خرید سنگ در اصفهان

شهر اصفهان که به «نصف جهان» معروف است، به‌خاطر معماری اسلامی و بناهای تاریخی شگفت انگیزش مشهور است. این هر با سنت‌های ریشه‌دار خود در بازار سنگ ایران نقش بسزایی ایفا می‌کند. موقعیت استراتژیک اصفهان، زمین شناسی و صنعتگران ماهرِ مشغول به کار در آن، به برجسته شدن این شهر در صنعت سنگ کمک کرده است.

اگر شما یکی از طراحان داخلی، سازندگان یا مالکان خانه های در حال ساخت در اصفهان هستید، مرکز سنگ اشکان به عنوان مرجع خرید سنگ نما در اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان سنگ در اصفهان، آماده ارائه خدمات حرفه ای و محصولات با کیفیت به شما می باشد. خرید سنگ نما در اصفهان یکی از مهمترین چالش های افراد برای استفاده در کار ساخت ساختمان سازی در اصفهان است. تنوع سنگ ها به لحاظ شکل و سرح و رنگ باعث می شود هرنوع سلیقه ای را پوشش دهد. سنگ به عنوان یک محصول ساختمانی بادوام همیشه مورد توجه معماران، مهندسین و مشتریان بوده است تا جاییکه معمولا کاربرد سنگ در ساختمان را به عنوان سنگ نما بیان می کنند.

فروشگاه و تولیدی سنگ اشکان واقع در شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان به عنوان تامین کننده انواع سنگ نما ، سنگ لوکس و سنگ پله در اصفهان در مجموعه طراحی دکوراسیون داخلی پالادیوم فعالیت دارد.

خرید سنگ در اصفهان

ما در مجموعه معادن و کارخانجات سنگ اشکان، محصولاتی گسترده از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی را ارائه می دهیم. از سنگ های گرانیت، مرمریت، تراورتن، سنگ های کوارتز تا سنگ های سنتی و تزئینی مورد نیاز در نما، کف و پله ساختمان همه در محموعه سنگ اشکان موحود است.

خرید سنگ مرمریت در اصفهان

سنگ مرمریت یکی از سنگ‌های دگرگونی و رسوبی است که به وفور در پوسته زمین یافت می‌شود و از نظر کیفیت، طرح و رنگ دارای تنوع بی‌نظیری است. یکی از ویژگی‌های برجسته سنگ مرمریت، زیبایی و الگوهای طبیعی آن است. سنگ مرمریت با رنگ‌های متنوع و طرح‌های طبیعی که دارد، به کف ساختمان ظاهری زیبا و لوکس می‌بخشد. این ویژگی آن را به یک گزینه محبوب برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان‌ها تبدیل کرده است.

اصفهان به عنوان یکی از شهرهای مهم ایران، مرکز تولید و عرضه مرمریت است. در این شهر و مناطق اطراف آن، کارخانجات و واحدهای تولیدی مرمریت مانند شهرک صنعتی محمودآباد و دولت آباد اصفهان به صورت صنعتی فعالیت می‌کنند و محصولات با کیفیتی را برای بازار داخلی و صادرات تولید می‌کنند.

در این شهر کارخانه‌های بسیاری وجود دارند که سنگ‌های تزئینی مختلفی را در کیفیت‌های متنوع تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این کارخانه‌ها برای تولید سنگ‌های تزئینی، از بالاترین فناوری‌های روز دنیا و دستگاه‌های پیشرفته استفاده می‌کنند.

قیمت سنگ مرمریت در اصفهان چقدر است؟

از حدود متری ۳۰۰هزار تومان تا بالای ۱ونیم میلیون تومان – بطور کلی قیمت سنگ مرمریت در اصفهان متغیر بوده و بسته به کیفیت، ابعاد و طرح مورد نظر شما متفاوت است.

معروف ترین سنگ مرمریت در بازار ایران

مرمریت آباده، مرمریت اسپایدر، مرمریت پرطاووسی ارسنجان، مرمریت جوشقان، معدن مرمریت اشکان (تختک)، مرمریت چریکی، مرمریت جیرفت، مرمریت دهبید ( آرا – زارع سوپر – شایان)، مرمریت سیمکان، مرمریت نجف آباد، مرمریت مهکام، مرمریت هرسین

خرید سنگ در اصفهان

خرید سنگ تراورتن در اصفهان

گزینه های زیادی برای خرید سنگ تراورتن در اصفهان وجود دارد، ولی انتخاب هر کدام بسته به سلیقه، نوع کاربرد و قیمت متفاوت است. در اینحا بهترین سنگ های تراورتن اصفهان را معرفی می کنیم :

  • سنگ تراورتن عباس آباد به صورت موج‌دار و بی‌موج تولید می‌شود. سنگ‌های موج‌دار معمولاً طرح‌های منظم‌تری داشته و رگه‌های سیاه کمتری در آن‌ها دیده می‌شود که معمولاً کیفیت بالا و قیمت بیشتری دارند.
  • تراورتن کاشان، سنگ‌های این منطقه در رده متوسط قرار دارند و در رنگ‌های قهوه‌ای، کرم و بژ یافت می‌شوند. معروف‌ترین سنگ تراورتن این منطقه به آقامحمدی معروف است.
  • تراورتن حاجی آباد: این نوع، تخلخل کمی دارد، در برابر فشار بسیار مقاوم است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. معمولا در رنگ‌های شکلاتی یا کرم، دیده می‌شود. ظاهر بسیار زیبای آن باعث شده تا در دکوراسیون داخلی از آن استفاده شود.
  • تراورتن ابیانه: تراورتن ابیانه، معمولا دارای تم سفید است. این نوع سنگ تراورتن، نسبت به انواع مشابه خود، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و به همین دلیل مورد توجه معماران قرار دارد.
  • تروارتن جیالو، نوعی سنگ تراورتن زرد است. از آنجایی که هم زیبا و هم بادوام است، یک گزینه محبوب برای کفپوش و پیشخوان محسوب می‌شود. تراورتن جیالو به خاطر رنگ زرد گرم و نقوش پیچیده‌اش معروف است.
  • سنگ تراورتن نقره‌ای این نوع سنگ تراورتن اغلب برای کف ساختمان، دیوارها و کانترها استفاده می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این سنگ، قوی و بادوام بودن آن را می‌توان ذکر کرد که آن را به گزینه‌ای محبوب برای مناطق پرتردد تبدیل می‌کند.
  • سنگ تراورتن عاج، نوعی سنگ تراورتن سفید است. عاج تراورتن به دلیل ظاهر تمیز و درخشانی که دارد، معروف است.
  • سنگ تراورتن گردویی نوعی تراورتن به رنگ قهوه‌ای تیره است. از این نوع سنگ بیشتر برای کفپوش، دیوار و پیشخوان استفاده می‌شود. این نوع سنگ تراورتن همانند سنگ تروارتن جیالو به دلیل رنگ زیبا و نقوش پیچیده اش شناخته شده است.

قیمت سنگ در اصفهان

وجود طیف گسترده و متنوعی از سنگ‌ها در این شهر، مناسب بودن قیمت سنگ در اصفهان و اهمیت تاریخی صنعت سنگ اصفهان را به مقصدی مهم و حیاتی برای معماران، طراحان و علاقه‌مندان بدل کرده است. با توجه به رابطه مستقیم مجموعه پالادیوم و سنگ اشکان با تولیدکنندگان و حجم بالای سفارشات، قادر به ارائه قیمت های رقابتی و مناسب برای محصولاتمان هستیم. شما می توانید از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ما نیز بهره مند شوید.

آینده بازار سنگ اصفهان

از آنجایی که اصفهان به حفظ میراث فرهنگی خود و آغاز پروژه‌های ساختمانی مدرن ادامه می‌دهد، تقاضا برای سنگ‌های با کیفیت بالا سیر ثابتی را طی می‌کند. از این رو انتظار می‌رود بازار سنگ در اصفهان رشد کرده و همگام با روندهای در حال تحول معماری و الزامات ساخت‌وساز باشد.

اصفهان با آینده‌ای درخشان در صنعت سنگ همچنان می‌تواند به‌عنوان قطب فروش سنگ ایفای نقش کند و به فروش سنگ‌هایی که در زیبایی ساختمان‌ها و معماری اثر می‌گذارد، ادامه دهد. صنعت سنگ در اصفهان محدود به صنایع دستی سنتی نیست و پیشرفت‌های تکنولوژیکی را هم در برمی‌گیرد. فناوری‌های پیشرفته پردازش سنگ در این بخش ادغام شده‌اند و دقت، کارایی و سفارشی سازی در تولید سنگ را تضمین می‌کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
  • تلگرام
  • واتساپ
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
5/5 - (1 امتیاز)