چرا سفر کارت یک هدیه سازمانی است؟

چرا سفر کارت یک هدیه سازمانی است؟

شرکت سفرهای علی ‌بابا جدیدا محصولی را به بازار هدف معرفی کرده که مخاطب اصلی آن شرکت‌های کوچک و بزرگ هستند. سفرکارت یک هدیه سازمانی و کاملا رسمی است که برای خرید محصولات گردشگری مانند تهیه انواع بلیط و رزرو هتل، تور و انواع مختلفی از اقامتگاه از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا استفاده می‌شود.

مجموعه سفرهای علی‌بابا هنوز برنامه‌ای قطعی را برای اهدای این کارت سفر جذاب به‌صورت شخصی ارائه نداده است. درحال‌حاضر می‌توان گفت این هدیه سازمانی فقط برای توسعه روابط تجاری طراحی شده و مخاطب آن همکاران، کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری هستند.

نحوه استفاده از کارت هدیه سفر علی‌بابا

استفاده از اعتبار کارت هدیه سفر علی‌بابا حتی از سفارش آن هم آسان‌تر خواهد بود. برای استفاده از اعتبار سفر کارت باید پوشش روی آن را کمی بخراشید. زیر پوشش کارت هدیه سفر دو کد نوشته شده؛ دسترسی به این دو کد برای خرید محصولات گردشگری از سایت و اپلیکیشن علی بابا ضروری خواهد بود. کد فعالسازی درصورت تسویه‌حساب سفارش‌دهنده، به‌شکل خودکار برایتان فعال می‌شود. شماره سریال خرید اختصاصی دومین کد ضروری است.

امکانات سفرکارت علی بابا

شما با سفارش کارت هدیه سفر علی بابا حس خوب تجربه سفر را مخاطبان سازمان تقدیم می‌کنید. آن‌ها در سفر خاطرات خوشی را می‌سازند و خوشبختانه شما سهم بزرگی در تجربه این حس خوب دارید. مخاطبان دریافت سفرکارت هربار که خاطرات سفرشان را یادآوری می‌کنند یا عکس‌های آن را می‌بینند، نام برندتان در ذهن‌شان پررنگ می‌شود. این اثرگذاری روی مخاطب همان هدفی است که مالکان شرکت‌ها در تهیه هدیه سازمانی می‌خواهند. فراموش نکنید هدیه سازمانی هرچه تاثیرگذارتر باشد، سودآوری بیشتری برای سازمان خواهد داشت.

چرا سفر کارت یک هدیه سازمانی است؟

اعتبار کارت هدیه سفر علی‌بابا فقط برای خرید محصولات گردشگری از سایت یا اپلیکیشن این مجموعه به‌کار می‌رود و قابلیت نقدشدن ندارد. این ویژگی با هدفی خاص طراحی شده تا افرادی که همیشه دربرابر سفررفتن گارد می‌گیرند، راهی سفر و کسب تجربه‌های نو شوند.

مجموعه علی‌بابا در طراحی سفر کارت امتیازهای ویژه‌ای را برای سفارش‌های خاص اعلام کرده است. سفارش‌های ویژه به خریدهایی می‌گویند که در مبالغ زیاد یا تعداد بالا انجام می‌شود. یکی از این امتیازها تولید و چاپ اختصاصی کارت هدیه با درج لوگوی سازمان شما است. این کار هدف نهایی از خرید هدیه سازمانی را بیشتر محقق می‌کند.

همانطور که احتمالا می‌دانید در سازمان‌های بزرگ دسترسی به کدهای سفرکارت برای اطلاع‌رسانی به همکاران، مدیریت کارت‌های هدیه سفر، گزارش هزینه و درآمد سازمان و… اهمیت بسیاری دارد. ارائه کدهای سفرکارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی از دیگر امتیازهای خرید در سفارش ویژه است.

محصولات سفر

چقدر اهل تجربه سفر هوایی هستید؟ سفر با هواپیما شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با راحتی بیشتر نسبت به دیگر راه‌های سفر به مقصد می‌رساند. بلیط انواع پروازهای داخلی و خارجی را با سفرکارت بخرید. آن‌هایی که لذت از مناظر طبیعی را درطول مسیر به زودتر رسیدن ترجیح می‌دهند، می‌توانند با اعتبار سفرکارت علی‌بابا بلیط قطار بخرند. سفر با بلیط اتوبوس مناسب افرادی است که تجربه سفر ارزان را بیشتر می‌پسندند.

چرا سفر کارت یک هدیه سازمانی است؟

برای رزرو هتل‌های لوکس یا حتی بدون ستاره، سری به بخش هتل داخلی یا خارجی در سایت علی‌بابا بزنید و با اعتبار سفرکارت خرید کنید. رزرو اقامتگاه بومگردی بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت و تجربه زندگی بومی در یک منطقه است. اجاره انواع ویلاهای بزرگ یا کوچک را در سفرهای گروهی ازدست ندهید. افرادی که برای داشتن حریم شخصی بیشتر در سفر ارزش قائل هستند، از اقامت در سوئیت و آپارتمان مبله بیشتر لذت می‌برند.

سفارش سفرکارت در چند دقیقه

برای سفارش سفرکارت وارد سایت علی‌بابا شوید و همه توضیحات لازم درباره آن را بخوانید. در این قسمت سفرکارت معرفی و همه امکانات آن نوشته شده است. پس از بررسی دقیق این کارت هدیه سفر روی گزینه ثبت درخواست ضربه بزنید. حالا فرمی روی صفحه نمایشگرتان خواهید دید که پرکردن آن برای سفارش سفرکارت ضروری است. اطلاعاتی مانند نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، توضیحات تکمیلی، نام سازمان و مبلغ درخواستی برای اعتبار سفرکارت را بنویسید. چند دقیقه یا چند ساعت پس از ارسال فرم، کارشناسان علی‌بابا برای ثبت نهایی سفارش با شما تماس می‌گیرند.

اطلاعاتتان درباره سفرکارت چقدر کامل است؟ اگر نیازی به دریافت اطلاعات بیشتر ندارید، اطلاعات ضروری برای ثبت سفارش را به نشانی ایمیل Safarcard@alibaba.ir بفرستید. اعضای تیم فروش سفرکارت در سریع‌ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و شما را برای ثبت سفارش سفرکارت راهنمایی می‌کنند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟