صنعت تابلوسازی و تابلو چلنیوم

می دانیم که هر فرد برای معرفی شغل و خدمات خود به یک تابلوسازی حرفه‌ای نیاز دارند که با در نظر گرفتن نوع کار و خدمات بتواند با ارائه تابلو روان ، تابلو چلنیوم و … بیشترین اثرگذاری را روی متقاضیان داشته باشد. در نتیجه میتوانیم بگوییم که تابلوسازی به یک نیاز رقابتی در فروشگاه‌ها تبدیل گردیده که با پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت های فرد نیز مدرن میگردد و باغث رونق تابلوسازی و تابلو سازان در بازار شده است.

صنعت تابلوسازی و تابلو چلنیوم

تعریف تابلو سازی

حال در تعریف تابلو سازی باید گفت که تابلوسازی در حقیقت  هنر ادغام خطوط رنگ و نورپردازی میباشد و با ایده‌های خلاقانه ، یک اثر هنری تبلیغاتی موثری را میتوان ایجاد کرد. در تعریف شغل تابلوسازی هم باید گفت که تابلو سازی  از صنوف خدماتی به شمار می آید که راه‌اندازی هر کسب‌وکاری نیازمند به کمک تابلوسازان و تابلو سازی ها است.

تابلو سازي يك روش نافذ برای تبلیغ و دیده شدن در حوزه کار میباشد. در تابلوسازی با نصب يك تابلو سر درب محل مورد نظر جدا از معرفی و دیده شدن سبب میگردد در صورت رعایت اصول و نکات اساسی در تابلوسازی یک تبلیغات موثر و سازنده ای را کرده باشید که قطعا به نوعی سرمایه گذاری برای شما محسوب میشود.

صنعت تابلوسازی و تابلو چلنیوم

صنعت تابلوسازی چیست؟

تابلوسازی ها اغلب به شکل بیلبورد در میدان و گذرگاه و بزرگراه‌ها و… نصوب میگردند به این دلیل که در معرض توجه عموم قرار بگیرد. تابلوسازی از اسباب  تبلیغاتی میان عموم مردم هستند که به طور فزاینده ای رواج یافته است آن هم به صورتی که تابلوسازی  برای کسب و کارها  یک هزینه به حساب نمی آید چرا که نوعی سرمایه‌گذاری در حوزه کسب و کار محسوب میگردد.

مزیت های صنعت تابلوسازی

از نخستین مزایای تابلو سازی این است که این امکان وجود دارد تا با سرمایه کمی این شغل را آغاز نمایید

صنعت تابلو سازی نیز حاشیه سود و بازدهی زیادی را دارد

بازار کار برای صنعت تابلوسازی با وجود رقابت های زیادی که دارد همیشه پر رونق بوده و متقاضیان خاص خود را دارد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم چیست ؟

در ابتدا توضیح مختصری را از تابلو چلنیوم برای شما آورده ایم که به نوعی از تابلوهای تبلیغاتی گفته میشود که به کمک رول چلنیوم در ابعاد 7، 9 و 11 سانتی متری در تولید گشته و روانه بازار میگردند.  از رول های چلنیوم بمنظور ساخت لبه ها و نیز  پلکسی گلاس شفاف در طیف رنگی متنوع خصوصاً بوِزه رنگ طلایی ، مشکی و نقره ای ،برای طراحی رویه حروف برجسته چلنیوم بکار گرفته میشوند.

صنعت تابلوسازی و تابلو چلنیوم

تفاوت اساسی بین تابلو چلنیوم و سایر تابلوهای تبلیغاتی در چیست ؟

هر یک از حروف  برجسته در تابلو چلنیوم به طور مجزا طراحی گشته اند و نیز محفظه ای جداگانه را به خود اختصاص داده اند که این تابلو چلنیوم روکشهایی را برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل حروف داراست که این موضوع منجر گشته درون حروف همیشه به طور چشمگیری براق و درخشان باشد. تابلو چلنیوم در واقع تنها تابلو تبلیغاتی میباشد که نور درون حروف را در انواع اشکال از جمله  ستاره ، الماس ، دایره و یا کریستال اجرا کرده و به نمایش درمی آورد.

از مزیت های تابلو چلنیوم

  • دارای جنبه تبلیغاتی و ظاهری زیبا میباشد
  • هماهنگی در تابش نور تابلو
  • طول عمر بالای تابلو حروف چلنیوم
  • استحکام تابلو دنسبت به هوای سرد و گرم
  • دارا بودن نوار اسفنجی گردگیر که از نفوذ گرد و غبار و باران به داخل آن جلوگیری میشود

تابلوهای حروف چلنیوم دارای رویه ای از دو جنس چینی و اصلی میباشد که بایستی دقت کنید جنس چینی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و بخاطر تغییرات آب وهوایی و نور خورشید نیز دچار تغییر رنگ میگردند و از دیگر مواردی مه بایستی به آن اشاره کرد این است که کیفیت لبه ها در جنس چینی ثابت نبوده و از براق بودن آن کم میشود. اما در نوع اصلی این تابلو هم طیف رنگی گسترده و بیشتری را داریم و هم تابلوها از استحکام بالاتری برخوردار میباشند.

از انواع تابلو حروف چلنیوم میتوانیم به چلنیوم پانچی ، چلنیوم کریستالی ، لترمکس و چلنیوم ساید اشاره کنیم.تابلو چلنیوم در بازار دارای برجستگی های گوناگونی بوده و با ضخامت های متفاوتی هم ساخته می شوند. در اکثر موارد، برجستگی لبه ،حدود 11 سانتی متر بوده و همچنین لبه های 9 و 7 سانتیمتری آن نیز در بازار وجود دارد. اغلب طیف رنگ های طلایی، مشکی و استیل در تابلو چنلیوم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟