1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری

ساعت دیواری پرکاربردترین اکسسوری دکوراتیو در فضای خانه شماست که هر روز چندین بار برای اطلاع از زمان، استفاده می کنید. صنعت ساعت دیواری همانند سایر صنایع با ترندهای روز دکوراسیون تغییر کرده و این صنعت از جذابیت های بالایی برخوردارست. اینجا می توانید چندین مدل از بروزترین ساعت های دیواری ترند شده در سال جدید را مشاهده نمایید.

  • ساعت های دیواری چوب و فلز

استفاده از اکسسوری های فلزی و یا ترکیب متریال های مختلف با فلز به سرعت به یک ترند جهانی در دکوراسیون تبدیل شده است. مجسمه های فلزی ، مبلمان با پایه و دستگیره فلزی و . . . کار به طراحی و ساخت ساعت های ترکیبی کشیده است. یکی از برندهای محبوب در این حوزه برند النسی بوده که مدل ساعت های ترکیبی چوب و فلز آن در ایران بین زوج های جوان و شیک پسندان محبوبیت بالایی دارد. محصولات ساعت دیواری برند النسی را می توانید در سایت النسی مشاهده نمایید و یا در گوگل با نام ساعت دیواری النسی جستجو نمایید.

1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری

ساعت دیواری چوبی

چوب هیچ وقت از مد نمی افتد. طراحان سعی دارند با ترکیب این متریال و تغییر در سبک طراحی، چهره متفاوتی ازین متریال را به مشتریان نمایش دهند. ساعت دیواری جدید برند النسی ترکیب زیبایی از بدنه های تیره و روشن با آینه های براق بوده و روی دیوار، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. ابعاد کوچک و بزرگ با امکان انتخاب رنگ، به مشتریان کمک می کند تا با توجه به فضای در نظر گرفته شده ، ساعت دیواری خود را سفارشی کنند.

1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری

  • ست ساعت و گوشواره های آینه ای

ترکیب ساعت و تابلو می تواند مانند یک اثر هنری روی دیوار خودنمایی کند. به تازگی ست ساعت های دیواری با گوشواره هایی از تابلو یا قاب آینه محبوبیت بالایی را بدست آورده است. خرید ساعت دیواری به دلیل اینکه باید با سایر اکسسوری ها متناسب و همخوانی داشته باشد کمی حساس است. ازین رو طراحان ساعت را با اکسسوری هایی ست شده عرضه کرده اند. سری جدید ساعت های برند النسی دارای گوشواره هایی از جنس آینه و یا تابلو هستند. برای مشاهده این محصولات می توانید به سایت النسی مراجعه و جدیدترین این محصولات را مشاهده نمایید.

1402 جدیدترین مدل ساعت های دیواری

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟