
  • ریک سرویس دارای بیش از 25 سال تجربه در تعمیر انولع یخچال فریزر بوده و مسلط به تعمیر انواع یخچال و ساید بای ساید می‌باشد.
  • پشتیبانی ریک سرویس همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی شما عزیزان می‌باشد.
  • شما می‌توانید تمام مراحل تعمیرات را نظارت کنید.
  • و…

تماس با ریک سرویس

چنانچه نیاز به تعمیر یخچال داشتید، می‌توانید همه روزه حتی روز های تعطیل، از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن، تگنسین تعمیرکار را به محل شما اعزام کنیم.

آدرس :
تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی، طبقه 2، راهرو G، واحد 414

تلفن ها :

  • 021-44765365
  • 021-44362819
  • 0912-5835465

وبسایت :

  • www.RikService.com
چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟