معرفی مرکز فروش عمده لباس کار در تهران ، برندهای برتر و کد تخفیف

اگر دنبال خرید عمده لباس کار یا تولیدی لباس کار هستید ، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید . در این مقاله با مراکز فروش عمده لباس کار و برندهای معتبر مثل سیف شو ، کارجامه، زمانی فرد و نحوه ی خرید عمده لباس کار آشنا خواهید شد .

معرفی مرکز فروش عمده لباس کار در تهران ، برندهای برتر و کد تخفیف

در این مقاله می خوانیم :
لباس کار چیست  و بازار پیش روی لباس کار کدام است ؟
ویژگی های مهم لباس کار کدام است ؟
قوانین مربوط به لباس کار کدام است ؟
معرفی فروشگاه لباس کار
ارائه کد تخفیف

در ساده ترین حالت ، لباس کار لباسی است که در حین  فعالیت و کار پوشیده می شود و انواع مختلفی دارد ؛ از لباس کار زمستانی گرفته تا لباس کار تبلیغاتی و انواع مختلف تی شرت های کار .

معرفی مرکز فروش عمده لباس کار در تهران ، برندهای برتر و کد تخفیف

به تبع افزایش جمعیت در سالهای اخیر ، تخمین زده می شود که بازار تولیدات مختلف از جمله  لباس کار صنعتی در سال های آینده مسیرهای رشد قابل توجهی را تجربه کند. رشد بازار متاثر از  افزایش نرخ صنعتی شدن در اقتصادهای نوظهور در سراسر جهان بوده و برخی از کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان در حال تلاش برای افزایش بهره وری نیروی کار خود هستند .

صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنعت خودرو و سایرین به سرعت در حال رشد هستند؛ به دلیل اجرای هنجارهای ایمنی، کارفرمایان استفاده از انواع لباس کار و لباس های محافظ را دستور کار خود قرار داده اند . بنابراین، نیاز صنایع به خرید لباس کار کاملا مشهود و ملموس می نماید .

از این روی ، استفاده و خرید لباس کار که خود هزینه ای بر دوش تولید کنندگان است ، اثرات خود را بر روی قیمت تمام شده ی محصولات میگذارد ؛ و مدیران صنایع بالاجبار برای کاهش هزینه های سربار تولید ، از خرید لباس کار امتناع می ورزند و شاید دنبال اجناس بی کیفیت در بازار باشند که این خود هزینه های اضافی در دراز مدت بر روی تولید خواهد بود .

معرفی مرکز فروش عمده لباس کار در تهران ، برندهای برتر و کد تخفیف

چگونه لباس کار را به صورت عمده خریداری کنیم ؟

همه میدانیم که برای تهیه ی هر جنسی به صورت عمده ؛ نکات بسیار زیادی را باید مد نظر قرار دهیم ، که در این مقاله به تفضیل به آنها پرداخته میشود ، اما مهمترین عوامل به شرح زیر است :

  • پیدا کردن عمده فروش لباس کار یا تولید کننده لباس کار
  • قیمت مناسب
  • وجود تنوع بالا در انواع لباس کار
  • امکان داشتن شرایط مختلف در پرداخت
  • داشتن گارانتی
  • امکان باز تولید و دوخت سفارشی لباس کار
  • امکان سنجی عمده فروش از توانایی خود برای ثبت و تحویل سفارشات بر اساس ترم تحویل و زمانبندی های مشخص

این موارد ، مهمترین مواردی است که در هنگام خرید عمده لباس کار در تعیین تامین کننده لباس کار باید به آنها دقت کنید .

حال  باید تعداد سفارشات خود را نسبت به بودجه ی خود تعیین نمایید . پس از اینکه نوع کالای مورد نظر خود را انتخاب کردید باید یک تامین کننده و عمده فروش لباس کار پیدا کنیم .

همانطور که میدانید ؛ مرکز فروش عمده لباس کار در تهران در منطقه حسن آباد قرار دارد ، در این منطقه فروشگاه تجهیزات ایمنی و لباس کار های مختلفی وجود دارد ، در این بخش به معرفی چند برند معتبر و فروشگاههای لباس کار که به صورت عمده در تولید و فروش لباس کار فعالیت میکنند می پردازیم .

فروشگاه ایمنی زمانی فرد

  • فروشگاه لوازم ایمنی زمانی فرد : فروشگاه ایمنی زمانی فرد ، یکی از پر سابقه ترین فروشگاههای ایمنی در بازار حسن آباد است که با سابقه ای بالغ بر سی سال انواع تجهیزات ایمنی و لباس کار را به مشتریان خود ارائه میدهد :
    • ارائه قیمت های کاملا رقابتی
    • خدمات ویژه تولید لباس کار به سفارش مشتری
    • سفارش دوزی لباس کار
    • سرعت بالا در تحویل سفارشات
    • کیفیت بی نظیر و در دسترس بودن همیشگی اجناس تولید شده توسط این برند خوش نام

از قابلیت های این فروشگاه است ؛

برای ارتباط با فروشگاه ایمنی زمانی فرد می توانید با تلفن 02166409519 تماس حاصل کرده و یا به آدرس : تهران خیابان امام خمینی بعد از میدان حسن آباد سمت چپ پاساژ نهانی طبقه همکف واحد ۹ فروشگاه ایمنی زمانی فرد  مراجعه فرمایید . با ارائه کد تخفیف “زمانی فرد” می توانید تا 25% از این برند تخفیف دریافت کنید .

فروشگاه اینترنتی لباس کار و تجهیزات ایمنی سیف شو

  • فروشگاه اینترنتی لباس کار و تجهیزات ایمنی سیف شو : فروشگاه اینترنتی لباس کار سیف شو ، یکی از فروشگاههای اینترنتی موفق در زمینه لباس کار است که در سطح وسیع اقدام به پخش و فروش عمده لباس کار در سطح ایران کرده است ، سیف شو ، دارای تولیدی لباس کار در سطح وسیع بوده و امکان ارائه سفارشات عمده فروشی لباس کار را با بالاترین کیفیت و قیمتی کاملا رقابتی با بازار ارائه می نماید ، اکثر مشتریان سیف شو از این فروشگاه به عنوان سریعترین فروشگاه و تولیدی لباس کار در سطح تهران نام میبرند ، برای نمونه به نقل از گروه فنی پیشگامان الکترونیک ؛ فروشگاه و تولیدی لباس کار سیف شو ، سریعترین راه برای خرید بهترین جنس از تولید کننده ای معتبر و خوش نام است . برای تماس با این برند می توانید با شماره تلفن : ۰۲۱۶۶۴۶۳۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به وب سایت safesho.com مراجعه فرمایید .  با ارائه کد تخفیف safesho.com می توانید تا 20 درصد از این فروشگاه تخفیف دریافت کرده و همزمان می توانید در سفارشات عمده و بالای 100 دست ، 5 دست لباس کار رایگان نیز از این فروشگاه به عنوان هدیه دریافت کنید .

لباس کار ، کارجامه

  • برند لباس کار ، کارجامه ؛ یکی از برندهای خوش نام در زمینه تولید و فروش عمده لباس کار در سطح تهران است ، این برند با تولید انواع لباس کار زمستانه ، لباس کار یکسره ، لباس کار جین و لباس کار دو بنده ، یکی از خوش نامترین برندهای بازار است ، برند کارجامه محصول مشترکی از تولید لباس کار زمانی فرد و سیف شو است که با تجمیع این دو نام امکان تولید در سطح گسترده تری را فراهم آورده است ، انواع کفش ایمنی ، لباس آشپزی ، لباس های مخصوص و محافظ ، لباس کار کارگری، لباس کار تبلیغاتی و … از تولیدات این برند است ، همچنین امکان چاپ و گلدوزی لباس کار در نیز در این برند دیده شده ، کارجامه سفارشات عمده لباس کار را بر عهده میگیرد و با سرعتی باور نکردنی ، سفارشات تولید لباس کار را انجام میدهد . کد تخفیف safesho2022 در سفارش دوزی لباس کار به صورت عمده می تواند تا 30 درصد تخفیف به نفع شما عمل کند . برای ارتباط با برند کارجامه می توانید از راههای ارتباطی سیف شو و فروشگاه اینترنتی زمانی فرد استفاده کنید .
5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)