معرفی سایت دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس چسبیده

فیلم‌های ترسناک یا دلهره‌آور که یکی از ژانرهای اصلی فیلم محسوب می‌شود تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار دارند. در این‌گونه فیلم‌ها از عناصری نظیر ترس، نفرت، وحشت بهره می‌برند. فیلم کمدی یا خنده‌دار که یکی از ژانرهای فیلم‌ها محسوب می‌شود که در آن از عناصر طنز و شوخ‌طبعی استفاده می‌شود.این فیلم‌ها معمولاً پایان خوشی دارند البته به جز کمدی سیاه که معمولاً پایان تلخی دارد. وب‌سایت عصرمووی یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه ارائه انواع دانلود فیلم جدید کمدی و ترسناک باکیفیت‌های مناسب 1080 اچ دی، 720 و 480 که از سرورهای قدرتمند با سرعت بالا می‌باشد.

معرفی سایت دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم ترسناک

فیلم‌های ترسناک یا دلهره‌آور که یکی از ژانرهای اصلی فیلم محسوب می‌شود تحت تأثیر فیلم‌های اکسپرسیونیسم قرار دارند. در این‌گونه فیلم‌ها از عناصری نظیر ترس، نفرت، وحشت بهره می‌برند. این فیلم‌ها به صحنه‌های خوفناک، فراطبیعی، ترسناک، جن و شیاطین می‌پردازد و معمولاً با ژانرهای عملی، تخیلی و فانتزی تداخل دارند .چنین فیلم‌هایی با ژانر دلهره‌آور بوده و صحنه‌های کابوس وار، وحشتناک و ناشناخته را به بیننده القا می‌نماید. در این‌گونه ویدئوها از نورهای پرکنتراست، فضاهای مرموز و مه‌آلود و قبرستان و تم‌هایی ترسناک استفاده می‌شود.

در ایران فیلم ترسناک بسیار پرطرف‌دار بوده و اکثراً کاربران به دنبال دانلود فیلم ترسناک هستند از این روز وب‌سایت عصر مووی یکی از مراجع اصلی منتشرکننده جدیدترین فیلم‌های ترسناک بوده که مخاطبین آنها را اکثراً قشرهای جوان تشکیل می‌دهند.

تاریخچه فیلم‌های ترسناک

تاریخچه فیلم‌های ترسناک نیز به سال 1890 برمی‌گردد و معمولاً در فیلم‌های ترسناک موجودی فراطبیعی و ناشناخته و یا حیوانی خطرناک باشخصیت منفی یا شرور در بطن داستان قرار دارد.

معرفی سایت دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس چسبیده

معمولاً ساخت فیلم‌هایی که مستقیماً انسان را با ترس روبرو می‌سازد به دهه 60 میلادی بازمی‌گردد و می‌توان به فیلم روانی اثر آلفرد هیچکاک اشاره نموده که از دیدگاه بسیاری از افراد، او بزرگ‌ترین کارگردان این سبک از فیلم‌های سینمایی است. همچنین فیلم درخشش اثر استنلی کوبریک یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های ترسناک محسوب می‌شود .معمولاً در فیلم‌های بسیار ترسناک از صحنه‌هایی نظیر اسلشر و روان‌شناختی استفاده می‌شود که مثلاً در این فیلم‌ها خشونت زیادی بکار می‌رود نظیر تکه‌تکه شدن بدن، ازدست‌دادن اعضای بدن، مرگ به فجیع‌ترین روش ممکن و … می‌باشد .فیلم‌هایی نظیر سری فیلم‌های اره و پیچ اشتباهی، مقصد نهایی و … از جمله آنها می‌باشد.

معرفی سایت دانلود فیلم ترسناک با زیرنویس چسبیده

فیلم‌هایی که اخیراً بسیار موردتوجه قرار گرفته‌اند و کارگردان‌های با استعدادی بنام رابرت اگرز، مایک فلنگن آنها را ساخته‌اند. سینما در ژانر وحشت در حال پیشرفت و توسعه عظیمی بوده و نوعی رنسانس و انقلاب را تجربه می‌کند.

 دلایل تماشای فیلم ترسناک چیست؟

بشر همواره به دنبال کنجکاوی بوده و سعی در کشف ناشناخته‌ها و پی‌بردن به چیزهای فراتر از دنیای عینی می‌باشد.انسان‌ها خشم و فرا افکنی خودشان را به‌جای عوامل ترس آفرین قرار داده و به یک هیجان خوشایند دست پیدا می‌کنند. همچنین افراد همیشه به دنبال تخلیه هیجانات خود بوده‌اند .ترس از خصوصیات فطری هر انسان به شمار می‌رود و به علت عدم شناخت ذات خودش نسبت به بازسازی عوامل خارجی برای تسکین خود اقدام می‌کند. همچنین در موارد حاد و به دلیل علاقه به فیلم‌های ترسناک می‌تواند اختلالات سادیسم، جامعه‌ستیزی و مازوخیسم مربوط می‌باشد .زمانی که به فیلم‌های ترسناک بر می‌خوریم که واقعاً حرفی برای گفتن دارند و می‌شود در آنها چیزی بیش از یک سری شخصیت و المان ترسناک ببینید، واقعاً برای شما جذاب و فوق‌العاده خواهد بود .زمانی که فیلم‌های ترسناک می‌بینیم با صحنه‌های رعب آوری روبرو هستیم که حتی در اوایل فیلم رده سنی موردنظر نیز ذکر می‌شود که باید به آنها توجه داشته باشیم .فیلم‌های ترسناک در دنیا بسیار طرف‌دار دارند و هرساله کشورهای مختلفی نظیر آمریکا و اروپا در صنعت فیلم‌سازی با ژانر ترسناک حرف اول را می‌زنند .در سایت عصرمووی نیز در دسته‌بندی فیلم‌های ترسناک شما می‌توانید انواع فیلم‌ها را باکیفیت مختلف و با داستان‌های متنوع مشاهده نمایید که پیشنهاد می‌کنیم سری به این سایت زده و از فیلم‌های مختلف آن دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کمدی

فیلم کمدی یا خنده‌دار که یکی از ژانرهای فیلم‌ها محسوب می‌شود که در آن از عناصر طنز و شوخ‌طبعی استفاده می‌شود.این فیلم‌ها معمولاً پایان خوشی دارند البته به جز کمدی سیاه که معمولاً پایان تلخی دارد. این ژانر از فیلم‌ها یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های فیلم در دنیا شناخته می‌شود که بر خلاف دیگر ژانرها تکیه بر بازیگران و ستارگان دنیا دارد .بسیاری از هنرمندان با استفاده از استندآپ کمدی وارد صنعت فیلم‌سازی می‌شوند. فیلم‌های کمدی بسیار خنده‌دار بوده و سعی در ایجاد خنده بر روی لبان تماشاگر دارند.

هدف و داستان فیلم کمدی

فیلم کمدی یا نمایش خنده‌دار که هدف خنده و تفریح بوده ولی در قالب این مسائل به حقیقت جامعه نیز می‌پردازد .در کمدی شخصیت قهرمانان و شکست‌های آنها بیشتر جنبه فان و شادی دارد و معمولاً تماشاگر به آنها توجه جدی نمی‌کند . نویسنده‌های طنز باید از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار باشند زیرا خندان انسان‌ها کار بسیار سختی است .در فیلم‌های سینمایی کمدی هدف فقط خنداندن تماشاگر بوده و تضاد موجود در روند شکل‌گیری فیلم و کنش‌ها و واکنش‌ها باعث می‌شود تلاش نماید تا خنده را بر لبان تماشاگر ایجاد نماید.

انواع فیلم کمدی

کمدی انواع مختلفی دارد که بیننده باید آنها را بشناسد. معمولاً سطح توقع افراد از فیلم‌های کمدی بسیار بالاست و اگر حوصله آنها را سر ببرد یا از لحاظ ارزشیابی و نمره در سطح پایینی قرار بگیرد، آن فیلم از دیدگاه‌ها و نظرات کاربران بسیار ترد خواهد شد .فیلم‌های کمدی پیام‌آور نکات خلاقی، اجتماعی و حتی گاهی سیاسی نیز می‌باشند .کمدی انواع مختلفی دارد که شامل کمدی رمانتیک یا خنده‌دار – عاشقانه که در آن با داستان‌های طنز به مسائل و ماجراهای عاشقانه می‌پردازند.

کمدی درام

نوع دیگر کمدی درام می‌باشد که افرادی قوانین اخلاقی و اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و مورد تمسخر قرار می‌گیرند و نویسنده از بی‌نظمی‌های اجتماعی به‌نوعی انتقاد می‌نماید و افراد دغل‌کار جزو قهرمانان این نوع کمدی محسوب می‌شوند و معمولاً سرنوشت خوبی ندارند.

کمدی رفتاری

کمدی رفتاری که به اعمال و رفتارهای قهرمانان می‌پردازد و تأثیرات خنده‌دار آن در پی مکالمات مابین شخصیت‌های احمق می‌باشد. معمولاً فیلم‌ها با اثر هنری خنده را بر روی لبان شما می‌نشاند و این سبک از فیلم‌ها به شیوه خنده داری ارائه می‌شوند و در کمدی شخصیت که در آن ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری قهرمانان خلاف عرف جامعه بوده و به شیوه اغراق‌آمیز بزرگ‌نمایی می‌شود و موردتوجه و نقد جامعه است.

کمدی موقعیت

همچنین کمدی موقعیت که در آن حاصل گرفتار آمدن قهرمان در شرایط نطلبیده و گاهی مترادف با موقعیتش را بازگو می‌کند. در سینما نمونه‌های موفقی از این نوع کمدی تولید شده است. اگر به دنبال دانلود فیلم کمدی و خنده‌دار خارجی با دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی چسبیده هستید قطعاً عصر مووی یکی از بهترین مراجع دانلود انواع فیلم‌ها با ژانر کمدی و طنز است. که به‌راحتی با مراجعه به این سایت با لینک‌های مستقیم آنها را دریافت و تماشا کنید که امیدواریم لذت ببرید.

دانلود فیلم در عصر مووی

شما علاقه‌مندان به دانلود فیلم 2022 جدید با ژانرهای مختلف نظیر اکشن، ماجراجویی، هیجان‌انگیز، ترسناک، کمدی، خانوادگی می‌توانید به‌آسانی به عصر مووی مراجعه نموده و انواع فیلم جدید را دانلود نمایید. معمولاً کاربران علاقه‌مند به فیلم‌های خارجی بسیار زیاد است که در زمان اوقات فراغت و تفریح خود می‌خواهند جدیدترین فیلم‌های روز دنیا را مشاهده نمایند.

اغلب فیلم‌ها در عصر مووی با دوبله فارسی یا به‌صورت زیرنویس فارسی چسبیده هستند که به علت راحتی کاربران به این مدل قرار گرفته و به‌راحتی می‌توانید فیلم را با حافظه فلش یا هارد اکسترنال به تلویزیون یا مکان‌هایی که نیاز به پخش آنها دارید منتقل نمایید. فیلم‌های خارجی جدید از سایت عصرمووی داستان‌های مختلف و جدیدی دارد که داستان هرکدام در هر پست مربوطه در وب‌سایت قرار خواهد گرفت که علاوه بر داستان آن می‌توانید پیش‌نمایش یا تریلر فیلم مورد نظرتان را نیز مشاهده نمایید حتی دیدگاهتان را در این زمینه برای آن فیلم موردنظر ثبت نمایید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟