یادگیری نرم افزار های معماری و کسب درآمد دلاری.شروع تخفیف تا 60% استودیو معماری و شبیه سازی گراف

یادگیری نرم افزار های معماری و کسب درآمد دلاری.شروع تخفیف تا 60% استودیو معماری و شبیه سازی گراف

کسب درآمد دلاری با رویکرد فروش مدل و همچنین انجام پروژه معماری به این معناست که شما با استفاده از مهارت و تخصص خود در استفاده از برخی نرم افزارهای معماری نظیر 3dmax، coronarender، vray، umion، architecture، architect، archviz، interiordesign و… بتوانید درآمد کسب کنید. شما از طریق روش‌های مختلفی مانند ایجاد مدل‌های سه بعدی، رندر تصاویر، طراحی نقشه‌های معماری، ارائه خدمات مشاوره، ارائه پشتیبانی فنی یا فروش محصولات نرم‌افزاری مرتبط با صنعت AEC می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. در حقیقت با آموزش هر یک از این موارد قادر خواهید بود از سایر کشورها پروژه کسب کنید و بهترین و بیشترین درآمد را در کشور ایران داشته باشید.

برخی از روش‌های کسب درآمد دلاری با انجام پروژه‌های معماری

قبل از آنکه درباره روش‌های کسب درآمد دلاری با انجام پروژه‌های معماری صحبت کنیم لازم به ذکر است که بگوییم اولین گام جهت کسب درآمد در حوزه معماری آموزش است. شما با اموزش تریدی مکس، آموزش رندر، اموزش کرونا، اموزش انیمیشن، لومیون، سابستنس پینتر، ویری می‌توانید علاوه بر انجام پروژه‌های داخلی، پروژه‌های خارجی نیز دریافت کنید. در این حالت قطعا با درآمد دلاری پیشرفت چشمگیری در زندگی خواهید داشت.

اما، شاید بپرسید آموزش هر یک از این نرم‌افزارها به طور جدا بسیار وقت‌گیر است. بله کاملا درست است و شما برای آموزش هر یک به صورت مجزا باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید. یکی از راهکارهای صرفه‌جویی در زمان تهیه پکیج آموزشی است. شم با خرید آموزش نرم افزار های شبیه سازی می‌توانید تمامی مهارت‌های مرتبط با معماری را در خود تقویت کنید و موفق به کسب درآمد دلاری شوید. جهت خرید و مشاهده جزییات دوره ها می‌توانید همین حالا روی لینک کلیک کنید.

شما به طور کلی می‌توانید از روش‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف معماری کسب درآمد دلاری داشته باشید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

فریلنسری

همانطور که در بالا نیز بیان شد، شما با آموزش و تقویت مهارت کار با نرم‌افزارهای معماری می‌توانید در طی سال درآمد دلاری به نسبت بالایی کسب کنید. شما به عنوان یک طراح یا معمار می‌توانید به صورت دورکار یا فریلنس خدمات مختلفی را با استفاده از نرم‌افزارهای معماری ارائه کنید و از طریق آنها درآمد دلاری داشته باشید. به عنوان مثال برخی از کارهایی که شما به عنوان یک فریلنس می‌توانید انجام دهید عبارت است از:

  • مدل‌سازی سه بعدی
  • رندر
  • انیمشین‌سازی
  • و غیره

فروش مدل‌های سه بعدی

یادگیری نرم افزار های معماری و کسب درآمد دلاری.شروع تخفیف تا 60% استودیو معماری و شبیه سازی گراف

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری فروش مدل‌های سه بعدی است. شما با بهره از نرم‌افزارهای معماری می‌توانید مدل‌های سه بعدی ایجاد کنید و آنها را در بازارهای آنلاین مانند TurboSquid، CGTrader و Sketchfab ایجاد و به فروش برسانید. مدل‌های سه بعدی شما را معماران و طراحان در سراسر جهان می‌توانند استفاده کنند و شما درصدی از فروش آنها را دریافت خواهید کرد. پس می‌توان نتیجه گرفت آموزش نرم افزار های شبیه سازی مزایای بسیار زیادی برای افراد دارند و می‌توانند درآمد آنها را تحت تاثیر قرار دهند.

خدمات تجسم معماری

شما با آموزش برخی از نرم‌ افزارهای معماری نظیر Lumion، VRay یا Enscape می‌توانید خدمات تجسم معماری را به معماران و طراحان در سراسر جهان ارائه کنید. برخی از کارهایی که در این حوزه می‌توانید انجام دهید عبارت است از:

  • ایجاد تصاویر سه بعدی
  • انمیشین‌های واقعی از طرح‌های معماری

ارائه خدمات مشاوره

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری و ریالی ارائه خدمات مشاوره به معماران است. شما می‌توانید با بهره از نرم افزارهای معماری، خدمات مشاوره‌ای را به معماران و طراحان ارائه کنید. برخی از خدماتی که شما در حوزه مشاوره می‌توانید به طراحان و معماران ارائه کنید، عبارت است از:

  • نحوه استفاده از نرم افزار
  • عیب یابی و بهینه سازی نرم افزار

ارائه خدمات BIM یا CAD

یکی دیگر از فرصت‌های کسب درآمد دلاری با استفاده از نرم‌ افزارهای معماری، انجام پروژه‌ اتوکد، انجام پروژه رویت و… است. شما از این طریق می‌توانید خدمات متنوعی را در حوزه مدل‌سازی، پیش‌نویس یا رندر به مشتریان بین‌الملل خود ارائه کنید.

 

ایجاد و فروش محصولات دیجیتال

یادگیری نرم افزار های معماری و کسب درآمد دلاری.شروع تخفیف تا 60% استودیو معماری و شبیه سازی گراف

ایجاد و فروش محصولات دیجیتال یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد دلاری و ریالی در بازار بین‌المللی و ایران است. برای این کار می‌توانید مدل‌های سه بعدی، پلاگین‌ها یا افزونه‌ها را ایجاد و در بستر اینترنت و بازارهای آنلاین به فروش برسانید. برای فروش آنها می‌توانید از برخی سایت‌های ارائه‌کننده خرید و فروش محصولات دیجیتال معماری بهره بگیرید یا اینکه برای خود به عنوان طراح و معمار یک وبسایت شخصی راه‌اندازی کنید. در حالت دوم درآمد فروش این محصولات کاملا برای خودتان خواهد بود. اما در حالت اول شما تنها درصدی از فروش را از وبسایت دریافت خواهید کرد.

ایجاد و فروش قالب

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از نرم افزارهای معماری، ایجاد و فروش قالب است. شما می‌توانید قالب‌های متنوع و مختلفی را برای نرم‌افزارهای معماری بسازید و آنها در بازارهای آنلاین به فروش برسانید. شما از این طریق می‌توانید درصد از فروش کسب کنید و درآمد دلاری داشته باشید. شاید بپرسید چرا معماران باید قالب آماده تهیه کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، قالب‌ها می‌توانند به روند طراحی یک معمار سرعت ببخشند و به طراحی هر چه سریعتر آنها کمک کنند. بنابراین طراحان و معماران جهت سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های خود، حاضر به صرف هزینه و خرید قالب‌های آماده شما هستند.

برای شروع کسب درآمد دلاری باید چه کاری انجام داد؟

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، نرم افزارهای معماری تنوع بسیار زیادی دارند که با استفاده از آنها می‌توانید درآمد دلاری و ریالی کسب کنید. برای این منظور شما قبل از دریافت پروژه و کسب درآمد باید حتما در یک دوره حرفه‌ای ثبت نام و کلیه نرم‌ افزارهای حوزه معماری را آموزش ببینید. پس از اینکه به طور کامل متخصص شدید، حالا می‌توانید از طریق یکی از روش‌های بالا درآمد دلاری داشته باشید.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، شما می‌توانید از نرم افزارهای معماری جهت کسب درآمد دلاری و ریالی استفاده کنید. در حقیقت این نرم‌افزارها یک ابزار مهم برای معماران محسوب می‌شوند که با بهره از آنها می‌توانند پروژه‌های خود را پیش ببرند. جهت افزایش و کسب درآمد دلاری باید این ابزارهای را به طور حرفه‌ای آموزش ببینید. برای این منظور باید حتما دوره‌های معتبر و پکیجی را تهیه کنید تا بتوانید همه نرم افزارها به طور کامل بیاموزید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟