تضمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما در شرکت کفساب پلاس

تضمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما در شرکت کفساب پلاس

بسیاری از افراد برای انجام کارهای ساختمانی خود به دنبال این هستند تا یک شرکت معتبر پیدا کنند. زیرا همه  شرکت هایی که کارهای ساختمانی مانند: نماشویی، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، نقاشی نمای ساختمان بدون داربست را انجام می دهند. چون افراد ماهری را در اختیار ندارند نمی توانند به خوبی چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهند. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد اعتماد خود را به چنین شرکت هایی از دست بدهند.

اما اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین فکری درست نمی باشد. زیرا افراد بسیار ماهری در این زمینه هستند که در شرکت های معتبر مشغول به کار می باشند. یکی از معتبرترین شرکت هایی که در این زمینه امروزه مشغول به کار می باشد و افراد ماهر بسیار زیادی را در اختیار دارد، شرکت کفساپ پلاس می باشد.

به احتمال زیاد چون ما در این جا شرکت کفساب پلاس را به عنوان یکی از بهترین شرکت های تهران معرفی کرده ایم بسیاری از شما این سوال را می پرسید که این شرکت چه خدماتی را ارائه می دهد. اگر دوست دارید با خدمات چنین شرکتی آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. چون ما در اینجا بعضی از آنها را به شما معرفی کرده ایم.

رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

تضمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما در شرکت کفساب پلاس

نمای ساختمان چون اولین قسمت از هر ساختمانی است که در دید افراد قرار می گیرد زیبایی آن برای افراد بسیار زیادی مهم می باشد. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی مانند: زلزله، طوفان، عبور مرور زیاد ماشین های سنگین، نصب نادرست سنگ ها ‌‌و استفاده نکردن از ملات مناسب برای چسباندن سنگ های نما آنها دچار ریزش می شوند و تا حد زیادی نمای ساختمان را زشت می کنند‌.

همین امر موجب شده است صاحبان ساختمان ها به دنبال راهی باشند تا از بروز چنین حادثه هایی جلوگیری کنند‌. می توان گفت بهترین راه برای جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان ها استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد. همین امر موجب شده است یکی از مهم ترین خدماتی که شرکت ما به مشتریان خود ارائه می دهد رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست باشد.

مهم ترین موارد در قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

موارد بسیار زیادی وجود دارند که بر قیمت پیچ و رولپلاک نما تاثیر می‌ گذارند به همین منظور اگر دوست دارید با آنها آشنا شوید بهتر است ادامه مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

تعداد طبقات

بهتر است بدانید هر چقدر تعداد طبقات یک نما بیشتر باشد چون حجم کار افزایش پیدا می کند هزینه آن نیز بیشتر می شود. بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که هزینه پیچ و رولپلاک نمای یک ساختمان سه طبقه نصف هزینه پیچ و رولپلاک نمای یک ساختمان ۶ طبقه می باشد. چنین تصوری درست نیست  چون معمولا هزینه به طور کامل دو برابر نیست و همیشه کمی کمتر از دو برابر می باشد.

متراژ نما

همانند تعداد طبقات متراژ نما نیز می ‌تواند بر قیمت نهایی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تاثیر گذار باشد. زیرا هر چقدر متراژ نما بیشتر باشد حجم کار افزایش پیدا می کند. به همین خاطر قیمت نماهایی با متراژ بالا همیشه بیشتر از نماهایی با متراژ کم می باشد.

جنس سنگ

همیشه سنگ هایی با جنس های مختلف برای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا هر نوع سنگی سختی خاصی دارد و توان و انرژی که برای سوراخ کردن آن باید به کار رود نیز متفاوت می باشد به همین خاطر نوع سنگی که در نمای ساختمان ها به کار میرود می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی پیچ و رولپلاک نما داشته باشد.

ابزارهای به کار رفته در نما

در نماهای جدید برای زیباتر دیده شدن نما به آن پیچ و خم می دهند. برای ایجاد پیچ و خم های نما معمولا از ابزار هایی مانند: ستون‌ها، قاب های پنجره برجسته و نوار های افقی استفاده می کنند.

چنین نماهایی که در آنها از ابزار های مختلفی استفاده می کنند به نماهای رومی معروف می باشند. بنابراین بهتر است بدانید هر چقدر ابزار های به کار رفته در یک نما بیشتر باشند میزان پیچ و خم های آن نیز بیشتر هستند که همین امر باعث افزایش قیمت پیچ و رولپلاک آن می شود.

اندازه سنگ ها

اگر سنگ های به کار رفته در یک نما همه به یک اندازه باشند فردی که کار پیچ و رولپلاک آنها را انجام می دهد برای همه سنگ ها از میزان خاصی پیچ رولپلاک استفاده می کند. هر چقدر سنگ های یک نما بزرگتر باشند کار پیچ و رولپلاک زود تر انجام می‌ شود و قیمت آن نیز پایین تر می باشد.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

تضمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما در شرکت کفساب پلاس

نمای ساختمان ها گاهی اوقات به گونه ای می باشند که اگر با استفاده از روش های معمولی شستشو داده شوند حتما خراب می شوند. به همین خاطر کارشناسان در اینگونه از مواقع توصیه می کنند برای تمیزی آنها از واترجت استفاده شود. واترجت یکی از شیوه های نوین شستشوی نما به حساب می آید. که در طی مدت زمان کمی توانسته است طرفدارن بسیاری پیدا کند. چون با استفاده از این روش می توان هر نوع نمایی را با هر مساحتی تمیز کرد.

یکی از مهم ترین مزایایی که استفاده از شستشوی نمای ساختمان با واترجت دارد این است که با استفاده از این روش دیگر نیاز نیست افراد برای تمیز کردن نمای ساختمان خود از آب زیادی استفاده کنند. چون محلول مخصوص شستشوی واترجت می تواند هر نوع آلودگی با هر میزان از سختی را در مدت زمان بسیار کمی از بین ببرد.

اگر افراد کار شستشوی نمای ساختمان با واترجت خود را به شرکت کفساب پلاس بسپارند تا در فاصله های زمانی خاصی به صورت منظم نمای ساختمان آنها را با استفاده از واترجت تمیز کند. می توانند تا حد زیادی طول عمر نمای خود را افزایش دهند و همیشه نمایی تمیز و سالم داشته باشند.

نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

تضمین قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و شستشوی نما در شرکت کفساب پلاس

هر فردی که تصمیم دارد نمای ساختمان خود را رنگ آمیزی کند. باید حتما قبل از شروع کار روش رنگ آمیزی را مشخص کند. به طور کلی تنها دو روش برای رنگ آمیزی نمای ساختمان ها وجود دارد که شامل: رنگ آمیزی نما با داربست و بدون داربست می شوند.

انتخاب یکی از این دو روش بستگی به شرایط ساختمان دارد. اما در بیشتر مواقع انتخاب افراد استفاده از روش بدون داربست می باشد. چون در این روش میزان خطر بسیار کم می باشد. و نیاز نیست وقت زیادی را برای نصب داربست هدر داد. برای نقاشی ساختمان بدون داربست باید به یک شرکت معتبر در این زمینه مراجعه کرد. تا یک فرد متخصص در این حوزه را به ما معرفی کنند.

کلیه خدمات شرکت کفساب پلاس  (https://kafsabplus.com)تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می‌ پذیرد. کلیه دستگاه‌ های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزء مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می‌شوند. نیرو های آموزش دیده و متعهد شرکت ما با سال ها تجربه و آموزش، انواع پروژه‌ های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خدمات شرکت ما و مشاوره رایگان با شماره  09126119453 تماس بگیرید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟