هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

در میان هتل هایی که در سراسر دنیا وجود دارد، برخی هتل ها توانسته اند رکورد دار و خیلی مطرح شوند و مهمتر در لیست گران ترین و لاکچری ترین هتل های دنیا قرار بگیرند. هتل هایی که با امکانات فوق العاده و معماری های بی نظیر، دکوراسیون های سوپر لاکچری و ارائه خدماتی رویایی، برای قشر خاص و پولدارها ساخته شده اند. بی شک گذران تعطیلات و اقامت در یکی از بهترین این هتل ها برای استراحت و کسب آرامش می تواند رویای هر فردی باشد. اکثر گردشگران ترجیح می دهند که حداقل یک بار در طول زندگی یک سفر عالی و بی نظیری را تجربه کنند.و برای تجربه یک سفر رویایی به یک هتل بسیار لوکس و سلطنتی نیاز می باشد. برای پیدا کردن مقصد رویایی هتل های لوکس، گران و برتر جهان شما علاقه مندان می توانید با رزرو آنلاین هتل و پرواز، تعطیلات خاطره انگیزی را تجربه کنید.

هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

در تمام دنیا هتل‌ هایی با اتاق های سوپر لاکچری بسیار زیادی وجود دارند. وقتی که قرار باشد در بین هتل ‌های مختلف در یک مقصد جذاب توریستی مثل دبی، مالدیو و… انتخاب کنید، قطعا گزینه‌های بسیار زیادی در اختیار شما قرار دارند. اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با لوکس ترین و بی نظیرترین هتل های دبی و مالدیو این 2 مقصد رویایی آشنا کنیم. هتل‌ هایی که قطعا بیش از آنچه در تصور شما می ‌گنجد، بزرگ هستند و می ‌توانند میزبان هزاران هزار میهمان مختلف به صورت هم زمان از سراسر دنیا باشند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال سفری منحصر به فرد در هتلی بسیار خاص، بزرگ و تماشایی در این دو مقصد پرطرفدار و لوکس هستید، با آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان همراه باشید.

هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

اقامت در هتل های لوکس دبی

هتل‌ های لوکس دبی امکانات بی ‌شمار و بی نظیری را به گردشگران و مسافران ارائه می‌ دهند و معمولا چشم‌ اندازهای زیبایی به ساحل خلیج فارس دارند. در طول چند سال، دبی از یک شهر معمولی، به شهری بسیار لوکس و شگفت ‌انگیز تبدیل شده است. این روزها شهر دبی یکی اصلی ترین و گران ترین مقاصد توریستی دنیا شده که سالانه پذیرای گردشگران بسیاری است. شما تماشایی ‌ترین سازه‌ های دست بشر را می ‌توانید در تور دبی مشاهده کنید؛ از بلندترین برج دنیا با نام برج خلیفه با ارتفاع ۸۲۸ گرفته تا مراکز خرید متنوع و مختلف همگی شما زرا شیفته خود می کند. در این میان، به دلیلی نزدیکی دبی به ایران، این شهر همواره جزو انتخاب ‌های ایرانیان برای سفر می باشد. هتل های دبی در هنگام سفر و اقامت پذیرای گردشگران زیادی هستند و امکانات متنوعی را در اختیار آن ‌ها قرار می ‌دهند. بی شک شما عزیزان اقامت در بهترین هتل ها و بهترین اتاق های سوپر لوکس دبی را می توانید با رزرو تور دبی نامی گشت تجربه کنید.

هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

شهر دبی به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای حاشیه خلیج فارس، بالای ۱۴۰۰ هتل متنوع دارد که همگی دارای امکانات رفاهی عالی و منحصر به فردی هستند. اما مانند سایر مقاصد گردشگری، برخی هتل های دبی نیز لوکس تر هستند و طبیعتا امکانات بهتر و‌ قیمت بالاتری هم به شما ارائه می کنند؛ هتل های لوکس دبی معمولا بهترین غذاها و لوکس ترین و مجهزترین استخرها را دارند. همچنین بعضی از هتل های دبی نیز نزدیک سواحل هستند و ساحل اختصاصی دارند؛ همچنین ساحل اختصاصی یکی از بهترین آپشن های یک هتل است که بسیاری از مسافران را به خود جذب می‌ کند. زمانی که یک هتل ساحل اختصاصی دارد، یعنی تنها و تنها مسافران هتل امکان استفاده از آن ساحل را دارند، چون این آپشن جزیی از امکانات اتاق های هتل محسوب می شود. در ادامه این مطلب از آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان قصد داریم چند هتل های لوکس دبی را به شما معرفی می کنیم؛ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

  • هتل برج العرب دبی | Burj Al Arab
  • هتل فایو جمیرا ویلیج | FIVE Palm Jumeirah Hotel
  • هتل آداجیو پریمیوم د پالم | Adagio Premium The Palm
  • هتل دوکس پالم | Dukes The Palm
  • هتل شرایتون جمیرا بیچ |Sheraton Jumeirah Beach ResortSheraton Jumeirah Beach Resort
  • هتل ورساچه دبی | Palazzo Versace Dubai

هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

اقامت در اتاق های لوکس مالدیو

مالدیو دارای آب و هوای ساحلی است که با داشتن شن ‌های سفید و درختان نخل زیبایش دارای روزهای گرم و آفتابی است که این هوای گرم فرصت مناسبی برای شنا کردن و تفریحات آبی مهیج در آب های زیبای این مقصد رویایی و توریستی را فراهم کرده است. تجربه آرامش واقعی را در زیباترین سواحل دنیا حس کنید که به بهشت روی زمین معروف است. لذت تعطیلات خود را با اقامت در اتاق های لاکچری با ویویی بی نظیر هتل های مالدیو می توانید چندین برابر کنید. مالدیو دارای هتل و اقامتگاه‌ های فوق ‌العاده زیبا و مدرن وسط دریا می‌ باشد. از این جهت فوق العاده‌ا ند که به خاطر قرار گرفتن در جزایر و داشتن ورزش ‌های آبی و موزیک ‌های محلی و غذاهای خوشمزه تجربه‌ ای تکرار نشدنی برای شما گردشگران رقم می زند.

هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

با این اوصاف بی تردید می توان مقصد نهایی برای لوکس بودن را جزایر مالدیو در نظر گرفت. این مکان را به بهشت نیز تشبیه می کنند که برای ماه عسل و غواصی و یا افرادی که می خواهند آرامش بگیرند پیشنهاد می شود. در ضمن به غیر از چند مورد در مرکز، مابقی اقامتگاه ها به صورت هتل های لوکس در مالدیو می باشند که بیشتر این هتل های لوکس و چشمگیر اکثر فضای جزیره ای که در آن قرار گرفته اند را پوشش داده و نسبت سواحل به تعداد گردشگران یکی از بهترین ها در جهان می باشد. مجموعه مسافرتی نامی گشت قصد دارد در ادامه بهترین هتل های لوکس در مالدیو را به شما معرفی کند که به انتخاب گردشگران رتبه بندی شده اند؛ این هتل ها حتی در کمترین نوع خود نیز ارزان نمی باشند و قطعا قیمت های بالایی را ارائه خواهند نمود. هتل ‌های لوکس و 5 ستاره مالدیو اکثرا لوکس و شیک است و تمام خدماتی که مسافر در سفر به مناطق دریایی و ساحلی جنوب شرق آسیا نیاز دارد را ارائه می ‌دهند. دوم این ‌که اکثر هتل‌های لوکس مالدیو، مناظر پانوراما به دریای کریستالی و سواحل شنی و ماسه‌ ای جزایر این کشور دارند و لوکیشن فوق العاده ‌ای برای سلفی‌ و استوری بازهای اینستاگرام محسوب می شوند.

سوم این‌ که بسیاری از اتاق‌های هتل‌های مالدیو بسیاری از اتاق‌ها در هتل ‌های مالدیو با چوب و گیاهان مناطق استوایی طراحی و ساخته شده اند، لذا عاشقان جذب انرژی مثبت و یوگا و مدیتیشن، لوکیشن عالی برای استراحت و آسایش خیال دارند. همچنین سرسره ‌هایی که روبروی برخی از اتاق‌ ها نصب شده است، اقامتی هیجان انگیزی را برای مسافران به ارمغان می ‌آورد. در بسیاری از برترین هتل ‌های مالدیو، شاهد ساحل خصوصی برای استراحت میهمانان هتل هستیم و در طول شب نیز برنامه‌ های مفرحی هم برای کودکان و نوجوانان و هم بزرگسالان برگزار می‌ شود. همچنین مجهز بودن بسیاری از بهترین هتل ‌های مالدیو به ماسورهای حرفه ‌ای و خدمات اسپا تخصصی از ماساژ با لوسیون‌ های گران قیمت تا گیاهان معطر و سنگ ‌های داغ با خاصیت‌ های درمانی فراوان برای شادابی و شفافی پوست و مو و باز کردن چاکراها، باعث شده تا هتل‌ های مالدیو مقصد خوبی برای اسپا گردها در جنوب شرق آسیا نیز باشد.

هتل هایی با اتاق های سوپر لاکچری (دبی، مالدیو)

اگر دوست دارید در تورهای مالدیو، صبحانه را در استخرهای خصوصی هر اتاقتان در حالی ‌که در حال شنا با عزیزان خود هستید، نوش جان کنید و سینی ‌های مملو از کوکتل ‌های خوشمزه و صبحانه ‌های لذیذ که معلق روی آب است را در اختیار داشته باشید، هتل‌ های لوکس پنج ستاره مالدیو بهترین انتخاب برای این تجربیات بی نظیر است. اقامت در این هتل ‌ها، یکی از بهترین لوکیشن ها برای لاکچری‌ گردهای جنوب شرق آسیا بوده و خوب است عاشقان تجربیات جدید یک هفته ‌ای را در بهترین هتل‌ های لوکس مالدیو اختصاص دهند. در ادامه معروف ترین و لوکس ترین هتل های مالدیو را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • هتل کورومبا مالدیو از بی نظیرترین هتل های مالدیو
  • هتل پارادایس آیلند ریزورت اند اسپا لاکچری
  • هتل 5 ستاره ویوانتا بای تاج کورال ریف از لوکس ترین هتل های مالدیو
  • هتل کنراد مالدیو رانگالی آیلند
  • هتل ولاسارو مالدیوز مالدیو
  • هتل لوکس سونوگیلی از بهترین و شیک ترین هتل های مالدیو

جهت مشاهده لیست قیمت تور مالدیو می توانید به سایت نامی گشت مراجعه نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟