درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب برای ویلا

درب های رایج امروزی که به درب های ضد سرقت معروف اند، در ابعاد کلی جایگزین درب های فرم قدیمی شده اند. درب های قدیمی به شکل انواع درب های چوبی و ساده بودند که با قفل و دستگیره ای معمولی و به کمک حفاظ آهنی آکاردئونی که به شکل درب و یا ریلی یافت می‌شد، امنیتی نسبی برای آن‌ها ایجاد می‌گشت.

درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب برای ویلا

پیش از روی کار آمدن انواع درب های ضد سرقت، استفاده از این درب های ساده در همه جا رایج بود و اکثرا در سایز های معمولی در ورودی واحدهای آپارتمانی استفاده می‌شد. اما درب های ضد سرقت انواعی دارند که جدا از ورودی واحدها، در مکان های دیگری مانند فضاهای باز، ویلا و ورودی ساختمان ها نیز قابل نصب هستند و ویژگی های متفاوت و جدیدی نیز ارائه می‌سازند. مجموعه دژ درب انواع درب های ذکر شده را با بالاترین کیفیت و اطلاعاتی کامل به مشتریان ارائه می‌دهد.

درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب برای ویلا

اهمیت درب ضد سرقت در ورودی ویلا و سایر مکان ها

درب ورودی به محوطه حیاط و یا پارکینگ و یا حتی حیاط یک ویلا و یا یک ساختمان، در معرض ناامنی ها و پدیده های آب و هوایی نظیر حرارتی حاصل شده از آفتاب در فصل گرما و یا رطوبت، خیس شدن و بارش باران در فصول بارندگی سال خصوصا در شمال ایران می‌باشد. استفاده از درب ضد سرقت در ورودی هر مکانی به دو دلیل لازم است.

  • امنیت: امنیت در درجه اول مهم‌ترین هدف نصب یک درب ضد سرقت است. می‌توان گفت نقش اصلی یک درب ضد سرقت، داشتن مقاومت در برابر ورود غیر مجاز است. از همین رو نصب آن در ورودی اصلی یک ساختمان و یا ویلا کاری عقلانی و درست است. معمولا برای ورودی های اصلی ویلا از درب های درجه یک استفاده می‌شود که امنیت به حداکثر برسد.
  • مقاوم در برابر باران / مقاوم در برابر آفتاب: پدیده های طبیعی تابش نور خورشید و گرما در استان های خشک کشور و همچنین بارش باران و رطوبت در شمال ایران سبب شده که درب های ورودی ویلا که در محوطه باز قرار دارند تحت تاثیر این شرایط قرار بگیرند. درب های ورودی قدیمی فلزی و یا چوبی بودند که بر اثر گرما درب های چوبی خشک و شکننده و درب های فلزی داغ و انقباض پیدا می‌کردند. همچنین بارندگی و رطوبت نیز به ویژه در شمال ایران، ممکن بود باعث باد کردن درب چوبی و یا زنگ زدن درب فلزی شود. اما درب ضد سرقت مقاوم در برابر باران و درب ضد سرقت مقاوم در برابر آفتاب و گرما با داشتن روکشی محافظ از اتفاقات ذکر شده در کنار داشتن امنیت و زیبایی جلوگیری می‌نماید.

درب های ارائه شده توسط مجموعه دژ درب دارای نمونه هایی با کیفیت و مقاومت بالا در تمام موارد ذکر شده می‌باشد.

درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب برای ویلا

تفاوت های درب ضد سرقت معمولی و درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب در ورودی ها

درب ضد سرقتی که در واحدها استفاده می‌شود، از لحاظ ماهیت و ساختاری و همچنین عملکرد امنیتی دارای شرایط و ویژگی های یکسانی با درب های ضد سرقت ضد آب و ضد آفتاب برای ویلا و سایر ساختمان ها می‌باشد. اما چیزی که میان این دو متفاوت بوده و آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌سازد، روکش درب ضد سرقت است.

از آنجایی که درب های ضد سرقت معمولی دارای جلوه های زیبایی نیز می‌باشند، و برای جنبه های ساختمانی طراحی شده اند دارای روکشی از جنس متریال ام دی اف، روکش چوب و یا روکش پی وی سی یا لمینیت می‌باشد. اگر این درب ها در معرض آفتاب و یا رطوبت و باران قرار بگیرند، بعد از گذشت مدتی روکش درب از حالت طبیعی خود خارج خواهد شد.
به همین دلیل روکش درب های ضد سرقت استفاده شده در فضاهای ورودی و ویلاها دارای روکش UV، و یا استیل مقاوم می‌باشند.

ویژگی های کلی درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب برای ویلا

هرآنچه که در بازار تقاضای بیشتری داشته باشد، قطعا نسبت به دیگر نمونه های موجود از کیفیت و کارایی بهتری نیز برخوردار است. درباره درب ضد سرقتی که برای ویلاها و ورودی ساختمان های مختلف استفاده می‌گردد نیز این موضوع برقرار است.
درب ها با روکش UV که بر اساس درخواست های زیاد دربازار به شکلی رایج برای ورودی های ویلا و انواع ساختمان ها ساخته می‌شوند، خاصیت ضد آب، ضد حرارت و نور را شامل شده و رضایت مندی بالایی را در کنار امنیت معروف درب های ضد سرقت به ارمغان می‌آورند.

همچنین در کشور چین نوعی درب ضد سرقت فلزی ساخته می‌شود که در این سال‌های اخیر بسیار در محیط های باز و ورودی ها از آن استفاده شده است. این درب ها دارای جنسی هستند که بعد از استفاده از در حدود مدت زمانی تقریبا یک سال، رنگ خود را تقریبا از دست داده و به هیچ عنوان برای استفاده در فضای باز و ورودی ها توصیه نمیگردد. به جای آن، که می‌توان به عنوان جایگزین این نوع درب استفاده کرد درب ضد سرقت تمام استیل است که دارای مقاومتی چندجانبه و خوب بوده و همچنین مناسب استفاده در فضاهای باز نیز می‌باشد.

مجموعه دژ درب، جدا از فروش انواع درب ضد سرقت برای ورودی واحد های ساختمانی و اداری و همچنین خدمات آنلاین و پس از فروش عالی، درب های ضد سرقت ضد آب و آفتاب برای ویلا و ورودی ها در فضاهای باز نیز تولید، وارد و عرضه می‌کند که کیفیتی بالا و تضمینی را دارا می‌باشند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟