گفتگوی متفاوت با موسس کلینیک دندانپزشکی زیبادنت

احسان باشریک هستم در مقطع کارشناسی به تحصیل در رشته مکانیک پرداختم و حدود 8 سال هست که در زمینه ارائه خدمات و تجهیزات دندانپزشکی مشغول به فعالیت شده ام. در ابتدای سال 99 ایده زیبادنت مطرح شد چرا که می خواهیم اولین کلینیک های دندانپزشکی تخصصی زنجیره ای در ایران را تاسیس کنیم و همین طور هدفمان ارائه بهترین خدمات و با کیفیت بالا می باشد.

گفتگوی متفاوت با موسس کلینیک دندانپزشکی زیبادنت

زیبا دنت برای چی به وجود آمد و ویژگی های زیبادنت چیه ؟

با وجود دندانپزشک های خوب در ایران کلینیکی که با شعبات زیاد بتواند استانداردهای روز را رعایت کند نداریم به همین دلیل بحث زیبادنت مطرح می شود همین طور خدمات پس از درمان در هیچ کلینیک یا مطب دندانپزشکی دیده نمی شود و همیشه بعد از درمان بیمار تنها می ماند اما کلینیک زیبادنت می خواهد بعد از درمان هم با بیمار همراه شود و با ارائه راهکارهای درمانی به آن ها در داشتن لبخندی زیبا کمک نماید. از ویژگی های بارز زیبادنت دیجیتال بودن و خدمات پس از درمان می باشد.

در سال های اخیر مساله دندانپزشکی زیبایی بسیار همه گیر شده به نظر شما این اتفاق می تواند مثبت باشد یا مانند عمل های زیبایی نگران کننده و خطرساز باشد؟

نمی تواند نگران کننده باشد زیرا در خدمات زیبایی دندانپزشکی آسیبی به بیمار وارد نمی شود اما موضوع نگران کننده این است که بعد از خدمات زیبایی دندان باید بهداشت دهانی و دندانی بیش از قبل رعایت شود زیرا با رعایت نکردن می تواند اتفاقات نگران کننده ای رخ دهد. خدمات زیبایی مثل کامپوزیت و لمینت با رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان منجر به آسیب دندان های اصلی می شود بنابراین تنها مسئله نگران کننده از سوی بیماران می باشد که کلینیک زیبادنت با خدمات پس از درمان به بیماران تا حدودی سعی دارد این مسائل را کنترل نماید.

هدفتان از ایجاد کلینیک دیجیتال دندانپزشکی در ایران چه بوده است ؟

کلینیک دیجیتال دندانپزشکی می تواند به بیماران کمک کند تا در زمان صرفه جویی کنند در مقابل هزینه ها را کاهش می دهد زیرا تمامی مراحل به صورت دیجیتال انجام می شود و شما برای تشکیل پرونده و یا عکسبرداری ها دیگر نیازی به نسخه چاپی نخواهید داشت بلکه همه موارد به صورت دیجیتال می باشد و به طور خودکار برای دندانپزشک ارسال می گردد. این هدف در زیبا دنت خلق خواهد شد تا در آینده شاهد نتایج مثبت و بازخورد های آن باشیم.

گفتگوی متفاوت با موسس کلینیک دندانپزشکی زیبادنت

تصور مردم درباره گران بودن ایمپلنت دیجیتال درسته یا خیر و اینکه چرا این باور ایجاد شده ؟

هم می تواند درست باشد هم اشتباه باشد در زیبا دنت هیچ تفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت ایمپلنت سنتی و دیجیتال است که این باور را ایجاد کرده است و زیبادنت همیشه برای کم کردن هزینه ها راهکاری را ارائه می کند. ولی با توجه به اینکه دستگاه های دیجیتال هزینه های بالایی دارند این تصور ایجاد شده است که خدمات مربوط به آن نیز بیشتر باشد اما زیبادنت این تصور را از بین برده است.

به نظر شما اخلاق و برخورد خوب می تواند دلیل بر جذب و دفع بیمار باشد ؟ در این باره برای انتخاب پزشکان وسواس به خرج داده اید ؟

بله این موضوع کاملا مهم می باشد زیرا در طول درمان بیمار زمان زیادی را با پرسنل و پزشکان ما سپری می کند و حس رضایت بیمار برای زیبادنت بسیار اهمیت دارد بنابراین در انتخاب دندانپزشکان وسواس به خرج می دهیم تا بیماران را راضی نگه داریم.

یه چند تا کلمه می گم و شما در یک عبارت کوتاه اولین چیزی که به ذهنتون می رسه رو بگید:

لمینت                             چیزی که این روزها مد شده است

لبخند زیبا                         نیاز اصلی هر انسان

ارتودنسی                         ضروری اما دردناک

دیجیتال ایمپلنت               تکنولوژی یا فناوری به روز و خط شکن

دندان عقل                        دردسر مضاعف

زیبادنت 5 سال دیگه کجاست ؟

زیبا دنت در 5 سال آینده شعبات زیادی در سراسر ایران دارد که همه افراد به دلیل کیفیت بالا و خدماتش زیبادنت را می شناسند.

دندانپزشکی رو 10 سال دیگه چه جوری میبینید ؟

دندانپزشکی در آینده به سمت دیجیتالی شدن حرکت می کند و زیبادنت در این مسیر پیشرو خواهد بود اما متاسفانه یکی از مشکلات همیشگی این است که اکثر دندانپزشکان در مقابل تغییرات مقاومت می کنند امیدواریم این مشکل در آینده برطرف شود.

چی شد که زیبادنت مانند سایر کلینک ها از روش های سنتی و مرسوم استفاد نکرد؟

با بررسی و تحقیق در مورد خلاهای کلینیک ها به این نتیجه رسیدیم که یک روش مدرن و نوین راه اندازی کنیم تا با استفاده از تکنولوژی های جدید خلا های این صنعت را پوشش دهیم.

چی شد شعبه اولتون توی سعادت آباد شکل گرفت ؟

سعادت آباد از نظر جغرافیایی منطقه ای است در دسترس و اینکه بیشتر دندانپزشکان و ساختمان های پزشکان در این منطقه می باشد و ما دوست داریم نزدیک رقبا باشیم.

برای کاهش هزینه های دندانپزشکی راهکاری دارید؟

همان طور که می دانید پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین تنها راه حل برای کاهش هزینه های دندانپزشکی رعایت بهداشت دهانی است اما همیشه هم نمی توان با رعایت بهداشت به نتیجه مثبت رسید کلینیک زیبادنت سعی دارد با راهکارهایی این هزینه ها را برای شما تا حد امکان به حداقل برساند.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟