چه اطلاعاتی در مورد میز و صندلی از جنس پلاستیک می دانید؟

صندلی پلاستیکی یکی از محبوب ترین وسایل موجود از “جنس پلاستیک” به حساب می آید. همچنین میز پلاستیکی نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. در واقع این دو محصول در بازار به میزان زیادی به فروش می رسد. این نوع میزها را می توان به صورت اینترنتی نیز سفارش داد. این نوع خرید به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری به حساب می آید. این دو نوع لوازم از مزایای زیادی برخوردار هستند. یکی از این فواید قیمت بسیار پایین آن ها است. این وسایل نسبت به میز و صندلی هایی از نوع چوب، فلز و غیره  قیمت کمتری دارند. در این مقاله با مزایای دیگر این وسایل آشنا می شوید.

چه اطلاعاتی در مورد میز و صندلی از جنس پلاستیک می دانید؟

صندلی پلاستیکی چه فوایدی دارد؟

برخلاف تصور بسیاری از افراد صندلی پلاستیکی از مزایای فراوانی برخوردار است. این صندلی ها نسبت به صندلی های چوبی و فلزی از وزن بسیار کمی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز انتقال و جا به جایی آن ها بسیار راحت صورت می گیرد. در واقع در زمان های دلخواه به راحتی می توان آن را در جای مشخصی گذاشت. با این کار در زمان شما نیز صرفه جویی زیادی می شود. این صندلی ها نسبت به صندلی های فلزی و چوبی ارزان تر است. برای ساخت صندلی پلاستیکی نیازی به قطع درختان نیست. به صورت معمول این صندلی ها ضد آب هستند. در واق در مکان های با رطوبت بالا مانند آب باران آسیبی به آن ها وارد نمی گردد. این صندلی ها در صورت افتادن به راحتی شکسته نمی شوند. علت محبوبیت بالای این صندلی ها همین مزایا است. همچنین با این فواید تقاضا برای خرید این وسایل در بازار افزایش می یابد.

صندلی پلاستیکی با چه جنس هایی ساخته می شود؟

نایلون یکی از رایج ترین جنس ها در ساخت این نوع صندلی ها به حساب می آید. نایلون ها از چگالی بسیار بالایی برخوردار هستند. از نایلون در موارد مختلفی مانند ساخت ظرف های مختلف استفاده می شود. آکریلیک یکی دیگر از جنس های مورد استفاده در ساخت این صندلی ها است. با استفاده از ان ها صندلی ها را می توان بسیار ضخیم ایجاد کرد. در واقع با وجود آن ها ضخامت را می توان به میزان زیادی افزایش داد. همچنین صندلی ها را با استفاده از آکریلیک در رنگ های کدر و روشن می سازند. پلی اتیلن یکی دیگر از جنس های این صندلی ها است. دامنه کاربرد زیادی پلی اتیلن ها دارند. از آن ها در موارد گوناگونی مانند بسته بندی مواد غذایی، قیف های گاز و غیره استفاده می شود. پلی پروپیلن نیز یکی دیگر از این جنس ها به حساب می آید. این جنس نسبت به پلی اتیلن از استحکام بیشتری برخوردار است.

چه اطلاعاتی در مورد میز و صندلی از جنس پلاستیک می دانید؟

برای پاکیزگی میز پلاستیکی چه مواردی را باید رعایت کرد؟

برای پاکیزگی یک میز پلاستیکی باید موارد مختلفی را رعایت کنید. باید در ابتدا آب را مایع صابون ترکیب کرد. ابتدا آب را باید در یک سطل ریخته شود. بعد از آن پنج یا شش لیوان مایع صابون را به این آب باید اضافه کنید. اسفنج یا پارچه مورد نظر خود را باید به این محلول آغشته کرد. سپس می توان میز شما با این اسفنج به طور قابل ملاحظه ای تمیز می شود. باید برای حذف کامل جرم ها از روی سطح میز حداقل به مدت ده تا پانزده دقیقه صبر کرد. بعد از آن برای پاکیزگی کامل میز از هر نوع ماده ای شیلنگ آب باید روی آن گرفته شود. پس از آن میز مورد نظر را برعکس کنید. این کار موجب خشک شدن سریعتر آن می گردد. از به کار بردن وسایلی مانند سیم ظرفشویی و پشم فلز بر روی آن باید خودداری شود. این کار خراش های متعددی را بر روی سطوح این میز ها ایجاد می کند.

میز پلاستیکی برای کودک چه مزایایی دارد؟

به دلیل مزایای فراوان بسیاری از خانواده ها برای فرزند خود از میز پلاستیکی نوع تحریری استفاده می کنند. در این میزها رنگ بندی های بسیار شادی وجود دارد. اثین رنگ ها با روحیات فرزندان بسیار سازگار هستند. وزن این میزها بسیار کم است. به همین دلیل به راحتی آن ها توسط کودک شما جا به جا می شوند. این قیمت ها از قیمت بسیار کمتری نسبت به باقی میز ها برخوردار هستند. عوامل میکروبی و ویروسی بر روی آن ها به راحتی از بین می رود. در مقایسه با سایر میزها ایمنی بسیار زیادی دارند. در زمان تماس با زمین از ثبات بسیار بالایی برخوردار هستند. در صورت کثیفی این نوع میز ها به راحتی پاکیزه می شوند.

جمع بندی

صندلی پلاستیکی یکی از محبوب ترین وسایل از جنس پلاستیک محسوب می شود. میز پلاستیکی نیز از محبوبیت زیادی میان افراد برخوردار است. صندلی های از جنس پلاستیک از مزایای زیادی برخوردار هستند. این صندلی ها وزن بسیار کمتری نسبت به صندلی های چوبی و فلزی دارند. به همین دلیل جا به جایی و نیز انتقال این صندلی ها بسیار ساده تر صورت می پذیرد. همچنین میز های پلاستیکی از نوع تحریر برای کودکان از مزایای فراوانی برخوردار است. ایمنی بالای آن ها یکی از این فواید مهم آن ها محسوب می شود. شرکت های مختلفی در کشور ایران در زمینه تولید این محصولات پلاستیکی فعالیت می کنند. تکنو ساخت یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه فروش این محصولات به حساب می آید. علاوه بر میز و صندلی وسایل مختلفی از جنس پلاستیک در این فروشگاه موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توان به نشانی اینترنتی technosakht.com مراجعه کرد.

چقدر می پسندید؟
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
چقدر می پسندید؟