پشت پرده قیمت پنجره دوجداره که باید از آن آگاه باشید!

اگر قصد خرید پنجره دوجداره دارید یا میخواهید پنجره های قدیمی را با دوجداره تعویض کنید باید آگاهی کامل از قیمت پنجره دوجداره داشته باشید،زیرا قیمت پنجره دوجداره برکیفیت محصولی که تحویل میگیرید،تاثیر مستقیم دارد!
مثل بسیاری از شغل که ریزه کاری و نکات مبهمی برای قیمت نهایی وجود دارد،در قیمت پنجره یو پی وی سی هم برخی عوامل وجود دارد که بخاطر کمبود اطلاعات فنی،توسط برخی فروشندگان و مخصوصا واسطه ها و بخاطر سود بیشتر و حفظ منافع خودشان به شما اطلاع داده نمیشود و تازه بعد از مدتی که از نصب در و پنجره شما گذشت،متوجه معایب آن میشوید.

پشت پرده قیمت پنجره دوجداره که باید از آن آگاه باشید!

اما اصلا نگران نباشید چون قصد داریم پشت پرده قیمت پنجره دوجداره را برای شما تا حد توان توضیح دهیم ونکات طلایی که بر قیمت پنجره UPVC تاثیر دارد را با هم بررسی میکنیم.
1-نکته طلایی اول در قیمت پنجره دوجداره و حذف واسطه ها:
راستش 80درصد از مشکلات اقتصادی کشور بخاطر همین واسطه هاست،مثلا طرف پزشک هستش،ولی ساختمان سازی میکنه یا قصاب هست و خرید و فروش ماشین میکنه و یا اصلا شغل مشخصی نداره ولی دلالی سکه و ارز میکنه!
دقیقا همین مشکل درصنف پنجره دوجداره بیداد میکنه،حتما دیدین جلوی خیلی از مغازه ها مثل درضد سرقت یا شیشه بری ها که یک نمونه توری یا پنجره دوجداره گذاشتن و سفارش هم قبول میکنن! حتی پرده فروش ها و بدتر از اون شیشه اتومبیل هم داریم که سفارش در و پنجره دوجداره قبول میکنه! موتوری و وانتی های سیار رو هم که نگو!
حالا بنظرتون واسطه ها برای رضای خدا سفارش شما رو قبول میکنن و این وسط دنبال سود خودشون نیستن؟ اطلاعات فنی دارن که شما رو راهنمایی درست کنن؟ محصولی که به شما میدن ضمانت شرکتی داره یا اصلا شرکت سازنده اونا رو قبول داره که بخواد به ضمانتش عمل کنه؟ جنس های مختلف و کیفیت هاشون رو میشناسه و انواع بازشو و یراق آلات رو میدونه تا کمک کنه شما بهترین انتخاب رو داشته باشید؟
قطعا جواب همه این سوالات منفی هست!
چون شما ناخواسته و بدون اطلاع داخل دامی افتادین و خودتان را از تمام مزایای پنجره دوجداره محروم کردین.
حالا راحل اینکه واسطه ها رو حذف کنید و مستقیم با تولید کننده قرارداد امضا کنید، تا هم اطلاعات فنی درست دریافت کنید و هم ضمانت روی همه محصولات داشته باشید و هم قیمت پایین تری خرید کنید و از همه چیز مهمتر خدمات پس از فروش دریافت کنید!
برای اینکه مطمئن باشید واسطه ای در کار نیست،میتوانید قبل از عقد قرارداد ساخت به کارگاه یا تولیدی پنجره دوجداره مراجعه داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید و هم مشروط کنید که طی پرسه ساخت،هر زمان که بخواهید، بتوانید از خط تولید پنجره دوجداره بازدید کنید!
در گروه صنعتی دراج تولید کننده انواع پنجره دوجداره یا پازل ستاپ و یا پنجره آفتاب و مانا پنجره حتی مجموعه های دیگر نظیرهافمن پروفیل یا پنجره دوجداره آوان صنعت و گروه صنعتی دراج وپنجره وینتک ،این پیشنهاد قبل از اینکه مشتری بخواهد،مطرح میشود تا ضمن اطمینان از حذف واسطه ها،از کیفیت تولید و مشخصات فنی پنجره دوجداره آگاه شود و با آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش کند.
2-نکته طلایی دوم در قیمت پنجره پی وی سی و نوع پروفیل:
پروفیل UPVC موجود در بازار را میتونیم به سه دسته تقسیم بندی کنیم!
دسته اول پروفیل های شناخته شده بازار که به گوش ما خیلی آشنا هستن مثل پنجره دوجداره هافمن و پنجره دوجداره وینتک و پنجره دوجداره ویستابست، که با توجه به قدمت و هزینه ای که برای تبلیغات انجام دادن از رقبا جدا شدن و قیمت پنجره یو پی وی سی با این برند ها،گران تر از سایر مارک های موجود در بازار است.
دسته دوم پروفیل هایی که تبلیغات ضعیفی دارند و سعی دارن با کیفیت یا نوآوری در متریال و محصول خودشان در بازار فروش داشته باشن،مثل پنجره دوجداره ویتانوا و پنجره دوجداره وین پلاس و پنجره دوجداره وین کلاس و…که معمولا قیمت مناسبی در برابر کیفیتی که دریافت میکنیم دارند و عموما ضمانت 10ساله به بالا دارن و میتوان گفت این گروه پر فروش ترین نوع پنجره دوجداره را دارد.
دسته سوم پروفیل هایی که هیچ پشتوانه شرکتی یا استانداردی ندارن و در حد یک اسم چند صباحی در این بازار مطرح میشن و بعد هم دیگر هیچ اثری ازشون پیدا نمیکنید که در واقع به پروفیل هایی گفته میشود که معمولا از پروفیل بازیافتی تولید میشود و فقط یک لیبیل هست و حتی شرکت تولید کننده مسئولیت این پروفیل را قبول نمیکند

پشت پرده قیمت پنجره دوجداره که باید از آن آگاه باشید!

3-نکته طلایی سوم در قیمت پنجره UPVC و یراق آلات:
یراق آلات در واقع همون لوازمی هستن که باعث باز و بسته شدن لنگه درو پنجره دوجداره میشن و امروزه بی نهایت برند در بازار ایران وجود دارد، از یراق آلات چینی و آلمانی و ترکیه ای و حتی ایرانی که هر کدام قیمت خودش را دارد و باید ببینید شما چقدر دوست دارین هزینه کنید و چه کیفیتی را در مقابل آن در یافت میکنید.از نظر ما کلا یراق چینی مردود است و اصلا سمتش نرید! یراق آلات ایرانی هم با توجه به اینکه تازه وارد بازار شدن،هنوز امتحان پس ندادن و باید کمی صبر کرد! یراق های آلمانی قیمت بسیار بالایی دارند و هر کسی توانایی پرداخت ندارد! و اما یراق آلات ترک که میشه گفت 90درصد بازار را در دست دارند،که از نظر کیفیت دارای درجه بندی گوناگونی هست و طبیعتا قیمت های گوناگونی هم دارد! مشخصه که جنس درجه 1ترک باید گرانتر از جنس درجه 4 یا 5 ترک باشد!
تشخیص کیفیت یراق آلات در نگاه اول بسیار سخت است،اما برند هایی مثل REZE و VORNEوVHSوENDOW جزو برندهای خوب ترک حساب میشن و میشه گفت الباقی برند های ترک از این ها ضعیف تر هستن!
اما شما در زمان خرید جدا از اینکه به برند دقت دارید از فروشنده بخواهید که خودش نیز تا مدتی یراق آلات را ضمانت بدون قید و شرط کند تا شما از عواقب بعدی در امان باشید.
4-نکته طلایی چهارم در قیمت پنجره دوجداره و خدمات پس از فروش:
این را بخاطر داشته باشید که مهمترین چیز پس از تحویل در و پنجره دوجداره به خدمات پس از فروش آن برمیگردد، از نصب پنجره دوجداره تا سرویس و ریگلاژی که در آینده ممکن است نیاز داشته باشید.
پس اگر قیمت معقول و حتی کمی بیشتر پرداخت کنید،ولی در مقابل آن خدمات پس از فروش را داشته باشید،بسیار مفید است! زیرا تولید کننده از محصولی که به شما فروخته مطمئن است و در آینده به راحتی و آسودگی خدمات میدهد و از تحمیل شدن هزینه های سرسام آور جلوگیری میشود،ضمن اینکه گارانتی شما روی پروفیل و شیشه و یراق آلات محفوظ است،و همانطور که دربالاتر اشاره کردیم،واسطه ها هیچ زمانی این خدمات را برای شما نخواهند داشت، پس نگاه ویژه ای به این مورد داشته باشید.
هنوز موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید بدانید یا اینکه کلی سوال دارید یا میخواهید قیمت دقیق پنجره های خودتان را بدانید، میتوانید این موارد را با مشاوره کاملا رایگان از طریق این لینک که از خدمات گروه صنعتی دراج است دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)