سرعت کارایی سایت

سرعت کارایی سایت مردم اغلب حوصله‌ی منتظر بودن را ندارند و وقتی یک سایت به سرعت باز نشود ممکن است از دیدن آن صرف‌نظر کنند و زیبایی و کیفیت مطالب سایت شما ارزش خود را از دست خواهد داد عوامل متعددی روی سرعت سایت تأثیرگذار است سایت فوق‌العاده‌ای داشته باشید اما کسی نتواند آن را پیدا کند یک وب‌سایت می‌تواند بازدیدهای زیادی را از طریق موتورهای جستجو بدست آورد به شرط آنکه در نتایج گوگل حضور داشته باشد و این مستلزم انجام تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت سئو است سایت‌های حرفه‌ای و فعال همیشه در حال بروزرسانی محتوا هستند چرا که بروزرسانی سایت را زنده نگه می‌دارد. storetrade.ir 09307326632

سرعت کارایی سایت

سایت های نمایندگی یا شعبه

طراحی سایت فقط به چند دسته تقسی نمیشوند هرکدام از صنف ها ویژگی دارند که در طراحی باید رعایت گردد به ویژه در طراحی شعبه یا نمایندگی یک مرکز خرید و فروش خودرو که تفاوت هایی با هم دارند شعبه می‌توان گفت که یکی از واحدهای شرکت اصلی مادراست شعبه برای گسترش فعالیت‌های شرکت اصلی و معمولا در مناطقی که فاصله‌ زیادی دارد ایجاد می‌شود. شعبه به خودی خود واحد مستقلی نیست و حدود اختیارات و فعالیت‌هایش توسط شرکت اصلی تعیین می‌شود و تحت نظر آن است نمایندگی خودرو شخصیت مستقلی از شرکت اصلی دارد و پاسخگوی تمامی فعالیت‌هایی است که در محل نمایندگی انجام می‌شوند.

شعبه واحد مستقلی نیست و در واقع یکی از واحدهای شرکت اصلی است که برای دسترسی آسان‌تر مشتریان به خدمات ارائه شده توسط شرکت مادر تاسیس می‌شود در‌حالی‌که نمایندگی شخصیتی مستقل دارد و به عنوان یک واسطه اقدام به فعالیت می‌کند برای ثبت شعبه باید جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده تشکیل شود و پس از موافقت شرکا و تنظیم صورتجلسه به عنوان تغییرات شرکت به ثبت برسد. اما در نمایندگی شخص حقیقی یا حقوقی مستقل با انعقاد قرارداد نمایندگی انجام بخشی از موضوع و وظایف شرکت اصلی اعم از داخلی یا خارجی را برعهده می‌گیرد مسئولیت حقوقی شعبه بر‌عهده شرکت اصلی مادر است یعنی اگر شعبه فعالیتی غیر‌قانونی یا غیر‌مرتبط با شرکت اصلی انجام دهد یا اشتباهی رخ دهد شرکت اصلی مسئول و پاسخگو است اما نمایندگی به دلیل شخصیت مستقلی که دارد خودش پاسخگوی تمامی فعالیت‌هایی است که انجام می‌دهد و شرکت اصلی مسئولیتی ندارد.

سرعت کارایی سایت

سایت دانلود دوره

فروش دوره آنلاین از کاربرد های مهم سایت های دانلودی و آموزش محور میباشد شما استخدام یک شرکت هستید در یک یا دو مورد تخصص دارید همان هارا در سایتتان قراردهید و به عنوان دوره آموزشی بفروشید شخصی که متخصص فوتوشاپ است میتواند فایل ها یا آموزش خود را در انجا قرار دهد و اگر هم طراح سایت باشد خودش سایت مناسب خود را طراحی میکند و در سایر موارد از طراح میتوانید کمک بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های یک دوره آموزشی آنلاین خوب تاثیر گذار بودن آن است چنین دوره ای مهارت ها توانایی ها و آموخته هایی را که دانشجو در پایان دوره به دست آورده شناسایی کرده و به دنبال آن فعالیت هایی را برای توسعه و پیشرفت دانشجو در آن زمینه ها پیش بینی می کند .

از ویژگی های دیگر یک دوره آموزشی آنلاین خوب داشتن یک استاد قابل اتکا و فعال است که از دانشجو مراقبت کرده و به او حس همدلی و اعتماد را القا کند‌ چنین استادی درک این را دارد که دانشجویش ممکن است زندگی شخصی فراتر از این دوره ها داشته باشد نه تنها بسیاری از دانشجویان در دوره های دیگری شرکت می کنند بلکه ممکن است وظیفه مراقبت از دیگران را نیز بر عهده داشته و یا دارای شغلی برای تأمین هزینه های زندگی خود باشند. یک دوره آموزشی آنلاین مفید لذت یادگیری را دو چندان کرده و دانش آموزان را ترغیب به ارتقا مهارت توانایی و دانش خود می کند اینگونه یک کلاس آنلاین از نظر روانشناختی چالش بر انگیز می شود .

آموزش‌ خودیاری فنی آموزش‎هایی که به‌منظور ارتقای فرهنگ و مهارت‌های فنی جامعه صورت می‌گیرد تا آحاد جامعه بتوانند از هر نوع وسیله ابزار دستگاه‌ها و وسایل خانگی مورد استفاده خود حداکثر بهره‌برداری را به‌عمل آورند آموزش‌های مبتنی بر صلاحیت آموزش‌هایی که تمام یا بخشی از محتوای آن با هدف ارتقای شایستگی‌ها توانمندی‌ها و مهارت‌های مرتبط با شغل طراحی می‌شود این آموزش‌ها به صورت تخصصی ارائه می‌شود آموزش‌های نیمه حضوری شیوه‌ای از آموزش که بخشی از آن در کلاس درس و بخشی دیگر از راه دور و از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود آموزش‌های همدلی نوعی از آموزش که عموما برای افزایش تعامل فهم مشترک و ارتباط همدلانه بین افراد انجام می‌شود.

سرعت کارایی سایت

سامانه نوبت دهی اینترنتی

نوبت دهی فقط برای سایت های درمانی نیست البته که در اینجا صرف زمان نشستن در درمانگاه ها زمان خوشایندی نیست و وجود یک سامانه نوبت دهی آنلاین میتواند در وقت افراد صرفه جویی کند و هم در زمان ویزیت در مابقی کارها هم نوبت دهی در تعمیرات آرایشگر ها رستوران تشریفات این سامنه نوبت دهی اینترنتی کاربرد خودش را دارد.

دشواری های نوبت دهی به صورت سنتی برای بیماران و پزشکان عدم هماهنگی و زمان بندی آن بود نوبت دهی به صورت سنتی برای بیماران دشوار بود آن ها یا زمانی برای تماس گرفتن پیدا نمی کردند و یا خط کلینیک اشغال بوده و یا مشکلات دیگر اما با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین تمامی این مشکلات از بین رفت همچنین دیگر به وجود شخصی که همه تلفن ها را پاسخ دهد و زمان بندی ها را انجام دهد دیگر نیازی نیست درطراحی سایت نوبت دهی پزشکی همه چیز کاملا واضح است و بیمار به راحتی می تواند از پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرد و در زمان اطلاع رسانی شده و ثبت شده خودش در کلینیک و یا مطب آن پزشک حضور یابد. در نوبت دهی سنتی شاهد این موضوع بوده ایم که بیماران مجبور بودند به صورت حضوری مراجعه کنند تا نوبت خود را دریافت کنند اما با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی برای خود می توانید از مراجعه حضوری بیماران جلوگیری کنید.

وب های جامع درمانی

در وب سایت جامع درمانی پزشکان را بر حسب مواردی همچون تخصص جنسیت و یا سطح تخصص تفکیک کنند تا به پزشک مورد نظر خود دسترسی راحت تری داشته باشند یک جدول ساعات کاری پزشکان برای کاربران خود فراهم کنید تا آن ها بتوانند ساعات کاری پزشک مورد نظر خود را مشاهده کنند.

امکان ایجاد درگاه پرداخت به صورت آنلاین نیز وجود دارد از این طریق بیماران می‌توانند ویزیت خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند هم‌چنین می‌توان با راه اندازی سیستم ارسال پیامک و یا ایمیل تایید نوبت آدرس و اطلاعات تماس را به بیمار اطلاع داد در این صورت بیمار برای اطمینان از نوبت خود نیاز به تماس تلفنی با مطب نخواهد داشت استورترید.

بیمارانی که پرداخت ویزیت را انجام داده اند با سایر بیماران که در صف پرداخت هستند تفکیک کنیم همچنین قابلیت کنسل کردن نوبت و یا تعویق آن به عهده خودتان است که این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار دهید یا خیر.

تمامی افرادی که به سایت شما وارد می شوند می توانند به دسته تقسیم شوند دسته اول کاربر های عادی هستند که صرفا یک بازدید کننده هستند دسته دوم کاربرانی هستند که در سایت شما به عنوان بیمار ثبت نام کرده اند و دسته سوم مدیران سایت شما می باشند شما می توانید برای هر کدام از این دو دسته ی آخر سطح دسترسی تعیین کنید تا به همه وبسایت دسترسی نداشته باشند و یا قابلیت تغییر را نداشته باشند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟