ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

مبل چرم قرمز مشکی هم در متریال و هم در ظاهر یکی از لاکچری ترین مدل مبلمان مدرن است که بیشتر در خانه های بسیار مدرن و لاکچری استفاده می شود زیرا طراحی اینچنین مبل ها به شدت امروزی و در واقع برخی از آنها کاملاً به سمت مفهومی شدن رفته اند. چنین مبلمان زیبایی در خانه های بزرگ زیباتر دیده می شوند زیرا معمولاً دارای ابعادی بزرگ هستند و در خانه های بزرگ و لاکچری زیباتر دیده می شوند.

لیست قیمت 40 مدل بین بگ شیک و راحت + لینک خرید

 

این مبل ها از بهترین و مرغوب ترین چرم تولید می شوند به همین دلیل قیمت آنها نسبت به سایر مبلمان متفاوت تر است. چنانچه از عاشقان این مدل مبل لاکچری و گرانقیمت هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا کمی بیشتر با این مدل مبل چرم زیبا آشنا شوید.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

 

مبل چرم قرمز مشکی در خانه های روشن

خانه هایی که دارای رنگ روشن و تم روشن هستند در واقع آغوش خود را برای گنجاندن لوازم منزل تیره باز کرده اند تا تمامی آن لوازم (چه لوازم کاربردی و چه لوازم دکوری) با شدت بیشتری زیبایی خود را نشان دهند. در خانه هایی که دیوارها به رنگ روشن و کفوش هم روشن باشد زیبایی این نوع مبلمان لاکچری بسیار بهتر دیده می شود همچنین قدرت تاثیر آن بر بیننده بسیار عمیق تر خواهد بود.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

در چنین خانه هایی بهترین شرایط این است که از مدل دکوراسیون خلوت استفاده شود. با این شیوه چیدمان خانه مدرن هم زیبایی مبل چرم قرمز مشکی بسیار بیشتر دیده می شود و هم این مبلمان زیبای قرمز و مشکی در بین حجم عظیمی از لوازم دکوری مدفون نمی شوند. بهتر است هم سبک دکوراسیون خانه را از نوع سبک انتخاب کنید و هم از اشیاء همرنگ مبل ها در اطراف آنها استفاده نکنید تا تمام زیبایی این مبلها دیده شود.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

خرید اینترنتی 39 مدل بهترین شیرجوش فلزی و پیرکس در بازار

مبل چرم قرمز مشکی در کنار فرش خاکستری

فرش خاکستری یا موکت خاکستری بر روی کفپوش سفید بسیار جذاب و زیبا دیده می شود به همین دلیل طراحان امروزی از این مدل طراحی دکوراسیون داخلی خانه به کمک فرش و موکت بسیار زیاد استفاده می کنند. همچنین ترکیب رنگ هایی مثل قرمز، سفید، مشکی و خاکستری ترکیبی بی نهایت زیباست که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

این مدل دکوراسیون خانه مدرن به کمک مبل چرم قرمز مشکی زمانی زیباتر دیده می شود که نور کافی در خانه وجود داشته باشد بخصوص نور طبیعی به کمک پنجره های بزرگ و سراسری. البته در چنین خانه هایی هم نباید بیش از حد خانه را شلوغ و درهم تنیده طراحی کرد، بهتر است فضا کاملاً سبک و راحت باشد.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

 

مبل چرم قرمز و مشکی همراه با سایر لوازم دکوری

برای اینکه خانه ای زیباتر دیده شود بایستی از انواع لوازم دکوری ریز و درشت در جای خود و به اندازه استفاده کرد، کنار هم و متعدد بودن این لوازم حتماً دلیلی بر زیباتر دیدن خانه نیست بلکه استفاده درست می تواند این زیبایی را ایجاد کند. می توان پس از خرید مبل چرم مشکی و قرمز و قرار دادن در خانه هم از آباژور زیبا هم از انواع تابلو و هم از گل و گلدان استفاده کرد اما به تعداد کم و مناسب زیرا این لوازم در چنین دکوراسیونی، به تعداد کم بهتر دیده می شوند.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

البته در خانه های بسیار بزرگ و زیبایی که نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید موضوع کمی متفاوت تر است. در چنین خانه هایی اگر از یک مدل زیبا از مبل چرم قرمز و مشکی بزرگ استفاده کنید تقریباً 90 درصد راه دکوراسیون لاکچری خانه مدرن را رفته اید، پس از آن لازم است فقط از تعداد معدودی لوازم دکوری مثل فرش لاکچری و زیبا، آباژور مدرن و زیبا و برخی خرده ریزهای مدرن استفاده کنید. توجه لازم در زمان انتخاب مبلمان زیبا و استفاده مناسب از آنها در خانه می تواند دکوراسیون لاکچری و مدرن خانه را به زیبایی هر چه تمامتر ایجاد کند.

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

خرید 41 مدل دستمال میکروفایبر اصل و با کیفیت + قیمت

تصاویر بیشتر :

ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن  ایده انتخاب مبل چرم قرمز مشکی در دکوراسیون لاکچری و مدرن

 

 

 

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
آشنایی با انواع مبل استیل ، آشنایی با روش های انتخاب رنگ مبل سلطنتی مطابق با دکوراسیون هال پذیرایی ، ایده‌های جدید و جذاب برای رنگ آمیزی مبلمان منزل ، چیدمان و تزیین میز وسط مبلمان در اتاق نشیمن به روش های بسیار شیک و ساده ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟