ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

فضاهای سبز وسیع ، درختچه ها و مزارع زیبا ، چمنزار بسیار سبز ، تخت گل ، دکوراسیون باغ زیبا یا پرچینی که به زیبایی چیده شده است ، انجام کارهای محوطه سازی یا حتی چیدمان تراس به زیباسازی باغ شما کمک می کند. محوطه سازی باغ می تواند یک گوشه کوچک واقعی از بهشت ​​را برای شما به ارمغان بیاورد و پس از نهایی شدن کار ، فضاهای منحصر به فردی ایجاد کند. اما قبل از هر چیز، شما باید دقیقاً نیازها و خواسته های خود را تعریف کنید. برای این کار تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

راه حل های زیادی برای دکوراسیون باغ وجود دارد ؛ مانند ساخت تراس ، آشپزخانه در فضای باز ، محیطی باشکوه برای استخر شنا و … باغ خود را شخصی سازی نمایید تا فضای بیرونی خود را دلپذیر ، دوستانه و کاربردی کنید. همچنین پوشش گیاهی (گل ها ، درختان ، ایجاد باغ سبزی و غیره) یا نصب عناصر تزئینی و کاربردی مانند مبلمان باغ به شما این امکان را می دهد که چیدمانی مناسب ایجاد کنید.

برای دکوراسیون باغ بسته به سطح خارج از خانه ، نوردهی ، کیفیت زمین ، خواسته ها یا بودجه خود ، می توانید یک محوطه سازی در فضای باز را توسط یک منظره ساز انجام دهید و موارد زیادی را نصب کنید.

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده 1- یک باغ محوطه سازی شده

یک فضای سبز محوطه سازی شده در دکوراسیون باغ ایجاد نمایید تا از مزیت کامل باغ خود استفاده کنید. افزودن گیاهان ، چمن و درختان برای محوطه سازی باغ شما با فضای سبز یک مزیت واقعی است که به شما امکان می دهد از فضای بیرون خود نهایت استفاده را ببرید.

ایده 2- ساخت یک تراس

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که نمای بیرونی داشته باشید ، هیچ چیز بهتر از ساخت تراس چوبی یا بتنی نیست که از آن بهره کامل ببرید. این یک فضای نشیمن اضافی بوده که به خانه شما متصل است. تراس در دکوراسیون باغ ، مکان ایده آلی برای لذت بردن از آب و هوای خوب است!

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده 3- یک آشپزخانه تابستانی نصب کنید

آیا برای دکوراسیون باغ خود به آشپزخانه تابستانی فکر کرده اید؟ برای استفاده حداکثری از باغ خود و روحیه دلنشین تراس ، ساخت یک آشپزخانه کاملاً مجهز و کاربردی در فضای باز به شما پیشنهاد می شود.

ایده 4 – راه اندازی یک استخر شنا

ایجاد یک استخر شنا ارزش افزوده واقعی برای ملک شما به ارمغان می آورد. استخر شنا علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون باغ برای خنک شدن در تابستان نیز محشر است.

ایده 5- دیوار حصاری بسازید

ساختن دیوار حصاری به شما این امکان را می دهد که در باغ خود کمی حریم خصوصی بیشتری داشته باشید. همچنین حصار با پیچیده تر کردن نفوذ ، امنیت خانه شما را تضمین می کند. ساخت دیوارهای بتنی ، نرده های آهنی یا فولادی … در دکوراسیون باغ به لطف انتخاب گسترده ای از طرح ، مواد و پرداخت ها می تواند برای تزئین باغ شما نیز استفاده شود.

لیست قیمت 39 مدل کاور ایرپاد ۲ با کیفیت و ضد ضربه + قیمت عالی

ایده 6- دروازه ای برای محدود کردن باغ شما

أنواع درب آهنی ، پی وی سی ، چوبی ، برقی یا دروازه کشویی مطابق با خانه و بودجه شما وجود دارد. دروازه یک شی کاربردی است که امنیت خانه شما را تضمین می کند و جنبه زیبایی را به نمای بیرونی شما می بخشد.

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

کارگاه باغ

کارگاه باغ یا سوله باغ یک ساخت مفید و کاربردی است که به ابزار باغبانی یا سایر تجهیزات فضای باز اختصاص داده شده است. شما قادر خواهید بود ضمن محافظت از اشیاء خود در برابر آب و هوا ، فضای داخلی خود را شلوغ کنید.

چیدمان جلوی خانه

آیا می خواهید فضای بیرونی را توسعه دهید که به خانه دسترسی پیدا می کند؟

یک محوطه چمن در جلوی خانه ایجاد کنید- برای خوشامدگویی به دوستانتان ، هیچ چیز مانند یک دکوراسیون طبیعی به لطف پوشش گیاهی برای آرایش و تزئین جلوی خانه نیست.

چند درختچه جلوی خانه بکارید- چند درختچه کم ارتفاع در جلوی درب ورودی بکارید تا مسیر منتهی به درب ورودی خود را مشخص کنید. این کار ، حجم را به ارمغان می آورد و به زیبایی ورود مهمان را همراهی می کند.

محوطه سازی جلوی خانه – فنگ شویی یک هنر اجدادی است که می تواند کاملاً جای خود را در مقابل خانه شما پیدا کند. اجازه دهید منظره‌ ساز بستری از سنگریزه ، ماسه و آب را برای دکوراسیون باغ طراحی کند تا فضایی بی ‌نظم و آرام ‌بخش ایجاد شود. گذاشتن سکویی زیبا در جلوی خانه دعوتی برای ماندن در بیرون خانه تان خواهد بود. برای عصرهای تابستان چند چراغ باغ را برای فضایی دنج و گفت و گوهای بی پایان در لطافت شب در نظر بگیرید.

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

یک راهرو ایجاد کنید

برای رسیدن به خانه ، مهمانان شما کوچه ای را دنبال می کنند یا از چند پله بالا می روند؟ با سطوح مختلف یا پیچ و خم مسیر بازی کنید تا مسیر شگفت انگیزی را با گیاهان ارائه دهید. اگر فضای بزرگی در جلوی خانه خود دارید ، به نصب آبنما یا حوض فکر کنید.

محوطه سازی و فواید آن

محوطه سازی خانه ، ساختمان یا کانکس مجموعه ای از کارهایی است که برای زیباسازی دکوراسیون باغ و نمای بیرونی ساختمان یا تزیین آن لازم است. این امر شامل محوطه سازی ، ایجاد استخر و چیدمان آن ، ایجاد باغ هایی با نصب حصار یا تراس و بسیاری امکانات دیگر برای آراستن و دلپذیر ساختن محیط اطراف است. با انتخاب محوطه سازی می توانید؛

خرید 40 مدل سرویس خواب مهمان پرکاربرد و راحت + قیمت عالی

باغ خود را زیبا کنید و از روزهای آفتابی در آرامش لذت ببرید ؛

به لطف ساختن دیوار حصاری ، می‌توانید از حریم خصوصی برخوردار شوید ؛

با ایجاد تراس و آشپزخانه تابستانی این فضا را کاربردی تر کنید.

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

طراحی مدرن محوطه سازی خارجی دکوراسیون باغ

محوطه سازی در دکوراسیون باغ ، یک فعالیت سرگرم کننده است که تخیل و روحیه خلاق را تشویق می کند. هیچ چیز آزاردهنده تر از اندیشیدن به یک زمین متروک نیست که هیچ ایده ای به ما القا می کند.

اگر حتی به اندازه کافی خوش شانس باشید که به خانه ای نقل مکان کنید که در آن تصمیمات معماری قبلاً برای شما گرفته شده است ، باز هم می توانید خود را در وسط حیاط پر از گیاهان بیابید.

دلپذیر کردن فضای بیرون کار سختی نیست. ابتدا با شناسایی زمینی که دارید و ویژگی های خاص آن شروع می کنیم. زمین صاف است یا شیبدار؟ اگر زمین شما مسطح است ، تقریباً از هر متریالی می توان برای پوشش تراس استفاده کرد.

اگر زمین شیبدار دارید ، یک تراس معلق در نظر بگیرید. دومی در ارتفاع نصب می شود. برای برخی ، گاهی اوقات تنها گزینه لذت بردن از تراس در فضای باز است.

تصاویر بیشتر:

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

لیست قیمت 39 مدل قابلمه سرامیکی درجه یک

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

ایده های ما برای محوطه سازی باغ شما

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
راهنمای طراحی باغچه کاکتوس به روش اصولی و خلاقانه ، راهنمای طراحی باغچه ها بروی تراس و پشت بام ، طراحی و تزئین باغچه به سبک ژاپنی مناسب حیاط منازل مسکونی ، نحوه تزیین باغچه مدرن مناسب حیاط های کوچک و کم جا ،
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)