ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

شاید به نظرتان برسد که سرویس بهداشتی که دیگر احتیاجی به طراحی کردن ندارد اما بهتر است بدانید که سرویس بهداشتی ، باید به گونه ای طراحی شود که تعادل بین عملکرد و همچنین جذابیت بصری در عین یکپارچگی با سایر فضاهای خانه داشته باشد.

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

اگر سبک دکوراسیون مدرن را برای خانه خود در نظر گرفته اید ، باید بدانید که فضاهای مدرن چه قابلیت هایی را دارد .  و عملکرد ، سادگی ، رنگ های خنثی  ، خطوط صاف و تمیز انتخاب مواد طبیعی و . . .  را باید در طراحی داخلی خانه به سبک مدرن مد نظر قرار دهید .

برای طراحی سرویس بهداشتی فضا را ساده نگه دارید .  در طراحی به سبک مدرن شما فکر می کنید که این نوع طراحی کار بسیار آسان و ساده است ، اما در نظر بگیرید که همین ساده نگهداشتن و طراحی کردن ساده فضا ، آسان نیست . زیرا شما  باید اول عملکرد را در نظر بگیرید سپس به زیبایی منزلتان فکر کنید .

فضا را باز نگه دارید . غالباً در خانه ها متراژ سرویس بهداشتی را زیاد در نظر نمی گیرند . اما در طراحی مدرن شما با کاهش اکسسوری ها و جلوگیری از استفاده وسایل خرد و ریز می توانید فضای بازی را خلق کنید .

در طراحی پلان باز شما باید سعی کنید از حداقل دیوار استفاده کنید .

فضا را تمیز نگه دارید . و از راه حل های خلاقانه برای داشتن ظاهری مرتب در سرویس بهداشتی استفاده کنید . یکی از ساده ترین کارها برای ظاهری  تمیز و جمع و جور و به دور از وسیله های متعدد استفاده از کمد های ساده و یا کابینت در سرویس بهداشتی به سبک مدرن است .

بهتر است در سبک مدرن فضا را کاربردی نگه ‌دارید . و همانطور که در قسمت اول گفته شد ، به عملکرد فضاها توجه بسیاری کنید . در طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن دسترسی را  ازمسئله های بسیار مهم بدانید و به آن اهمیت فراوانی دهید .

یکی از اصول بسیار جذاب در سبک مدرن می تواند استفاده از رنگ سبز در فضا باشد . و وارد کردن گیاه به فضا می تواند جذابیت چند برابری به آن اضافه کند . زیرا پس از سادگی و یکنواختی که در فضا وجود دارد ، گیاه می تواند فضا را از یکنواختی در بیاورد و روح تازه به سرویس بهداشتی شما  بدهد .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

در سبک مدرن سعی کنید از رنگ های خنثی در طیف های سفید ، مشکی ، خاکستری و یا حتی طیف های قهوه ای خاکی استفاده کنید . انتخاب پالت رنگی  مناسب به فضای شما حس و انرژی  می دهد . انتخاب رنگ مناسب هماهنگ با محیط باعث می‌شود تا حس آرامش بخشی به شما داده شود و در کنار رنگ های روشن می توانید از طیف رنگی متضاد آن یعنی رنگ های تیره استفاده کنید و یک فضای پر انرژی و جذاب خلق کنید .

چند نکته بسیار مهم حین طراحی سرویس بهداشتی به سبک مدرن

در قسمت بالا اشاره کردیم که نقشه باز از اصول بسیار مهم طراحی به سبک مدرن می باشد . اما گاهی تقسیم بندی فضا در طرح ایجاب می کند و شما می توانید از آن به عنوان یک مزیت استفاده کنید و با طراحی مناسب و چیدمان صحیح به فضای مورد علاقه تان برسید .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

استفاده از نور را در نظر بگیرید . و از نور طبیعی و یا نور مصنوعی در فضا استفاده کنید . نور می تواند به ساده ترین و خنثی ترین فضاها روح ببخشد .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

دو رنگ بسیار جذاب برای استفاده  در سرویس بهداشتی به سبک مدرن می تواند رنگ سفید و سیاه باشد . اگر رنگ سفید را انتخاب کرده اید در نظر بگیرید که زیبایی و سادگی با رنگ سفید مطلق تعریف نمی شود . پس بهتر است بعضی از جزئیات و یا اکسسوری ها را به رنگ های تیره تری انتخاب کنید تا جذابیت را به فضای شما بیاورد .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

اگر هم از رنگ تیره ، مانند ، مشکی استفاده کرده اید می توانید با اضافه کردن نور و مصالحی مانند چوب گرمی را به فضا بدهید .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

در سبک مدرن شما می توانید از کمد هایی که معلق هستند استفاده کنید این کار باعث می شود تا فضای شما بزرگتر هم دیده شود .

استفاده از الگوهای هندسی را در سرویس بهداشتی به سبک مدرن فراموش نکنید . مثلاً در شکل زیر  از شش ضلعی های شبیه به کندو زنبور عسل استفاده شده است .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

استفاده از آینه در سرویس بهداشتی های به سبک مدرن هم باعث می شود فضا های کوچک را بزرگتر نشان دهد و هم اینکه از مشخصه های بسیار مهم در سبک مدرن است . توجه داشته باشید که در انتخاب آینه در سبک مدرن از آینه های بدون قاب استفاده کنید ، که دارای نور مخفی هم باشند و جلوه فضا را بسیار شیک کنند .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

در نظر داشته باشید تا با استفاده از دیوار یا یک دیوار شیشه ای می توانید فضاهای خیس و خشک را از همدیگر جدا کنیم . دیوار شیشه ای باعث می شود تا اگر سرویس بهداشتی شما متراژ کمتری دارد کوچکتر دیده نشود و همچنین دو فضای تر و خشک را با این روش از هم جدا می کنید .

ایده برای سرویس بهداشتی مدرن

یک انتخاب بسیار امروزی و مدرن می توان به توالت فرنگی وال هنگ اشاره کرد ، که به دیوار نصب می شود و برای سرویس بهداشتی مدرن کوچک بسیار مناسب است .

در طراحی داخلی مدرن بهتر است از دوش و شیرآلات توکار استفاده کنید .

برای اطلاعات بیشتر به سایت

www.hiradana.com

مراجعه فرمایید .

در آخر شما می توانید برای طراحی حمام و سرویس های بهداشتی خود ، طراحی مدرن ساده و شیک  ازنکته هایی که در بالا گفته شد استفاده کنید . و برای  امروزی تر کردن فضای تان حتما مدل های جدید مانند توالت فرنگی ، وان ، روشویی و آینه و حتی متریال ها را به خوبی بشناسید تا دکور زیبا داشته باشید .

4/5 - (2 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
4/5 - (2 امتیاز)