رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

آیا می خواهید مبلمان فیروزه ای را در فضای زندگی خود بگنجانید ؛ اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام رنگ ها با این رنگ سازگارترند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید ، در این مقاله بهترین ایده ها را پیدا می کنید. با ما همراه باشید.

ترکیب رنگ فیروزه ای

فیروزه ای ، رنگی است که نام خود را از سنگی قیمتی به همین نام گرفته است. اگرچه برخی تصور می کنند این رنگ همان آبی روشن یا حتی آبی است ؛ اما باید به تفاوت رنگ آبی آن اشاره کنیم. فیروزه ای مقداری سبز در خود دارد. اگر می‌خواهید به تناژ گرم ‌تری برسید ، حتی می ‌توانید با تناژ زرد در این رنگ مواجه شوید.

واقعیت دیگری که باید بدانید این است که به راحتی می توانید فیروزه ای را با هر رنگی ست کنید. در ادامه10 رنگی را که در دکوراسیون شما به بهترین وجه با مبلمان فیروزه ای شما هماهنگ می شوند ، بررسی کرده ایم.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ مرجانی برای ظاهری جذاب

رنگ مرجانی را به عنوان اولین رنگی که می توانید با مبلمان فیروزه ای در دکوراسیون منزل خود ست کنید در نظر بگیرید. می توان گفت که این رنگ در دسته صورتی قرار دارد. با این حال ، وقتی کمی روی رنگ تمرکز نمایید ، رنگ نارنجی را در آن احساس می کنید.

با هماهنگ کردن مبلمان فیروزه ای خود با رنگ های مرجانی می توانید ظاهری چشم نواز داشته باشید. مهمترین دلیل این امر این است که هر دو رنگ ظاهری روشن دارند.

لیست قیمت 39 مدل کیف چرم زنانه اورجینال + خرید اینترنتی

نارنجی برای ظاهری مکمل

گزینه دیگری که می توانید با مبلمان فیروزه ای انتخاب کنید رنگ های نارنجی است. یکی دیگر از ویژگی های مشابه نارنجی به عنوان رنگ مکمل فیروزه ای این است که هر دو رنگ می توانند فضایی سرزنده و مفرح در طراحی خانه ایجاد کنند. به همین دلیل با فرصت دادن به این دو رنگ در کنار هم می توانید دکوراسیونی روشن داشته باشید.

وقتی از این رنگ ها در کنار هم استفاده می کنید ، چیزی که باید به آن توجه کنید استفاده از ترکیب کوچک تر و ساده تری است. در غیر این صورت ، تسلط هر دو رنگ می تواند خسته کننده شود. شما می توانید با جزئیات کوچک از قدرت این دو رنگ بهره ببرید و در عین حال ظاهری حیاتی در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

برای مثال ، می‌ توانید رنگ ‌های فیروزه ‌ای و نارنجی را برای بالش ‌هایی که روی مبلمان خود در اتاق نشیمن ، پاسیو یا تراس قرار می‌ دهید ، انتخاب کنید. به این ترتیب با بودجه اندک تفاوت زیادی ایجاد کرده اید.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

سفید برای سبک ساحلی

فیروزه ای رنگی است که می تواند ما را به یاد دریا بیاندازد. با تزیین مبلمان فیروزه ای همراه با رنگ سفید می توانید در هر ماه از سال از حس شن های گرم و تناژهای باشکوه رنگ دریا در خانه خود لذت ببرید. مطمئنا یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد فضای ساحلی در دکوراسیون خانه هایتان رنگ فیروزه ای است.

شما می توانید یک اتاق مبله سفید را با محصولات مکمل مانند بالش فیروزه ای ، فرش ، پرده یا اکسسوری های کوچک تزئین کنید. گزینه دیگر می تواند گنجاندن فیروزه در رنگ های دیوار باشد. اگر می خواهید از رنگ فیروزه ای و سفید در کنار هم در آشپزخانه و حمام استفاده کنید ؛ این دو رنگ را در کابینت ها ترکیب نمایید.

رنگ چوب برای یک فضای آرام

می توان گفت که فیروزه ای یک انتخاب عالی برای ست کردن با هر سایه ای از چوب است. به همین دلیل کسانی که مبلمان چوبی زیادی را در دکوراسیون منزل خود گنجانده اند ، با انداختن چند محصول فیروزه ای در این بین ، هارمونی باشکوهی به دست می آورند.

تا زمانی که از ظاهر طبیعی چوب دور نشوید ، مطمئن باشید که در ترکیب با مبلمان فیروزه ای ، فضای دلپذیری ایجاد خواهد شد. در حالی که فیروزه ای و رنگ چوب را با هم ترکیب می ‌کنید ، با درج جزئیات چرم فیروزه‌ای ، استایل زیبایی به دست خواهید آورد.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

آبی یا سبز برای ظاهری زنده و هماهنگ

اگر می خواهید در خانه خود ظاهری سرزنده و هماهنگ داشته باشید ، در استفاده از مبلمان فیروزه ای با آبی ، سبز و یا حتی هر دو تردید نکنید. بسیاری از طراحان داخلی از ترکیب این رنگ ها نه تنها برای شادابی بیشتر دکوراسیون ، بلکه برای افزایش انرژی مثبت در فضای زندگی خود استفاده می کنند.

خرید41 مدل کوله پشتی کودک فانتزی + قیمت ارزان

استفاده از این رنگ ها در کنار هم برای مکان های استراحت بسیار آرامش بخش خواهد بود. این 3 رنگ به شما کمک می کند تا سریع بخوابید و وقتی از خواب بیدار می شوید و روی این رنگ ها تمرکز می کنید احساس شادابی خواهید کرد. همچنین ، زمانی که احساس خستگی می ‌کنید ، این ترکیب رنگ را مرور کنید تا چشمانتان آرام شود.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

سایه های زرد برای یک فضای دلپذیر

رنگ دیگری که برای ست کردن با مبلمان فیروزه ای مناسب بوده زرد است. مطمئن باشید برای افرادی که دوست دارند محیط زندگی رنگارنگ داشته باشند ، ترکیبی مناسب خواهد بود ؛ نه تنها به این دلیل که با هم هماهنگ به نظر می رسند ، بلکه به این دلیل که هر دو فضای دلپذیری ایجاد می کنند.

همچنین هنگامی که با مبلمان فیروزه ای در اتاق نشیمن ترکیب شود ، کنتراست قابل توجهی ایجاد می کند. با انتخاب این دو رنگ می توانید دکوراسیونی روشن داشته باشید.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

قرمز برای ظاهری موثر

افرادی که همیشه می خواهند جلب توجه کنند ، البته از چشمگیرترین رنگ یعنی قرمز در دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. با این حال ، کسانی که می خواهند وزن قرمز را کمی سبک نمایند و حرکت بیشتری به وسط آن بیافزایند ، بهتر است رنگ قرمز و فیروزه ای را ترکیب کنند تا فضایی سرزنده و چشمگیر ایجاد کنند.

رنگ طلایی برای یک احساس جذاب

یکی از رنگ هایی که مبلمان فیروزه ای را بیش از آنچه هست شیک و جذاب می کند طلایی است. ترکیب این دو رنگ می تواند حسی جذاب ایجاد نماید. اگر از نحوه استفاده از رنگ های فیروزه ای و طلایی می پرسید ، بهتر است مبلمان فیروزه ای خود را با محصولات تزئینی با رنگ های طلایی ترکیب کنید. کسانی که دوست دارند دکوراسیون کلاسیک داشته باشند ، رنگ های طلایی را روی مبلمان خود با رنگ فیروزه ای لوازم منزل مانند میز و گلدان ترکیب کنند.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ خاکستری برای ظاهری زیبا

رنگ دیگری که مبلمان فیروزه ای را می توان با آن ست کرد خاکستری است که خیلی ها مخصوصا در اتاق نشیمن شان زیاد از آن استفاده می کنند. شما می توانید با خیالی آسوده از این دو رنگ که در کنار هم ظاهری شیک ارائه می دهند در دکوراسیون خانه خود استفاده نمایید. اگرچه هنگام استفاده در کنار هم جلوه ای تیز ایجاد می کنند ؛ اما در برخی از دکوراسیون ها نیز می توانند محیطی آرام ایجاد نمایند.

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

مشکی برای ظاهری برجسته

می توان گفت آخرین و شاید بهترین رنگی که می توانید با مبلمان فیروزه ای ست کنید مشکی است. چه کسی می تواند ادعا کند که ترکیب سرزندگی فیروزه ای و اشرافیت رنگ مشکی به نتایج عالی نمی رسد؟ شما می توانید این دو رنگ را در آشپزخانه و حمام خود ترکیب کرده و همچنین در هر اتاق از خانه خود از آنها استفاده کنید.

تصاویر بیشتر:

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

لیست قیمت 40 مدل ماگ سفری زیبا و کاربردی + خرید اینترنتی

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

 رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

رنگ های سازگار با مبلمان فیروزه ای

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
lسِت مبلمان راحتی نیم دایره در اتاق نشیمن و پذیرایی ، ایده‌های جدید و جذاب برای رنگ آمیزی مبلمان منزل ، تزیین میز وسط مبلمان با گلدان و مجسمه های شیک ، دکوراسیون دفتر کار با مبلمان اداری ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)