صفر تا صد ساختمان با نقش مارکت

معرفی و مزایای خرید از نقش مارکت :

نقش مارکت یک استارتاپ در زمینه فروش تجهیزات ساخت ساختمان از معتبر ترین برند های بازار است. شعار صفر تا صد تجهیزات ساختمان به دلیل ارائه کلیه تجهیزات و لوازم ساختمان از اولین مرحله ساخت تا انتها میباشد. فروشگاه نقش مارکت تمام متریال اولیه ساختمان را در اقصی نقاط ایران تامین میکند. از ویژگی های بارز این آنلاین شاپ حمل رایگان ( در صورت خرید بالای ۲ میلیون تومان ) در محدوده ی شهری اصفهان و تهران است. فروش بدون واسطه با ارزان ترین قیمت و امکان خرید از هر مکان و در هر زمانی از دیگر ویژگی های خرید از نقش مارکت میباشد. با خرید از نقش مارکت کالای شما در کوتاهترین زمان و با اطمینان از اصالت کالا به دستتان میرسد. همچنین میتوانید قبل از خرید از این فروشگاه از مشاوره ی رایگان آن بهره مند شوید.

انواع تجهیزات ساختمانی قابل عرضه در نقش مارکت از نظر محل نصب :

۱. تجهیزات آشپزخانه :

صفر تا صد ساختمان با نقش مارکت

تمام ابزار و وسایل به دلیل آسایش و راحتی شما طراحی میشوند تا به کارهایتان سرعت ببخشند. اگر در حال ساخت یک ساختمان هستید برای تکمیل آشپزخانه تان نیاز به تجهیزاتی دارید. این تجهیزات امکانات یک آشپزخانه مدرن را برای شما فراهم میکند. فروشگاه نقش مارکت با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت خود میتواند رضایت شما را جلب کند. این فروشگاه ارائه دهنده تجهیزات آشپزخانه نظیر انواع اجاق گاز رومیزی (صفحه ای)، هود، فر توکار، سینک ظرفشویی و شیرآلات آشپزخانه در انواع مدل، رنگ و جنس است. شما میتوانید برای آشپزخانه ی خود از اجاق گاز صفحه ای به جای اجاق گاز مبله ( سنتی ) استفاده کنید. اگر علاقه مند به آشپزخانه با فضای مدرن هستید پیشنهاد ما به شما فر توکار بوده که در کنار اجاق گازتان جلوه ی زیبایی به آن فضا میدهد. فروشگاه نقش مارکت انواع هود های مدرن با برند های مختلف برای هر نوع سبک و سلیقه ای را موجود دارد. شما میتوانید رنگ و جنس و برند هود را با اجاق گازتان ست و هماهنگ کنید.

۲. تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی :

صفر تا صد ساختمان با نقش مارکت

نقش مارکت برای حمام و سرویس بهداشتی هم دارای خدمات و تجهیزات کامل و به روز میباشد. این فروشگاه دارای انواع شیرآلات روشویی، توالت، حمام و علم دوش در مدل ها و جنس های مختلف میباشد. توالت فرنگی، توالت ایرانی، فلاش تانک و روشویی هم از دیگر محصولات موجود در نقش مارکت بوده و شما میتوانید نسبت به نوع نیاز و استفاده آن را خریداری کنید. مثلا بعضی از افراد علاوه بر توالت ایرانی، فرنگی و روشویی از توالت فرنگی و روشویی در حمام خود هم استفاده میکنند. لذا برای خرید این تجهیزات سرویس بهداشتی، بحث نیاز و نوع کاربرد تاثیر گذار است.

۳. تجهیزات برای سایر بخش های ساختمان ( سالن، راهرو، اتاق و غیره ) :

صفر تا صد ساختمان با نقش مارکت

در تمام ساختمان ها از همان ابتدای درب ورودی تا راهرو ها، راه پله ها، اتاق ها و فضای نشیمن نیاز به یک سری تجهیزات مهم و ضروری می باشد. این تجهیزات میتواند آیفون صوتی و تصویری، کلید و پریز، انواع محصولات روشنایی ( چراغ سقفی توکار و روکار، چراغ سنسوردار و یا لامپ ال ای دی کم مصرف )، سیستم گرمایش ( رادیاتور پنلی یا پره ای و پکیج ) و سیستم سرمایش (گولر گازی و آبی ) باشد. شما میتوانید به راحتی تمام این تجهیزات را بدون درد سر و اتلاف وقت، با تنوع محصولات با کیفیت به صورت آنلاین از سایت نقش مارکت خریداری کنید.

گروه های کالایی نقش مارکت :

۱. کالای برق ساختمان : گروه کالا های برق ساختمان میتواند انواع روشنایی، آیفون صوتی و تصویری و کلید و پریز باشد. هر کدام از این کالا های برق مدل ها و دسته بندی های مختلفی دارند که در اینجا راجع به آن صحبت میکنیم.

پنل آیفون های صوتی موجود در نقش مارکت فقط در نوع طبقات باهم تفاوت داشته و از یک طبقه تا ۸ طبقه را پوشش میدهد. پنل آیفون های تصویری هم به صورت دکمه ای (مکانیکی ) و هم به صورت صفحه ی لمسی با نمایشگر رنگی تولید شده است. این محصول در مدل های مختلف با برند های رندا و الکتروپیک در فروشگاه نقش مارکت موجود است. مانیتور های آیفون تصویری در دو رنگ سفید و مشکی در اشکال مختلف، دارای ۱۰ زنگ ملودی با قابلیت اتصال به دو درب مجزا است. یکی دیگر از تجهیزاتی که برای هر ساختمانی لازم و ضروری بوده کلید و پریز است. کلیدهای برق در چند نوع تک پل، دو پل، سه پل، کلید تبدیل، کلید شاسی زنگ و کلید کولر است که تمام این وارد در فروشگاه نقش مارکت موجود است.

صفر تا صد ساختمان با نقش مارکت

۲. شیرآلات ساختمان : شیرآلات نه تنها یکی از تجهیزات ضروری ساختمان است بلکه از نظر کاربرد اهمیت ویژه ای داشته و در دکوراسیون خانه هم نقش فوق العاده ای دارد. مدل های گوناگون شیر آب قابلیت های منحصر به فرد خود را دارا است. نقش مارکت برای شیرآلات آشپزخانه هم شیر شاوری و هم ساده را در نظر گرفته و در مابقی شیرآلات روشویی، علم دوش و حمام و سرویس بهداشتی مدل های گوناگون با برند های معتبر را در اختیار شما قرار میدهد.

۳. گازهای صفحه ای و هود آشپزخانه : اجاق گاز های صفحه ای در دو مدل گازی و برقی با تنوع شعله همراه است. جنس صفحه این اجاق گاز ها از سه نوع شیشه ای، استیل و ترکیب شیشه استیل بوده و شما خریداران با ورود به سایت نقش مارکت میتوانید انواع مدل های اجاق گاز صفحه ای را مشاهده کنید.

صفر تا صد ساختمان با نقش مارکت

اگر برای اجاق گازتان قصد خرید هود را دارید میتوانید متناسب با اجاق گاز مورد نظرتان هودی را انتخاب کنید که با آن ست شود. فروشگاه نقش مارکت دارای انواع هود های مورب، زیر کابینتی، توکار، شومینه ای و کشویی میباشد.

۴. سینک های ظرفشویی : سینک آشپزخانه در سه مدل زیر صفحه ای، توکار و روکار است. اگر قصد خرید سینک ظرفشویی زیر صفحه ای دارید (که با نام سینک زیر کورین هم شناخته میشود) قبل از تکمیل ساختمان خود باید جای آن را مشخص کنید تا موقع نصب با مشکل مواجه نشوید.

۵. تجهیزات گرمایش و سرمایش : امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد برای سیستم گرمایشی خود از پکیج و رادیاتور بیشتر استفاده میکنند. از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌، رادیاتور قرنیزی، گرمایش از کف و به طور کلی سیستم گرمایشی هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود. پکیج به نوعی باعث حذف آبگرمکن و موتورخانه ها شده است. نقش مارکت انواع پکیج های دیواری در برند های بوتان، ایران رادیاتور و فرولی و رادیاتور های پنلی را در برند های لورچ، سیلور، فرولی و ایران رادیاتور در ابعاد مختلف از ۴۰ سانتیمتر تا ۱۴۰ سانتیمتر موجود دارد.

فروشگاه نقش مارکت دارای سیستم سرمایش کولر گازی و کولر آبی در انواع مختلف ظرفیت و توان می باشد.

منبع : naghshmarket.com

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟