معرفی 10 مورد از بهترین انواع کاروان مسافرتی

برای کسانی که رویای ماجراجویی های مختلف در جاده ها را در سر می پرورانند ، کاروان مسافرتی ، وسیله نقلیه ای است که به خواسته آنها کمک می کند. این وسیله نقلیه آزادی حرکت و استقلال را فراهم می کند. مدل های مختلفی از این خودروی مسافرتی در بازار وجود دارد که به معرفی 10 مورد از آنها می پردازیم.

کاروان مسافرتی Dethleffs

Dethleffs به دلیل ارائه کیفیت ساخت و دوام بالایی که از یک کاروان ساخت آلمان انتظار دارید مشهور است. این شرکت طرح های مدرن برجسته ‌ای را ارائه می ‌کند که بسیار متفاوت از اکثر ون ‌های ساخت بریتانیا ست.

Dethleffs از سال 1931، در ساخت کاروان مسافرتی حضور داشته است. این شرکت آلمانی قابلیت اطمینان و کیفیت بالا را ترکیب می کند. این سازنده کل زنجیره تولید خود را کنترل می نماید. همه مدل های ارائه شده توسط این سازنده دارای ویژگی های مشترک راحتی و ایمنی هستند.

کاروان مسافرتیBurstner

Burstner سازنده ای است که کاروان مسافرتی های یکپارچه و کم پروفیل تولید می کند. این برند اهمیت فوق العاده ای برای کیفیت ساخت خود قائل است. فراتر از توجه به کیفیت ، فضای داخلی و پرداخت ها دغدغه اصلی این کمپانی است. خودروهای آن دارای موتور 120 اسب بخاری فیات هستند. آنها یک بریدگی در سقف دارند. به عنوان یک گزینه ، یک سقف پاپ آپ برای آنها در دسترس است.

کاروان مسافرتیCarthago

Carthago با طیف وسیعی از انواع کاروان مسافرتی های لوکس دو نفره مناسب زوج ‌ها ، با ویژگی‌ یک سالن U شکل در عقب خودرو طراحی شده است. این فضا به لطف 3 پنجره پانوراما برای راحتی ایده آل به عنوان یک زوج برای استراحت ، تماشای تلویزیون یا تماشای بیرون بهینه شده است. طول این وسیله نقلیه 783 تا 855 سانتی متر بسته به نوع چیدمان و عرض آن 227 سانتی متر است.

معرفی 10 مورد از بهترین انواع کاروان مسافرتی

کاروان مسافرتی Niesmann Bischoff

این کاروان مسافرتی آلمانی ظاهری اسپرت و پویا دارد. سخت است که متوجه خطوط تمیز آن در هماهنگی کامل با کابین آن نشوید. بر روی شاسی الکو فیات دوکاتو نصب شده است. مبلمان آن هم نرم و هم چشمگیر است. اتاق نشیمن شامل دو نیمکت راحت بوده که رو به رو قرار گرفته اند. این مجموعه دور یک میز قهوه خوری دایره ای چیده شده است.

کاروان مسافرتیFrankia Neo MT 7 GD

این کاروان مسافرتی ، مشخصات هوشمندانه مجهز ، جمع و جور و پیشرفته دارد. سازنده آلمانی فرانکیا ، طبق معمول ، در ساخت این وسیله کوتاهی نکرده است. این پروفیل بر روی کریر مرسدس اسپرینتر نصب شده است. شاسی آلکو دارد که مخصوص برند آلمانی ساخته شده است.

این کاروان مسافرتی با 2.90 متر ارتفاع و 6.98 متر طول ، راحتی غیر قابل انکاری را ارائه می دهد. برای تضمین قدرت مانور و چابکی در تمام جاده ها ، مبلمان آن به صورت لانه زنبوری چیده شده است. نمای بیرونی ظاهری مدرن دارد. سیستم بارگیری آن آسان بوده و دارای یک نگهدارنده به ارتفاع 1.2 متر است.

کاروان مسافرتیBuerstner Lyseo M660

این پروفیل بر روی شاسی مرسدس بنز نصب شده است. طول آن 6.99 متر و عرض آن 2.32 متر است. جمع و جور بوده و دارای یک سالن گوشه ای است که حداکثر می تواند 4 نفر را در خود جای دهد. آشپزخانه و تخت هم دارد. پیکربندی مبتکرانه آن به شما امکان می دهد از یک حمام نسبتا بزرگ بهره مند شوید.

کاروان مسافرتی Hymer B-ML T780

این کاروان مسافرتی بر روی شاسی مرسدس Sprinter SLC نصب شده است. موتور 143 اسب بخاری دارد. تخت های دو نفره به عرض 90 سانتی متر و طول بیش از 2 متر در یک اتاق خواب مجزا نصب شده است. تشک آن دارای فوم با چگالی بالا ست. همچنین دارای یک محفظه سرنشین واقعاً عمیق است که مبلمان سبک آن فضای تقویت شده را نشان می دهد. آشپزخانه ، حمام و نورپردازی قابل تنظیم دارد.

کاروان مسافرتیXD Basecamp

این کاروان مسافرتی محصول شرکت نیسان در اول سال 2017 و در نمایشگاه اکسپو اورلند وست رونمایی شد. این کمپر یکی از بهترین ون های مسافرتی مخصوصا برای کسانی است که به گردشگری در روستاها علاقه مند هستند. از امکانات آن می توان به مخزن سوخت ، مخزن آب ، یخچال ، فریز قابل حمل و چادر تاشوی روی سقف اشاره کرد.

معرفی 10 مورد از بهترین انواع کاروان مسافرتی

کاروان مسافرتی نیسان تایتان سورف‌کمپ

شرکت نیسان انواع مختلفی از ون های و نیسان کمپر و تفریحی را به بازار عرضه کرده است. علاوه بر کمپر تایتان بیس ‌کمپ ، نسخه دیگری نیز وجود دارد که سورف‌کمپ (Surfcamp) نامیده می شود. از امکانات نیسان تایتان سورف کمپ می توان به تخته مخصوص اسکی روی آب ، امکانات ماهیگیری ، دوش خورشیدی ، چادر روی سقف ، پکیج افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و لاستیک ‌های آف‌رود اشاره کرد.

کاروان مسافرتی ارث‌رومر XV-HD

ارث رومر یک کمپانی تولید خودروهایی برای تفریح و مسافرت است. شرکت آن در کالیفرنیا آمریکا قرار دارد که از سال 1998 شروع به کار کرده است. این مدل کاروان مسافرتی ساخته ارث رومر تاکنون فروش بسیار بالایی داشته است. وقتی وارد این ماشین بشوید با یک آپارتمان لوکس کوچک مواجه خواهید شد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟