معرفی شوروم جذاب در تهران با انواع درب های با کیفیت ساختمانی

معرفی شوروم جذاب در تهران با انواع درب های با کیفیت ساختمانی

شوروم‌ها فضاهای بزرگ و زیبایی هستند که مشتری قبل از خرید و سفارش محصول امکان بازدید از مدل‌های مختلف را در نمایشگاه دارد. در واقع مشتری با قدم‌زدن در شوروم می‌تواند به‌صورت واقعی محصولات موجود را در خانه خود تجسم کند و بتواند انتخاب بهتری داشته باشد. شوروم‌ها برای نمایش کالاهای مختلفی در نظر گرفته شده‌اند که امروزه با کمک آن‌ها نمایش دکوراسیون داخلی و به ویژه نمایش انواع درب‌های ضد آب، ضدسرقت و داخلی انجام می‌شود. در ادامه در رابطه با معرفی شوروم جذاب با انواع درب‌های باکیفیت ساختمانی توضیحاتی ارائه داده‌ایم؛ پس تا انتهای مطلب را دنبال کنید.

شوروم‌های جذاب درب ساختمانی

در ابتدای کار بیان می‌کنیم که منظور از شوروم چیست؟ شوروم‌ها مکان‌هایی بزرگ هستند که از آن‌ها برای نمایش کالاهای منحصربه‌فرد استفاده می‌شود. شوروم‌ها تفاوت عمده‌ای با فروشگاه‌ها دارند. معمولاً در فروشگاه‌ها انواع کالاها به‌صورت عمده نگهداری می‌شوند درصورتی‌که در شوروم کالاها به‌صورت گلچین شده در دسترس قرار می‌گیرند. در شوروم‌ها کالاهای بسیار لوکس و باکیفیت در معرض نمایش قرار می‌گیرند درصورتی‌که افراد نمی‌توانند این کالاها را در هر مکان و فروشگاهی یافت کنند.

معمولاً در گذشته بیشتر برای نمایش کالاهایی از جمله لباس از شوروم استفاده می‌شد؛ اما امروزه کالاهای مرتبط با دکوراسیون داخلی از جمله انواع درب‌های باکیفیت به‌صورت فیزیکی برای افراد به نمایش در می‌آیند.

افراد در شوروم  می‌توانند آزادانه از کالاهای جدید گه کیفیت و زیبایی بالایی دارند؛ بازدید کنند و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.برخلاف فروشگاه‌ها، در شوروم‌ها  از قفسه‌ها و شلوغی خبری نیست و تنها تعدادی کالا از برندهای مختلف در معرض دید قرار گرفته‌اند.

در مراجعه به شوروم  شما می‌توانید از کالاها بازدید و در صورت نیاز با مشاوران در این فضا به گفتگو بپردازید تا یک مشاوره دقیق در مورد محصولات به شما داده شود. مشتری می‌تواند از کالاهای مختلف بازدید کرده و کالای مورد نظر خود را سفارش دهد تا بر اساس ویژگی‌های مدنظر برای او تهیه یا ساخته شود.

اگر شما قصد خریداری کالاهای دکوراسیون داخلی را دارید بهترین ایده مراجعه به شوروم دکوراسیون داخلی جذاب است. با مراجعه به این فضاهای لاکچری شما می‌توانید نمونه کارهای اجرا شده را ببینید و از متریال باکیفیت و جزئیات محصولات آگاهی پیدا کنید تا بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید.

در شورم‌های لاکچری شما می‌توانید در یک محیط فراگیر و تعاملی انواع درب‌های باکیفیت را مشاهده و خریداری کنید. در ادامه به برخی از بهترین درب‌های موجود در شورم‌های جذاب اشاره می‌کنیم.

شوروم جذاب درب ضد آب

درب سرویس بهداشتی و حمام از جمله محصولات موجود در شوروم‌ها هستند.  محصولات انواع مختلفی دارند که مهم‌ترین آنها در دو نوع زیر در شورم‌های جذاب وجود دارند:

  • درب‌های ضد آب پلی وود
  • درب‌های ضد آب ABS

معمولاً درب‌های معمولی با ترکیب چوب و ام‌دی‌اف تولید می‌شوند. این درب‌ها در مقابل آب آسیب‌پذیر هستند. درب‌های پلی وود از مواد باکیفیتی همچون پروپن (محصولات پایه صنعت پتروشیمی ایجاد شده با برش نفتی) وpvc (نوعی پلاستیک پر کاربرد در صنعت پتروشیمی) تولید شده‌اند.

این درب‌ها کاملاً ضد آب هستند و برای مکان‌هایی همچون سرویس‌های بهداشتی و حمام که دائماً با رطوبت و آب در تماس هستند مناسب خواهند بود و در مقابل عوامل خارجی مثل رطوبت تغییر شکل نمی‌دهند. این درب‌ها بر خلاف درب‌های معمولی در مقابل آتش‌سوزی و حرارت نیز مقاوم هستند و باعث جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط خواهند شد.

درب‌های ضد آب پلی وود، عایق صدا نیز هستند. این درب‌ها از ترکیب براده‌های چوب و پلیمرها همچون پی‌وی‌سی تولید شده‌اند. در بازدید از شوروم می‌توانید انواع روکوب ساده و طرح‌دار را مطابق با سلیقه خود و در ابعاد مختلف را سفارش دهید.

درب‌های abs دارای روکش‌های ضد آب هستند؛ زیرا در تولید آن‌ها از مواد خاصی استفاده شده است و نفوذناپذیر هستند. دورتادور این درب‌ها از یک رزین ضد آب پوشیده شده است. این درب‌ها از مواد شبکه کاغذی با نام هانیکام تولید شده‌اند و اسکلت داخلی آن‌ها از بهترین کلاف‌های چوبی تشکیل شده است.

شوروم جذاب درب داخلی

درب اتاق از دیگر محصولاتی است که هر خانه‌ای به آن‌ها نیاز دارد؛ به همین دلیل در شورم‌های جذاب قرار داده شده‌اند. این درب‌ها معمولاً در دو نوع زیر وجود دارند:

  • درب داخلی روکش pvc
  • درب داخلی رنگ پوششی

درب داخلی روکش پی‌وی‌سی دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه است. درب‌های pvc معمولاً در مقابل خط‌وخش مقاوم هستند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند. این محصولات علی‌رغم کیفیت بسیار بالایی که دارند دارای قیمت‌های مناسبی نیز هستند.

درب‌های رنگ پوششی نیز در رنگ‌ها و سبک‌های مختلفی وجود دارند. این درب‌ها به دلیل رنگ پوششی که دارند از زیبایی و جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای رنگ‌آمیزی این درب‌ها به عنوان پوشش از رنگ‌های پلی‌اورتان، اکریلیک و نئوپان استفاده می‌شود تا در مقابل عوامل مخرب خارجی و آسیب‌ها مقاوم باشند.

معرفی شوروم جذاب در تهران با انواع درب های با کیفیت ساختمانی

شوروم دکوراسیون داخلی

شوروم جذاب درب ضد سرقت

انواع دربهای ضد سرقت جذابی که در شوروم درناب به نمایش گذاشته می‌شود.

  • درب ضدسرقت روکش pvc
  • درب ضدسرقت رنگ پوششی
  • درب ضدسرقت روکش بتنی
  • درب ضدسرقت روکش چوبی
  • درب ضدسرقت روکوب قاشقی
  • و … .

درب‌های ضدسرقت روکش pvc یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید درب ضدسرقت هستند. این محصولات به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت و عوامل خارجی هم دارند گزینه ایده‌آلی هستند. درب‌های pvc از جمله محبوب‌ترین درب‌های ضدسرقت هستند و در بسیاری از ساختمان‌های اداری و مسکونی قابل‌مشاهده هستند. درب‌های روکش pvc ضدسرقت معمولاً در درون خود از لایه‌های فلزی بهره می‌برند و دارای قفل‌های چندزبانه‌ای هستند. همین عامل باعث استحکام بیشتر و امنیت بالاتر این درب‌ها در مقابل محصولات معمولی شده است.

درب ضدسرقت باید علاوه بر داشتن امنیت بالا از جذابیت و زیبایی خاصی هم برخوردار باشد. ترکیب رنگ پوششی زیبا با درب‌هایی از متریال مختلف باعث تنوع بیشتر این نوع محصولات شده است. با مراجعه به شوروم فانتزی می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

برخی از درب‌های ضدسرقت دارای روکش‌های بتنی هستند. حتی برخی از آن‌ها با بتن یا پلاستوفوم یا پلی‌استایرن انبساطی پر شده‌اند. استفاده از بتن و پلاستوفوم اگرچه ممکن است باعث افزایش قیمت درب‌های ضدسرقت شود؛ اما با این حال امنیت بیشتری هم ایجاد خواهد کرد.

معمولاً این درب‌ها امنیت بالایی دارند به همین دلیل در فضاهای بیرون ساختمان‌ها از آن‌ها استفاده زیادی می‌شود. این درب‌ها معمولاً دارای وزن بسیار بالاتری نسبت به موارد مشابه خود هستند. در ترکیب روکش بتنی از پشم‌های نسوز استفاده می‌شود؛ به همین دلیل این درب‌ها در مقابل آتش‌سوزی نیز مقاومت بالایی دارند.

برای تولید درب‌های ضدسرقت از انواع روکش‌های چوبی همانند چوب راش، گردو و بلوط هم استفاده می‌شود؛ زیرا این چوب‌ها مقاومت بالایی دارند.

تمامی درب‌ها در مدل‌های بالا دارای امکانات ویژه‌ای هستند. آن‌ها از یراق‌آلات، دستگیره، دماغه، چارچوب، رنگ، طرح، نوع اسکلت درب، نوع چشمی، آستانه، نوع عایق بین دو رویه و موارد مختلفی دیگری بهره می‌برند که می‌توانید با بازدید از شوروم درب ضدسرقت هر کدام از آن‌ها را مطابق با نیاز خود خریداری و یا محصول موردنظر خود را سفارش دهید تا برای شما ساخته شود.

معمولاً پس از تولید درب‌های ضدسرقت بر روی آن‌ها روکوب‌هایی از جنس‌های مختلف صورت می‌گیرد. این روکوب‌ها باعث افزایش زیبایی، جذابیت و همچنین امنیت درب‌ها خواهد شد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟