معرفی 7 برند مطرح و بهترین رادیاتور پنلی و پره ای

معرفی 7 برند مطرح و بهترین رادیاتور پنلی و پره ای

برندهای مختلفی انواع رادیاتورها را تولید و در بازار عرضه می‌کنند. برخی از محبوب‌ترین رادیاتورها انواع پنلی و پره ای هستند. انتخاب بهترین رادیاتور پنلی و پره‌ای برای تامین گرمایش محیط به‌خصوص در فصول سرد سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برندهای ایران رادیاتور و بوتان از برندهای قدیمی هستند که اکثر افراد آن‌ها را می‌شناسند. برندهای دیگری در کنار این تولیدی‌های قدیمی محصولات باکیفیت تولید می‌کنند. در این مقاله به معرفی ۷ برند مطرح در زمینه تولید رادیاتورهای پنلی و پره‌ای می‌پردازیم تا با سایر رادیاتورهای باکیفیت بازار نیز آشنا شوید.

۱. لورچ (LORCH)؛ از برندهای قدیمی تولید‌کننده رادیاتور در ایران

شرکت تولیدی لوچ از سال ۱۳۵۶ آغاز به تولید لوازم خانگی کرده است. یکی از محصولات محبوب این برند، انواع رادیاتورهای پنلی و پره‌ای است. شرکت لورچ همواره با بکارگیری نیروهای متخصص و همچنین به‌روزترین تکنولوژی‌ها همواره محصولات باکیفیتی را در بازار عرضه می‌کند. رادیاتور فولادی پنلی لورچ توسط خط تولید تمام اتوماتیک مجهز شده از کشور ایتالیا تولید می‌شود و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. از ویژگی‌های بارز انواع رادیاتور شوفاژ لورچ راندمان حداکثری آن‌ها است.

همچنین لورچ امکان تولید رادیاتور در طول و ارتفاع های مختلف به‌صورت سفارشی را برای کاربران فراهم کرده است. همه محصولات این برند با‌کیفیت رنگ بالا و پوشش منحصربه‌فرد نانو و رنگ سفید براق با چسبندگی بالا که مخصوص کارخانه لورچ است، تولید می‌شوند. رنج قیمت رادیاتورهای برند لورچ متفاوت است و قیمت بهترین رادیاتور پنلی آن نسبت به سایر محصولات موجود در بازار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

معرفی 7 برند مطرح و بهترین رادیاتور پنلی و پره ای

۲. ایران رادیاتور (iranradiator)؛ یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی

برند تولید لوازم خانگی ایران رادیاتور کار خود را ابتدا با تولید و ساخت رادیاتورهایی از جنس آلومینیوم در سال ۱۳۵۸ شروع کرده است. این برند به مرور زمان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پکیج و رادیاتور شناخته شد. در حال حاضر بخش بزرگی از بهترین رادیاتور پکیج‌های بازار ساخت شرکت ایران رادیاتور هستند و ازاین‌رو این برند را می‌توان به‌عنوان یکی از برندهای مطرح ایران نام برد.

یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی که توسط ایران رادیاتور تولید می‌شود، رادیاتورهای پره‌ای است که معمولا از جنس آلومینیوم هستند. از آنجایی که این رادیاتورها باردهی گرمایشی بسیار بالایی دارند، به‌عنوان بهترین رادیاتور پنلی در بازار شناخته می‌شوند. محصولات ایران رادیاتور دارای استاندارد iso 9001-2000، اینرسی حرارتی پایین برای پاسخ سریع به هر تنظیم کنترل و وزن سبک است که جابه‌جایی و حمل آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. شما می‌توانید انواع پکیج پره‌ای ایران رادیاتور را با تعداد پره‌های مختلف سفارش دهید. هزینه رادیاتورهای سفارشی براساس قیمت پره رادیاتور و تعداد آن‌ها محاسبه می‌شوند.

۳. رادیاتور بارلی؛ ساخت انواع رادیاتور با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه

شرکت سهند کارآزمای در سال ۱۳۸۴ برند بارلی را در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی راه‌اندازی کرد. رادیاتورهای بارلی در مدل پنلی طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. انواع رادیاتور پنلی بارلی از ورق فولادی به‌صورت پنل یک تکه طراحی و ساخته می‌شوند. یکی از ویژگی‌های رادیاتورهای بارلی، ظاهری شیک و مدرن آن‌ها است که آن‌‌ها را از سایر بهترین برندهای رادیاتور متمایز می‌کند. برند بارلی از بهترین مکانیزم‌های حرارتی به‌منظور افزایش عملکرد هرچه بیشتر رادیاتورها استفاده می‌کند.

همچنین محصولات بارلی با به‌کارگیری آلیاژ مناسب و نوع ساخت آن‌ها راندمان و بازدهی بسیار بالایی داشته و به‌راحتی محیط را گرم می‌کنند. برای استفاده از این رادیاتورها همچنین می‌توانید از پکیج‌های بارلی برای تکمیل سیستم گرمایش محیط موردنظر خود استفاده کنید. برای مشاهده قیمت پکیج بارلی و رادیاتورهای این برند، پیشنهاد می‌کنیم وبسایت اپسیلون کالا را مشاهده کنید.

۴. بوتان (butane)؛ برند قدیمی و باکیفیت ساخت لوازم خانگی و رادیاتور

شرکت بوتان در سال ۱۳۳۲ شروع به تولید لوازم خانگی و ساختمانی از جمله رادیاتور کرده است. این برند با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و تکنولوژی‌های به‌روز بهترین انواع بهترین رادیاتورها را از جمله رادیاتور پنلی و پره‌ ای را تولید می‌کند. رادیاتورهای پنلی انرژی بسیاری کمی مصرف می‌کنند و بدون سوزاندن اکسیژن، هوا را به بهترین حالت ممکن گرم خواهند کرد.

برند‌های مختلفی در دنیا در حال تولید رادیاتور‌های پنلی هستند. بوتان به‌عنوان تولیدکننده بهترین رادیاتور پنلی در ایران شناخته می‌شود. محصولات این برند با استفاده از استفاده از رنگ الکترواستاتیک تولید شده که ماندگاری بالایی دارند و به‌سادگی رنگ آن‌ها لب‌پر نخواهد شد. همچنین ضخامت پره‌های رادیاتور بوتان به‌گونه‌ای است که بر اثر ضربه‌های معمولی دچار آسیب نمی‌شوند.

۵. رادیاتورهای تاش؛ محصولی تولید کشور ایران و مطابق با استانداردهای جهانی

رادیاتورهای پنلی تاش تولید کشور ایران هستند که مطابق استانداردهای ملی و جهانی ساخته شده‌اند. این رادیاتور‌ها با کمترین حجم آبگیری، بازدهی بسیار مناسبی دارند. ظاهر رادیاتورهای پنلی تاش بسیار زیبا و مدرن بوده و قدرت بالایی هم در انتقال انرژی گرمایی به محیط اطراف خود دارند.
رادیاتورهای پنلی به دلیل تولید طبق استانداردها و معیارهای جهانی و همین‌طور تکنولوژی روز آلمان و ایتالیا، از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. همه رادیاتورهای پنلی تاش تحت استاندارد کیفی EN442 اروپا تولید می‌شوند و با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک، در شرایط تحت فشار، ۱۳ بار تست خواهند شد.

۶. رادیاتور آی‌ پن؛ ساخته شدن در کارخانه بوتان تحت لیسانس کشور ترکیه

رادیاتورهای آی پن محصول مشترک کشور ایران و ترکیه است که توسط کارخانه بوتان تحت لیسانس کشور ترکیه تولید می‌شود. برای تامین گرمایش محیط در کوتاه‌ترین زمان، رادیاتور آی پن از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. بازده حرارتی بالا، کیفیت ساخت مناسب، بدنه بادوام و مقاوم، نصب سریع و راحت، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و طراحی زیبا و مدرن را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های رادیاتور آی پن دانست.

۷. سپاهان؛ تولید تجهیزات گرمایشی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه

رادیاتور سپاهان از دیگر تجهیزات گرمایشی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است که در بازار تاسیساتی ایران به‌عنوان یکی از بهترین رادیاتورها شناخته می‌شود. رادیاتورهای برند سپاهان از کیفیت بسیار بالا، امکانات منحصربه‌فرد و راندمان گرمایشی بسیار خوبی برخوردارند. وجود دو مبدل حرارتی برای انتقال حرارت، امکان نصب شیرهای ترموستاتیک، اینرسی حرارتی بسیار پایین، طول عمر بالا و دوام بالای قطعات از ویژگی‌های مهم رادیاتور سپاهان بوده که این رادیاتورها را در بازار محبوب کرده است.

معرفی 7 برند مطرح و بهترین رادیاتور پنلی و پره ای

مقایسه و خرید بهترین رادیاتورهای برندهای معتبر از وبسایت اپسیلون کالا

در این مقاله، ۷ برند برتر و مطرح رادیاتور پنلی و پره‌ای معرفی شدند. انتخاب بهترین رادیاتور برای تامین گرمایش محیط نیازمند ارزیابی دقیق نیازها و شرایط محیط است. از برند‌های مطرح مانند لورچ، ایران رادیاتور، بارلی، بوتان، دمیرتاش، رادیاتور آی‌پن و سپاهان می‌توانید برای انتخاب رادیاتور پنلی و پره‌ای مناسب استفاده کنید. هر یک از این برندها ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی دارند که گرمای مطلوب محیط را تامین خواهند کرد.

برای مقایسه و خرید این رادیاتورها می‌توانید از طریق وبسایت اپسیلون کالا اقدام کنید. اپسیلون کالا یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید انواع رادیاتور، پکیج و سایر لوازم مربوط به سرمایش و گرمایش است که باکیفیت‌ترین محصولات را با بهترین قیمت عرضه می‌کند. این فروشگاه آنلاین امکان ارسال کالاها به سراسر کشور را فراهم کرده است. برای مشاهده کالاهای این مجموعه و خرید آنلاین وارد سایت به آدرس (epsilonkala.com) شوید.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟